000000820 001__ 820
000000820 005__ 20150311122714.0
000000820 041__ $$ačesky
000000820 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brejchatomas$$aBrejcha, Tomáš
000000820 245__ $$aPřípadová práce k závěrečným obhajobám
000000820 300__ $$a15 s.
000000820 500__ $$aPoznámky garanta
000000820 520__ $$aKdyž jsem se zpětně díval na videu na svoji práci, napadaly mě věci, které bych dělal nyní jinak, protože s odstupem jsem přicházel na nevyužité možnosti, které zázračná otázka skýtá a nedostatečně jsem ji vytěžil. Uvědomoval jsem si zpětně, že jsem klientku málo vtahoval do přítomného okamžiku, kdy se zázrak děje. Také mi pak došlo, že jsem se soustředil na rozdíly, které vnímají lidé kolem Šárky, ale málo jsem propracoval práci s rozdíly.
000000820 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000000820 65017 $$akazuistiky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000820 653__ $$adrogy
000000820 653__ $$aterénní sociální práce
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000820 653__ $$amotivační rozhovory
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000820 980__ $$aTHESIS

000000830 001__ 830
000000830 005__ 20150222204549.0
000000830 041__ $$ačesky
000000830 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cernakaterina$$aČerná, Kateřina
000000830 245__ $$aZávěrečná práce pro psychoterapeutický výcvik „Umění terapie“
000000830 260__ $$aKarlovy Vary$$c2012
000000830 300__ $$a7 s.
000000830 520__ $$aMám-li vybrat klíčový okamžik terapie, pak to bylo položení „zázračné otázky“. Paní H. se k ní ještě několikrát vracela, dokonce si vytvořila vlastní podobu této techniky, kterou nazvala „vizualizace“ a to jí velmi pomáhalo zvládat další a další kroky.
000000830 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000830 65017 $$akazuistiky
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000830 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000830 980__ $$aTHESIS
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla I., Umění pomáhat, Slon, 2005$$o1.$$rKN32
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mS. de Shazer, Y. Dolan a kol.., Zázračná otázka, Portál, 2011$$o2.$$rKN21
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe A,Schweitzer J., Systemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o3.$$rKN1
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mFriedman J., Combs G., Narativní psychoterapie, Portál, 2009$$o4.$$rKN33
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Systemická terapie- základy klinické teorie a praxe, , Institut pro systemickou zkušenost Praha, r.2007$$o5.$$rKN2
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Základy systemické terapie, Grada, 2011$$o6.$$rKN34

000000832 001__ 832
000000832 005__ 20150222204549.0
000000832 041__ $$ačesky
000000832 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cinkalibor$$aČinka, Libor
000000832 245__ $$aPřehled o případu zaznamenaném na videonahrávkách
000000832 260__ $$c2005
000000832 300__ $$a7 s.
000000832 520__ $$aBěhem prvního setkání jsem se rozhodnul použít metodiku zázračné otázky, která se mi v naprosté většině případů při rozvedení do podrobností ukázala jako metodou, kterou mohu pomáhat, jako jedním z nejdůležitějších nástrojů. V tomto případě mi dává mnoho práce vracet klientku ke konstruování alternativní budoucnosti.
000000832 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000000832 65017 $$akazuistiky
000000832 653__ $$alhaní
000000832 653__ $$aprostituce
000000832 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000832 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.pdf
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.gif?subformat=icon$$xicon
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000832 980__ $$aTHESIS
000000832 999C5 $$9CURATOR$$mUmění pomáhat – Ivan Úlehla. Praha 2005 SLON - Sociologické nakladatelství$$rKN32

000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS

000001121 001__ 1121
000001121 005__ 20150315120206.0
000001121 041__ $$ačesky
000001121 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honsurenata$$aHonsů, Renata
000001121 245__ $$aZávěrečná práce
000001121 260__ $$aPraha$$c2011
000001121 300__ $$a20 s.
000001121 520__ $$aPostřehla jsem, když klientka vypovídala své příhody, mohla pracovat s mými otázkami a naopak k mému dotazování vyhledala následnou další příhodu. Pravděpodobně více jako vyjádření než únik. Došlo i k posunu od první konzultace, kdy se klientka neverbálně popudlivě udivovala mému dotazování a v poslední konzultaci se snaživě zamýšlela a pracovala s dotazem.
000001121 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001121 65017 $$akazuistiky
000001121 653__ $$apřepis rozhovoru
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001121 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001121 653__ $$aparadox
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001121 980__ $$aTHESIS
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman J., Combs G.$$mNarativní psychoterapie, nakladatelství Portál, 2009$$o1$$rKN33
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie, vydal Institut pro systemickou zkušenost Praha, 2007$$o2$$rKN2
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hSchlipe A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, nakladatelství Cesta, 1998$$o3$$rKN1

