000002099 001__ 2099
000002099 005__ 20150714084003.0
000002099 041__ $$afrancouzsky
000002099 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bremondpierre$$aBrémond, Pierre
000002099 245__ $$aAu bord de la riviere$$bou comment rester décentré par rapport à l’histoire de son client
000002099 520__ $$aCeci est l'histoire de ce que Cristina, Pierre, Philippe et Gilles ont vécu, avec leurs pairs, tous coachs, lors d'un atelier d'analyse de pratiques.  Cristina souhaitait ardemment travailler sur sa situation. L'ingénierie de l'atelier s'appuyait sur les pratiques narratives. Dans cette "arène thérapeutique", comme la nomme Michael White, je suis l’animateur garant du cadre et du processus. Je propose à Cristina de se placer au centre, devant ses pairs, "témoins extérieurs" de son récit et placés en arc de cercle face à elle. Décentré et influent, je suis à ses côtés pour l'accompagner. Cristina commence alors à raconter….
000002099 653__ $$akoučování
000002099 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002099 653__ $$azměna
000002099 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000002099 700__ $$aJanečková, Míla$$epřeklad$$oAUTHOR|(SYS)janeckovamila
000002099 8564_ $$s35840$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2099/files/Mila original.doc
000002099 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/988$$pPŘEKLAD
000002099 980__ $$aREPORT

000002090 001__ 2090
000002090 005__ 20150914071502.0
000002090 037__ $$aKN107
000002090 041__ $$aanglicky
000002090 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lipchikeve$$aLipchik, Eve
000002090 245__ $$aBeyond Technique in Solution
000002090 520__ $$aI remember my first clinical supervisor, many years ago, repeating over and over again, "Stay with the feelings." Later, when I took training in family therapy, another supervisor kept saying, "Stay away tfom the feelings." Today, I tell trainees, "Dont ignore the feelings."
000002090 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002090 653__ $$apřepis rozhovoru
000002090 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000002090 653__ $$aemoce$$oSUBJECT|(SYS)emoce
000002090 65017 $$astudentské překlady
000002090 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002090 65017 $$acitováno studenty
000002090 773__ $$c62-70$$pLipchik, Eve: Beyond Technique in Solution-Focused Therapy: Working with Emotions and the Therapeutic Relationship. New York: Guilford$$y2002
000002090 8564_ $$s689152$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2090/files/Beyond Technique in Solution.doc
000002090 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1030$$pPŘEKLAD
000002090 980__ $$aARTICLE

000002073 001__ 2073
000002073 005__ 20151005195052.0
000002073 041__ $$aanglicky
000002073 100__ $$0AUTHOR|(SYS)beaudoinmarienathalie$$aBeaudoin, Marie-Nathalie
000002073 245__ $$aNarrative Therapy and Interpersonal Neurobiology$$bRevisiting classic practices, developing new emphases
000002073 520__ $$ahis article reviews some of the recent advances in brain research and the grow- ing field of interpersonal neurobiology, which we believe supports a number of  narrative therapy premises. Highlighted is the potential usefulness of thinking  about unique outcomes as “moments” of “affect-infused” experiences. The  concepts and theory proposed are illustrated by the description of three therapy  sessions with a 28-year-old woman struggling with anxiety and depression,  and a transcript of an intentionally “affect infused” re-authoring conversation.
000002073 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002073 653__ $$apřepis rozhovoru
000002073 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000002073 653__ $$atrauma
000002073 653__ $$aneurovědy
000002073 700__ $$0AUTHOR|(SYS)zimmermanjeffrey$$aZimmerman, Jeffrey
000002073 765__ $$tNarrative Therapy and Interpersonal Neurobiology: Revisiting Classic Practices, Developing New Emphases
000002073 773__ $$c1-13$$n1$$pJournal of Systemic Therapies$$v30
000002073 8564_ $$s65501$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2073/files/Narrative and interpersonal biology.pdf
000002073 909C4 $$dhttp://guilfordjournals.com/doi/abs/10.1521/jsyt.2011.30.1.1$$pGuilford Press
000002073 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/929$$pPŘEKLAD
000002073 980__ $$aARTICLE

000002031 001__ 2031
000002031 005__ 20150603103812.0
000002031 041__ $$ačesky
000002031 100__ $$0AUTHOR|(SYS)klimesovaanna$$aKlimešová, Anna
000002031 245__ $$aObhajoby UT07b, duben 2011, ISZ-MC
000002031 260__ $$c2011
000002031 300__ $$a11 s.
000002031 520__ $$aRok a čtvrt dlouhá práce s Eliškou (říjen 2009 – prosinec 2010) není přehlídkou mého mistrovství, nicméně je dokladem, že změna je možná. Že takhle krátká doba stačí na to, aby člověk začal o sobě smýšlet trochu jinak než doposud, aby si troufnul mít sny, které by ho dřív ani nenapadly, a aby začal dělat aspoň některé věci, které mu dřív strach a výčitky nedovolily.
000002031 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07b$$aUT07b
000002031 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002031 65017 $$akazuistiky
000002031 8564_ $$s170490$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2031/files/klimesova.pdf
000002031 980__ $$aTHESIS

