000002192 001__ 2192
000002192 005__ 20160217094624.0
000002192 041__ $$ačesky
000002192 100__ $$0AUTHOR|(SYS)horackovajana$$aHoráčková, Jana
000002192 245__ $$aCesta k mámě
000002192 260__ $$c2016
000002192 300__ $$a61 s.
000002192 520__ $$aK obhajobě jsem si vybrala případ individuální práce s desetiletým chlapcem - Pájou, který z počátku odmítal společné sezení s rodiči a chtěl se mnou o situaci v rodině mluvit sám. Myslím, že případ tohoto chlapce potvrzuje názor, že dítě je od určitého věku kompetentní posoudit, jaký typ sezení pro něho bude vhodnější. Situaci v rodině zná lépe, než terapeut, je jeho každodenní realitou
000002192 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002192 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002192 653__ $$aděti
000002192 653__ $$apráce s dětmi
000002192 653__ $$apsychoterapie dětí
000002192 65017 $$akazuistiky
000002192 8564_ $$s1007127$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2192/files/horackova-jana.pdf
000002192 980__ $$aTHESIS

000002191 001__ 2191
000002191 005__ 20160217094209.0
000002191 041__ $$aslovensky
000002191 100__ $$0AUTHOR|(SYS)arvaikatarina$$aÁrvai, Katarína
000002191 245__ $$aPodnecovanie, alebo ako pracujem terapeuticky s deťmi
000002191 260__ $$c2016
000002191 300__ $$a24 s.
000002191 520__ $$aPrípad Kiky nepovažujem za klasický učebnicový príklad, avšak dobre ilustruje to, ako reálne moja práca vyzerá. Ako nad ňou premýšľam a akými zmenami som prešla počas výcviku. Mojou klientelou sú deti, najmä deti v období školského veku. Práca s nimi sa v podstatnej miere (oproti dospelým) líši v tom, že často nie je „iba“ o rozhovore, otázkach a technikách. Ide naozaj skôr o to, ako nad ňou premýšľame a uvažujeme.
000002191 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002191 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002191 653__ $$aděti
000002191 653__ $$apodněcování
000002191 653__ $$adětský domov
000002191 65017 $$akazuistiky
000002191 8564_ $$s923047$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2191/files/arvai-katarina.pdf
000002191 980__ $$aTHESIS

000002086 001__ 2086
000002086 005__ 20171005084852.0
000002086 041__ $$aanglicky
000002086 100__ $$0AUTHOR|(SYS)furmanben$$aFurman, Ben
000002086 245__ $$aKids'skills in action: an exciting new way of helping childern overcome emotional and behavioural problems
000002086 520__ $$aKids’ Skills is an innovative way of helping children aged three and up to overcome emotional and behavioural problems. This book brings the method alive. It illustrates, with stories from around the world, how Kids’ Skills can be used in a variety of settings to solve a wide range of problems typical for children.
000002086 653__ $$aděti
000002086 773__ $$c2014$$pKids'skills in action: an exciting new way of helping childern overcome emotional and behavioural problems based on solution focus therapy. St Luke's Innovative Resources$$z978-0958018890
000002086 8564_ $$s2015441$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2086/files/Kid Skills in Action.pdf
000002086 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1519$$pPŘEKLAD a PREZENTACE
000002086 980__ $$aARTICLE

000001798 001__ 1798
000001798 005__ 20171226181559.0
000001798 041__ $$aanglicky
000001798 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000001798 245__ $$aBuilding Solution-focused Partnerships in Children's Protective and Family services
000001798 260__ $$aEnglewood$$bAmerican Humane$$c2004
000001798 300__ $$a68 s.
000001798 520__ $$aOver the past 15 years, the human services field has been shifting its approach to pertnership and strengths-based directions.
000001798 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001798 653__ $$aděti
000001798 653__ $$avztah klient terapeut
000001798 653__ $$aterapie
000001798 653__ $$aochrana dětí
000001798 700__ $$0AUTHOR|(SYS)dejongpeter$$aDe Jong, Peter
000001798 8564_ $$s524121$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1798/files/Berg only.pdf
000001798 980__ $$aBOOK

000001519 001__ 1519
000001519 005__ 20171005084937.0
000001519 041__ $$ačesky
000001519 100__ $$0AUTHOR|(SYS)furmanben$$aFurman, Ben
000001519 245__ $$aKids' skills v akci$$bvzrušující nový způsob, jak dětem pomoci překonat emocionální obtíže s problémy v chování za využití SFBT
000001519 260__ $$c2014
000001519 300__ $$a21 s.
000001519 500__ $$aPodrobný referát o knize
000001519 520__ $$aDospělí mívají tendenci vnímat problémy jako symptomy konkrétní poruchy, kterou je potřeba vyléčit. Děti naopak mívají tendenci vnímat problémy jako nedostatek dovedností, které se musí naučit. Kids' Skills se drží pohledu dětí. Jejich cílem je dodat dětem odvahu a pomoci jim osvojit si dovednosti, které potřebují pro to, aby překonaly své problémy.
000001519 65017 $$astudentské překlady
000001519 653__ $$aděti
000001519 700__ $$0AUTHOR|(SYS)hoskovahelena$$aHošková, Helena$$epřeklad
000001519 700__ $$0AUTHOR|(SYS)neuwirthovabarbora$$aNeuwirthová, Barbora$$epřeklad
000001519 773__ $$c2014$$pKids'skills in action: an exciting new way of helping childern overcome emotional and behavioural problems based on solution focus therapy. St Luke's Innovative Resources$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2086$$z978-0958018890
000001519 8564_ $$s307988$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/Kids Skills in Action.pdf$$ypreklad
000001519 8564_ $$s1727721$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/prezentace.pdf$$yprezentace
000001519 8564_ $$s57940$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/Kids Skills prace s detmi.pdf$$yexcerpta (Dalet)
000001519 8564_ $$s34091$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/literatura, odkazy.pdf
000001519 980__ $$aTRANSLATION