000001370 001__ 1370
000001370 005__ 20150222204549.0
000001370 041__ $$ačesky
000001370 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pomajzlovajana$$aPomajzlová, Jana
000001370 245__ $$aZávěrečná kasuistická práce
000001370 260__ $$c2004
000001370 300__ $$a9 s.
000001370 520__ $$aDalší těžkostí, se kterou jsme se potýkaly (a myslím, že stále trochu potýkáme), bylo to, že v řeči Dany zaznívaly pochybnosti o ní samé, často zpochybnila, znevážila to, co právě řekla, opravovala se a přidávala hned další možný pohled apod. Připadalo mi, že je pro Danu vůbec těžké vyjádřit se jednoznačně, stát si za svým názorem, za tím, co řekla. Možná že vnímala všechny ty okolnosti, které mohly hrát roli, možná chtěla dát perfektní bezchybnou odpověď a raději ji zpochybnila, než aby se setkala s tím, že by s ní někdo nemusel souhlasit, nevím. Pro mě bylo každopádně velmi těžké se v její řeči vyznat a pochopit, co vlastně říká, jakou dává odpověď.
000001370 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001370 65017 $$akazuistiky
000001370 653__ $$asoukromá praxe
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001370 980__ $$aTHESIS

000001270 001__ 1270
000001270 005__ 20150311122449.0
000001270 041__ $$ačesky
000001270 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zvolskapetra$$aZvolská, Petra
000001270 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000001270 260__ $$aŠkvorec$$c2005
000001270 300__ $$a12 s.
000001270 520__ $$aPostupem času jsem začala postrádat kontinuitu naší společné práce. Chtěla jsem se tomu věnovat, aby mi to dávalo nějaký smysl. Kontinuitu jsem objevila ve stále se opakujícím kontextu, vlastně aranžmá jednotlivých sezení se sobě velmi podobalo. Nervozita, nespokojenost a spěch pak přecházely do uvolnění a uklidnění klientky a vlastně i celé atmosféry. Kontinuitu také mohu spatřovat v návaznosti témat, která klientka přinesla tak, jak se v jejím životě vždy v mezidobí mezi sezeními udála.
000001270 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001270 65017 $$akazuistiky
000001270 653__ $$apřepis rozhovoru
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001270 653__ $$aopiáty
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001270 653__ $$aoddělení pro léčbu závislostí
000001270 653__ $$asubstituční léčba
000001270 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001270 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.pdf
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.gif?subformat=icon$$xicon
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001270 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1270/files/zvolska petra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001270 980__ $$aTHESIS
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o1$$rKN1
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek, 1996$$o2$$rKN32
000001270 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, S.$$mZpráva o systemické terapii, ISZ, Praha, 1993$$o3$$rKN38
000001270 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 11:09:24$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001260 001__ 1260
000001260 005__ 20150222204548.0
000001260 041__ $$ačesky
000001260 100__ $$0AUTHOR|(SYS)wyzulamartin$$aWyzula, Martin
000001260 245__ $$aZávěrečná práce
000001260 300__ $$a7 s.
000001260 520__ $$aKlientka chtěla hledat jiné možnosti řešení svého problému, než bylo užívání léků. Klientka přišla s problémem, který sice nebyl pro ni životně důležitý, ale bylo nutné ho velmi rychle vyřešit. Měla před sebou situaci, které se obávala a na jejíž zvládnutí měla velmi krátký časový úsek. Věděla, že situaci, kterou měla před sebou, asi zvládne, ale šlo o to, aby ji zvládla v klidu a v pohodě.
000001260 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001260 65017 $$akazuistiky
000001260 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001260 653__ $$apsychiatrická ambulance
000001260 653__ $$asoukromá praxe
000001260 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001260 653__ $$aandersenovské otázky
000001260 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.pdf
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.gif?subformat=icon$$xicon
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001260 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1260/files/wyzula martin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001260 980__ $$aTHESIS