000002028 001__ 2028
000002028 005__ 20150603103847.0
000002028 041__ $$ačesky
000002028 100__ $$0AUTHOR|(SYS)stochlovamarketa$$aŠtochlová, Markéta
000002028 245__ $$aPísemná práce k obhajobě
000002028 260__ $$c2011
000002028 300__ $$a21 s.
000002028 520__ $$aKlientka přichází s popisem situace své dcery, popisuje, co měly za obtíže a hned na počátku zmiňuje dvě témata, která by chtěla řešit. Prvním je špatný vztah manžela a dcery, druhým je žádost klientky zlepšit sebevědomí své dcery.
000002028 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000002028 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002028 65017 $$akazuistiky
000002028 8564_ $$s160697$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2028/files/stochlova marketa.pdf
000002028 980__ $$aTHESIS

000002027 001__ 2027
000002027 005__ 20150602213148.0
000002027 041__ $$ačesky
000002027 100__ $$0AUTHOR|(SYS)stepanekpetr$$aŠtěpánek, Petr
000002027 245__ $$aUmění terapie – ISZ, 2010, Závěrečná práce
000002027 260__ $$c2010
000002027 300__ $$a24 s.
000002027 520__ $$aDalší řádky mé práce, které budete číst, jsou snahou alespoň částečně verbálně uchopit „můj terapeutický přístup“, který bych metaforicky nazval: „Whatever Works“ – inspirováno filmem Woodyho Allena. Zkrátka se snažím dělat to, co funguje... I když je velkou otázkou, jaká terapeutická práce u těchto dětí a adolescentů funguje, či je užitečná?
000002027 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002027 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002027 65017 $$akazuistiky
000002027 8564_ $$s362591$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2027/files/stepanek petr.pdf
000002027 980__ $$aTHESIS

000002026 001__ 2026
000002026 005__ 20150602212127.0
000002026 041__ $$ačesky
000002026 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marcikovatereza$$aMarčíková, Tereza
000002026 245__ $$aZávěrečná práce výcviku Umění terapie
000002026 260__ $$c2010
000002026 300__ $$a15 s.
000002026 520__ $$aNa naše pracovištěˇ se většina pacientů dostane dobrovolně povinně, tedy přichází se sice léčit dobrovolně a podepisují dobrovolný vstup, avšak často po velikém nátlaku ze strany rodiny, přátel, lékařů, apod.
000002026 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002026 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002026 65017 $$akazuistiky
000002026 8564_ $$s124716$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2026/files/marcikova tereza.pdf
000002026 980__ $$aTHESIS

000002025 001__ 2025
000002025 005__ 20150602211246.0
000002025 041__ $$ačesky
000002025 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kolenakzbynek$$aKoleňák, Zbyněk
000002025 245__ $$aZávěrečná práce psychoterapeutického výcviku Institu pro Systemickou Zkušenost - Umění terapie
000002025 260__ $$c2010
000002025 300__ $$a14 s.
000002025 520__ $$aDne 12. 5. 2010 se mi telefonicky ozval pan Tomáš. Dostal ne mne kontakt od kolegyně z výcviku Dášy, u které byl v ordinaci. Týden předtím mi Dáša avizovala, že se možná ozve nový klient, s dovětkem: "depresivní, psychoterapie nutná".
000002025 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002025 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002025 65017 $$akazuistiky
000002025 8564_ $$s329428$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2025/files/kolenak zbynek.pdf
000002025 980__ $$aTHESIS

000002024 001__ 2024
000002024 005__ 20170123161502.0
000002024 041__ $$ačesky
000002024 100__ $$0AUTHOR|(SYS)chmelarovahana$$aChmelařová, Hana
000002024 245__ $$aPřípad paní B.
000002024 260__ $$c2010
000002024 300__ $$a12 s.
000002024 520__ $$aKdyž se snažím uvažovat nad tím, jakým způsobem z odborného pohledu vlastně obvykle dělám svou práci, není snadné odpovědět jednoznačně. Nemám pocit, že by můj styl práce byl nějak vyhraněný, považuji ho spíše za syntetický. Nemohu nepřiznat, že ačkoli absolvuji výcvik v systemické psychoterapii, mou prací se částečně prolínají některé „tradiční“ momenty poradenské psychologie, tj. také objektivistické, často expertní přístupy.
000002024 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut06$$aUT06
000002024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002024 65017 $$akazuistiky
000002024 8564_ $$s173304$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2024/files/chmelarova hana.pdf
000002024 980__ $$aTHESIS

000002023 001__ 2023
000002023 005__ 20150603103912.0
000002023 041__ $$ačesky
000002023 100__ $$0AUTHOR|(SYS)farkasovakristyna$$aFarkašová, Kristýna
000002023 245__ $$aKomentovaná kasuistika „já to udělám“
000002023 260__ $$c2011
000002023 300__ $$a13 s.
000002023 520__ $$aPovažuji za umění být součástí dění v rozhovoru s klientem, zaujmout se příběhem, nechat se vtáhnout do děje a zároveň dokázat vyčkat, v čem by klient chtěl, aby ke změně došlo a vnímat, když své úvahy o povaze změny mění. Systemický přístup k terapii má mnoho způsobů, kterými je praktikován. Domnívám se, že nezasvěcený člověk by nevěřil, že jde o terapeuty vycházející z jednoho výcviku, kdyby viděl, jak rozličně může konzultace s klientem vypadat. Právě tuto různorodost vítám.
000002023 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000002023 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002023 65017 $$akazuistiky
000002023 8564_ $$s141075$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2023/files/farkasova kristyna.pdf
000002023 980__ $$aTHESIS