000001127 001__ 1127
000001127 005__ 20150222204547.0
000001127 041__ $$ačesky
000001127 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janeckovamiluse$$aJanečková, Miluše
000001127 245__ $$aNebýt hodná holka
000001127 260__ $$c2011
000001127 300__ $$a15 s.
000001127 520__ $$aV tomto případu jsem si vyzkoušela, co se stane, když nebudu tak lpět na přesném používání metod, které jsou užitečné v přístupu SFBT. Bylo pro mne zajímavé nechat na klientce, co vlastně se má stát a být jen tak zvědavá na její pokroky. Témata přílišného lpění na efektivitě terapie jsem si zpracovala v supervizích v rámci výcviku a s radostí konstatuji, že jsem v tomto zaznamenala velký posun. Objevilo se to především na komfortu, který jsem prožívala během sezení s klientkou a na znovuobjevení radosti z pomáhání, které se předtím jaksi někam vytratilo.
000001127 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001127 65017 $$akazuistiky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001127 653__ $$anemoc
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001127 653__ $$asoukormá praxe
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon$$xicon
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001127 980__ $$aTHESIS
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mOrientace na řešení: Jak vést rozhovor ke změně$$o1
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mStudentský koutek$$o2$$rKN57
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hJill Freedman$$mNarativní psychoterapie, Portál 2009$$o3$$rKN33
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hMarie Cheung,$$mTeorie sociálního konstruktivizmu a model Satirové$$o4$$rKN58