000001241 001__ 1241
000001241 005__ 20150222210844.0
000001241 041__ $$ačesky
000001241 100__ $$0AUTHOR|(SYS)svejdikovakarla$$aŠvejdíková, Karla
000001241 245__ $$aPárová terapie s manželi P.
000001241 260__ $$c2008
000001241 300__ $$a14 s.
000001241 520__ $$aMyslím, že jsem se snažila z mého pohledu soustředit na to nejpodstatnější, jít efektivně za cíli, které si manželé stanovili, nerozmělňovat naši práci ve zbytečných odbočkách... Zároveň uvažuji, že možná díky tomu nevyplula na povrch důležitější témata, jakási „meta-témata“, na kterých by bylo třeba užitečnější pracovat.
000001241 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001241 65017 $$akazuistiky
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001241 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001241 653__ $$apanická porucha
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001241 653__ $$apřepis rozhovoru
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001241 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zneuzivani$$azneužívání
000001241 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.pdf
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.gif?subformat=icon$$xicon
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001241 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1241/files/svejdikova karla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001241 980__ $$aTHESIS

000001231 001__ 1231
000001231 005__ 20150222204548.0
000001231 041__ $$ačesky
000001231 100__ $$0AUTHOR|(SYS)slabymartin$$aSlabý, Martin
000001231 245__ $$aVše důležité už umím
000001231 260__ $$aOlomouc$$c2011
000001231 300__ $$a18 s.
000001231 520__ $$aKdyž jsem se ptal pana Milana, zaměřil jsem se na jeho výraz tváře. Snažil jsem se co nejlépe formulovat cíl společného setkávání. Nejdříve jsem mu položil otázku, co by mělo být cílem, ke kterému bychom měli společně směřovat. Když jsem viděl v jeho tváři bezradnost, zeptal jsem se jinak a to na to, co by se případně potřeboval naučit. Protože byl výraz stejný, zeptal jsem se ještě do třetice, co by chtěl v sobě najít. Toto jej velice zaujalo, dokonce by se dalo říci, že ho to fascinovalo.
000001231 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001231 65017 $$akazuistiky
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001231 653__ $$apsychiatrická léčebna
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001231 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001231 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001231 653__ $$aselhání
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.pdf
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.gif?subformat=icon$$xicon
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001231 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1231/files/slaby martin.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001231 980__ $$aTHESIS
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hKim Berg, I.$$m(1992) Posílení rodiny. In Studijní materiály Umění terapie 07a. Praha, Institut pro systemickou zkušenost$$o1$$rKN26
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hKim Berg, I.$$m(2007) Studentský koutek. In Studijní materiály Umění terapie 07a. Praha, Institut pro systemickou zkušenost$$o2$$rKN57
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hMatuška, F.$$m(2006c) Psychoterapie a hypnoterapie Miltona H. Ericksona. Studijní materiál. Praha, V&T institut SPAS$$o3$$rKN101
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hMatuška, F.$$m(2006d) Základní principy psychoterapie a pojetí vědomí a nevědomí  Miltona H. Ericksona Studijní materiál. Praha, V&T institut SPAS$$o4$$rKN102
000001231 999C5 $$9CURATOR$$hVon Schlippe, A., Schweitzer, J.$$m(2006) Systemická terapie a poradenství. Brno, Cesta$$o5$$rKN1
000001231 999C5 $$9CURATOR
000001231 999c5 $$hKratochvíl, S.$$mZáklady psychoterapie. Praha, Portál
000001231 999C5 $$o6$$rKN56
000001231 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 12:40:44$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001213 001__ 1213
000001213 005__ 20150222204548.0
000001213 041__ $$ačesky
000001213 100__ $$0AUTHOR|(SYS)safrovakaterina$$aŠafrová, Kateřina
000001213 245__ $$aZávěrečná práce
000001213 260__ $$c2012
000001213 300__ $$a18 s.
000001213 520__ $$aZpětně si uvědomuji, že by bylo vhodnější definovat jednotlivé dílčí objednávky v pozitivním smyslu, tedy např. namísto: nebude se bát žádat o práci by bylo vhodnější uvést: bude umět žádat o práci. Rozhoduji se, že se k redefinici těchto dílčích objednávek mohu později vrátit při formulaci zakázky. Ve své další práci se zaměřuji na to, co z toho všeho je pro klientku prioritní, co potřebuje řešit jako první, aby se nám následně podařilo dojednat zakázku.
000001213 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001213 65017 $$akazuistiky
000001213 653__ $$apřepis rozhovoru
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001213 653__ $$acentrum sociální rehabilitace
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)cirkularnidotazovani$$acirkulární dotazování
000001213 653__ $$asebevědomí
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001213 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.pdf
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001213 980__ $$aTHESIS
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hKern, H., Mehl, C., Nolz, H., Peter, M. & Wintersperger, R.$$m(2006).Přehled psychologie. Praha Portál$$o5$$rKN93
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994). Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha Institut pro systemickou zkušenost$$o1$$rKN2
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A. & Schweizer, J.$$m(2006). Systemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o2$$rKN1
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2004). Umění pomáhat. Praha Slon$$o3$$rKN32
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hWatzlawick, P.$$m(2010). Úvod do neštěstí. Praha Portál$$o4$$rKN92
000001213 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 12:51:07$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001189 001__ 1189
000001189 005__ 20150222204548.0
000001189 041__ $$ačesky
000001189 100__ $$0AUTHOR|(SYS)olenicivan$$aOlenič, Ivan
000001189 245__ $$aTa strašná samota
000001189 260__ $$aPraha$$c2012
000001189 300__ $$a19 s.
000001189 520__ $$aV průběhu externalizování vychází najevo, že by se Eva mohla se svou samotou domlouvat, např. na čase, kdy samota přijde. Pro Evu je důležité, aby to bylo jen tehdy, pokud se Eva rozhodne, že chce být sama, a že si chce samotu užít. Tento moment v terapii vnímám jako zásadní pro změnu ve vyprávění příběhu o samotě.
000001189 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001189 65017 $$akazuistiky
000001189 653__ $$apřepis rozhovoru
000001189 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001189 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001189 653__ $$asoukromá praxe
000001189 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001189 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.pdf
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.gif?subformat=icon$$xicon
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001189 980__ $$aTHESIS