000001147 001__ 1147
000001147 005__ 20150315120136.0
000001147 041__ $$ačesky
000001147 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kostkovanada$$aKostková, Naďa
000001147 245__ $$aUžitek, respekt, krása ... a láska
000001147 260__ $$aPraha$$c2013
000001147 300__ $$a18 s.
000001147 520__ $$aPráce s více lidmi v terapii pro mne byla novinkou. Zkoušela jsem, jak to funguje, jak funguji v takové situaci já. Co je mi příjemné a nepříjemné. Jak se mi daří nastavovat prostředí pro všechny členy systému. Myslím, že to nakonec bylo dobré. Hodně jsem musela reflektovat své pocity. Co se se mnou děje? Jak to, že mě něco štve, co, čím? Co s tím udělám? Jak to udělám? Za co ocenit každého z nich? Bylo to pro mne jiné, než v individuální terapii. Nejvíce asi tím, že jsem si ve stejnou chvíli přímo uvědomovala navázanost jednotlivých členů a zároveň jejich uzavřenost a autonomii.
000001147 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001147 65017 $$akazuistiky
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001147 653__ $$asoukromá praxe
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001147 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001147 653__ $$avyjasňování
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.pdf
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.gif?subformat=icon$$xicon
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001147 980__ $$aTHESIS
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Praha, Institut pro systemickou zkušenost, 2007$$o1$$rKN2
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE A., SCHWEITZER, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$o2$$rKN1
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hSAROYAN W. Tracyho$$mtygr, Argo, 1999$$o3
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hBRUNEL P., RIEGLER A.$$mMaturana Acrossthe Disciplines, Constructivist Foundation$$o4$$rKN65
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Slon, 2007$$o5$$rKN32
000001147 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 11:13:08$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001162 001__ 1162
000001162 005__ 20150222204547.0
000001162 041__ $$ačesky
000001162 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mackovajana$$aMacková, Jana
000001162 245__ $$aI tento příběh je pouze příběhem
000001162 260__ $$c2012
000001162 300__ $$a15 s.
000001162 520__ $$aMalým zázrakem je pro mě otázka po zázraku a především způsob, jakým ji dokázala používat Insoo Kim Berg. Vypadá tak jednoduchá k použití, ale skýtá řadu nástrah. Při své krátké terapeutické praxi nemohu říci, že ji často používám. Použila jsem ji několikrát, ale nikdy s dobrým pocitem využití všech možností. Jako kdybych se něčeho zalekla a utekla. Otázku jsem použila také v prezentovaném případě a z mého pohledu se stejnou chybou.
000001162 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001162 65017 $$akazuistiky
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001162 653__ $$asoukromá praxe
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.pdf
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001162 980__ $$aTHESIS
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hDE SHAZER, S DOLAN, Y.$$i978-80-262-0007-9$$mZázračná otázka. Praha Portál. 2011$$o1$$rKN21
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hFREEDMAN, J. COMBS, G.$$i978-80-7367-549-3$$mNarativní psychoterapie. Portál. 2009$$o2$$rKN33
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hVON SCHLIPPE, A. SCHWEITZER, J.$$i80-7295-082-7$$mSCHWEITZER, J.Systemická terapie a poradenství. Praha Cesta. 2006$$o3$$rKN1
000001162 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-0$$t2014-05-01 06:56:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001163 001__ 1163
000001163 005__ 20150222204547.0
000001163 041__ $$ačesky
000001163 100__ $$0AUTHOR|(SYS)malakaterina$$aMalá, Kateřina
000001163 245__ $$aPráce s klientem
000001163 260__ $$c2006
000001163 300__ $$a11 s.
000001163 520__ $$aV průběhu jedné z pedagogických porad si stěžovali na jeho „zhoršené chování“, které se projevovalo odmlouváním, vyhýbání se povinnostem, hrubším chováním k vrstevníkům. Vychovatelé vyjádřili potřebu znovu získat kontrolu nad Pavlovým chováním a tedy i udržet stabilitu a disciplínu na oddíle. Pavel sám do té doby ode mne pomoc nežádal, několikrát v diskusích u různých příležitostí prezentoval svou nedůvěru k psychologům, kteří „ho mockrát rozebírali, nevěří jim, raději si pomůže sám, než by se někomu svěřoval“.
000001163 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001163 65017 $$akazuistiky
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.pdf
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001163 980__ $$aTHESIS
000001163 995C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii, Institut pro systemickou zkušenost, 2000$$o4$$rKN38
000001163 995C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Arist von, Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, 2001$$o5$$rKN1
000001163 995C5 $$hShazer, Steve$$mJazyk a paradox – O jazyce, Institut pro systemickou zkušenost, 1994$$o6
000001163 999C5 $$9CURATOR$$hEfran, S. J., Schenker, D.M.$$mThe Family Therapy Networker č.3, 1993$$o1
000001163 999C5 $$9CURATOR$$hProchaska, J.O., Norcross, J.C.$$mPsychoterapeutické systémy, Grada Publishing, 1999$$o2$$r53
000001163 999C5 $$9CURATOR$$hSimon, F. B., Stierlin, H.$$mSlovník rodinné terapie, Konfrontace, 1995$$o3$$rKN40
000001163 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-05-01 07:14:29$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001170 001__ 1170
000001170 005__ 20150311122153.0
000001170 041__ $$ačesky
000001170 100__ $$0AUTHOR|(SYS)nemecmichal$$aNěmec, Michal
000001170 245__ $$aZávěrečná práce, komentovaná kazuistika
000001170 260__ $$c2007
000001170 300__ $$a18 s.
000001170 520__ $$aNemám v tuto chvíli vůbec žádné informace o tom, kam bychom měli s klientkou směřovat. Jelikož, sice na jinou otázku, ale přeci zmínila „chtěla bych se probudit a nemít ty problémy“ mohu předpokládat, že bychom měli pracovat na odstranění nějakých „problémů“. To chce asi každý klient. Rozhoduji se tedy jít po zdrojích potíže, tedy do kontextu problému.
000001170 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001170 65101 $$7kazuistiky
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)cirkularnidotazovani$$acirkulární dotazování
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001170 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.pdf
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.gif?subformat=icon$$xicon
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001170 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1170/files/michal nemec.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001170 980__ $$aTHESIS
000001170 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat$$o1$$rKN32
000001170 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe & Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství,$$o2$$rKN1