000001187 001__ 1187
000001187 005__ 20150222210844.0
000001187 041__ $$ačesky
000001187 100__ $$0AUTHOR|(SYS)novotnanora$$aNovotná, Nora
000001187 245__ $$aDovolit si nebrat odpovědnost za druhého
000001187 260__ $$aPraha$$c2008
000001187 300__ $$a33 s.
000001187 520__ $$aJedná se tedy spíše o zpětnou reflexi toho, kam se terapie ubírala a jaké jsem měla záměry. Stejně tak je těžké vytipovat „zlomové“ body, které klienta posouvají dál. Mnohdy totiž podle mého názoru hrají velkou roli věci, které jsou některou částí sezení vyprovokovány, nastartovány, ale které klient vykoná nebo vymyslí mezi sezeními. Jak například uvidíme v popisovaném příběhu terapie, kde je jedním ze zlomů právě zamyšlení se nad domácím úkolem.
000001187 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001187 65017 $$akazuistiky
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001187 653__ $$anestátní zdravotnické zařízení
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001187 653__ $$asebereflexe
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001187 653__ $$azodpovědnost
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001187 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon$$xicon
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001187 980__ $$aTHESIS
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, K. I.$$mPosílení rodiny (Family Perservation). London BT Press, 1991. (v překladu Úlehly, 1992)$$o1$$rKN26
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hNovotná, N.$$mSystemická psychoterapie v teorii a praxi aneb stávání se psychoterapeutem. Praha, 2007$$o2$$rKN81
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o3$$rKN32
000001187 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 13:31:43$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70

000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS