000001213 001__ 1213
000001213 005__ 20150222204548.0
000001213 041__ $$ačesky
000001213 100__ $$0AUTHOR|(SYS)safrovakaterina$$aŠafrová, Kateřina
000001213 245__ $$aZávěrečná práce
000001213 260__ $$c2012
000001213 300__ $$a18 s.
000001213 520__ $$aZpětně si uvědomuji, že by bylo vhodnější definovat jednotlivé dílčí objednávky v pozitivním smyslu, tedy např. namísto: nebude se bát žádat o práci by bylo vhodnější uvést: bude umět žádat o práci. Rozhoduji se, že se k redefinici těchto dílčích objednávek mohu později vrátit při formulaci zakázky. Ve své další práci se zaměřuji na to, co z toho všeho je pro klientku prioritní, co potřebuje řešit jako první, aby se nám následně podařilo dojednat zakázku.
000001213 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001213 65017 $$akazuistiky
000001213 653__ $$apřepis rozhovoru
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001213 653__ $$acentrum sociální rehabilitace
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)cirkularnidotazovani$$acirkulární dotazování
000001213 653__ $$asebevědomí
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001213 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001213 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.pdf
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001213 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1213/files/safrova katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001213 980__ $$aTHESIS
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hKern, H., Mehl, C., Nolz, H., Peter, M. & Wintersperger, R.$$m(2006).Přehled psychologie. Praha Portál$$o5$$rKN93
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994). Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha Institut pro systemickou zkušenost$$o1$$rKN2
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A. & Schweizer, J.$$m(2006). Systemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o2$$rKN1
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2004). Umění pomáhat. Praha Slon$$o3$$rKN32
000001213 999C5 $$9CURATOR$$hWatzlawick, P.$$m(2010). Úvod do neštěstí. Praha Portál$$o4$$rKN92
000001213 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 12:51:07$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001199 001__ 1199
000001199 005__ 20150222204548.0
000001199 041__ $$ačesky
000001199 100__ $$0AUTHOR|(SYS)peterovazuzana$$aPeterová, Zuzana
000001199 245__ $$aZávěrečná písemná práce k obhajobě
000001199 300__ $$a6 s.
000001199 500__ $$aPoznámky garanta
000001199 520__ $$aTrauma holocastu a ztráty rodiny v životě staré paní a její samota na sklonku života.
000001199 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001199 65017 $$akazuistiky
000001199 653__ $$apřepis rozhovoru
000001199 653__ $$aholocaust
000001199 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001199 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.pdf
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.gif?subformat=icon$$xicon
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001199 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1199/files/peterova zuzana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001199 980__ $$aTHESIS

000001197 001__ 1197
000001197 005__ 20150222204548.0
000001197 041__ $$ačesky
000001197 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pavlickovamagdalena$$aPavlíčková, Magdalena
000001197 245__ $$aZázrak terapie
000001197 300__ $$a12 s.
000001197 520__ $$aV druhé konzultaci klientka popisuje, že to, aby mohla být nad věcí, již nemá podobu zasunutého šuplete, ale užívá metaforu balónku na niti, který má přivázaný na ruce. Mluví o tom, že si svůj problém nechce nechat u sebe zasunutý, ale chce ho dostat od sebe pryč. Klientka odchází s tím, že se jí podařilo svůj problém „přesunout“ do zmiňovaného balónku. Z druhé a závěrečné konzultace odchází s pocitem, že se dostala na pomyslné škále na číslo 10.
000001197 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001197 65017 $$akazuistiky
000001197 653__ $$apřepis rozhovoru
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001197 653__ $$asociálně psychologické centrum
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001197 653__ $$avina
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001197 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.pdf
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.gif?subformat=icon$$xicon
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001197 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1197/files/pavlickova magda.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001197 980__ $$aTHESIS
000001197 999C5 $$9CURATOR$$i80-7295-013-4$$mVON SCHLIPPE, Arist, SCHWEITZER, Jochen. Systemická terapie a poradenství. 1. vyd. Brno Cesta, 2001. 251 s$$o1$$r1
000001197 999C5 $$9CURATOR$$i80-247-0253-3$$mVYMĚTAL, Jan. Úvod do psychologie. 2. vyd. Praha Grada Publishing a.s., 2003. 264 s$$o2$$rKN85
000001197 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-0$$t2014-05-01 17:05:00$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001189 001__ 1189
000001189 005__ 20150222204548.0
000001189 041__ $$ačesky
000001189 100__ $$0AUTHOR|(SYS)olenicivan$$aOlenič, Ivan
000001189 245__ $$aTa strašná samota
000001189 260__ $$aPraha$$c2012
000001189 300__ $$a19 s.
000001189 520__ $$aV průběhu externalizování vychází najevo, že by se Eva mohla se svou samotou domlouvat, např. na čase, kdy samota přijde. Pro Evu je důležité, aby to bylo jen tehdy, pokud se Eva rozhodne, že chce být sama, a že si chce samotu užít. Tento moment v terapii vnímám jako zásadní pro změnu ve vyprávění příběhu o samotě.
000001189 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001189 65017 $$akazuistiky
000001189 653__ $$apřepis rozhovoru
000001189 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001189 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001189 653__ $$asoukromá praxe
000001189 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001189 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.pdf
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.gif?subformat=icon$$xicon
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001189 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1189/files/olenic ivan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001189 980__ $$aTHESIS

000001173 001__ 1173
000001173 005__ 20150222204547.0
000001173 041__ $$ačesky
000001173 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mrvovakamila$$aMrvová, Kamila
000001173 245__ $$aKasuistika
000001173 300__ $$a15 s.
000001173 520__ $$aDůvod, proč jsem si vybrala právě práci s ním, byl ten, že s tímto klientem jsme urazili největší část společné psychoterapeutické cesty. Práce s ním nebyla vždy snadná, ale změny, které v průběhu terapie nastaly, byly zřejmé, podobně jako spokojenost klienta s nimi .
000001173 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001173 65017 $$akazuistiky
000001173 653__ $$aobsedantně kompulzivní porucha
000001173 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001173 653__ $$asoukromá praxe
000001173 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001173 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001173 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001173 653__ $$aformulování zakázky
000001173 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001173 653__ $$apřepis rozhovoru
000001173 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1173/files/mrvova kamila.pdf
000001173 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1173/files/mrvova kamila.gif?subformat=icon$$xicon
000001173 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1173/files/mrvova kamila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001173 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1173/files/mrvova kamila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001173 980__ $$aTHESIS

000001172 001__ 1172
000001172 005__ 20150331081126.0
000001172 041__ $$ačesky
000001172 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mikulasekondrej$$aMikulášek, Ondřej
000001172 245__ $$aZbytečná námaha
000001172 260__ $$aProvodov$$c2012
000001172 300__ $$a21 s.
000001172 520__ $$aPokud se uskuteční třetí setkání, tak mám vypozorováno, že více kontroluji – mám potřebu klienta trochu brzdit, když si myslím, že staví vzdušné zámky a nepřipouští si i možné obtíže. V těchto setkáních musím hodně využívat reflektování, v rámci techniky „pražský výtah“ sjíždět do přízemí a uvědomovat si, co a proč tam dělám a z jakého důvodu nebo mé osobní zkušenosti a předpokladů pokládám tyto otázky nebo mám potřebu si ověřovat motivaci a náhled klienta.
000001172 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09$$hPROJECT|(SYS)ut09
000001172 65017 $$akazuistiky
000001172 653__ $$apřepis rozhovoru
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001172 653__ $$aléčba závislostí
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon$$xicon
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001172 980__ $$aTHESIS

000001164 001__ 1164
000001164 005__ 20150222204547.0
000001164 041__ $$ačesky
000001164 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marikovakarla$$aMaříková, Karla
000001164 245__ $$aZávěrečná práce$$bPopis a rozbor případové práce
000001164 260__ $$c2007
000001164 300__ $$a14 s.
000001164 520__ $$aJako učitelka a školní metodik prevence sociálně patologických jevů pravidelně hovořím o mnoha tématech s mnoha lidmi – se studenty, s jejich rodiči, ale i se svými kolegyněmi a kolegy. Proto vím, kolik trápení může přinést neporozumění, jak důležité pro porozumění je vzájemné naslouchání, a hlavně: jakou moc může mít v lidském společenství, a v životě vůbec, slovo.
000001164 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001164 65017 $$akazuistiky
000001164 653__ $$apřepis rozhovoru
000001164 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001164 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001164 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001164 653__ $$aprvní klient
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.pdf
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.gif?subformat=icon$$xicon
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001164 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1164/files/marikova karla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001164 980__ $$aTHESIS
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hBoscolo,L Bertrando , P. Systemische Einzeltherapie$$mSystemische Einzeltherapie. Carl-Auer-Systeme-Verlag, Heidelberg, 2000$$o1$$rKN5
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hDörner, K. - Plog,U.$$mBláznit je lidské, Grada, Praha, 1999$$o2$$rKN25
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost Praha, Praha, 1994$$o3
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A. v. - Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000001164 999C5 $$9CURATOR$$hMatuška, F.$$mUžitečné konstruktivní otázky, V&T institut SPAS Praha, 2001$$o4
000001164 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 07:34:21$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001154 001__ 1154
000001154 005__ 20150222204547.0
000001154 041__ $$ačesky
000001154 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kozonovajirina$$aKozoňová, Jiřina
000001154 245__ $$aObhajoba psychoterapeutického stylu
000001154 260__ $$aBrno$$c2004
000001154 300__ $$a9 s.
000001154 520__ $$aV této druhé ukázce vyjasňování se více držím toho, co klient přináší. I když se snažím nějak pojmenovávat, jak to klient má, třeba v případě, že říkám, že klientka byla jinde. V alternativním postupu bych se potřebovala doptávat na to, co znamená, že se problémy rozptýlily. Jestli to znamená, že pominuly, nebo co s nimi je, a zda se mohou zase zhmotnit? Ve druhém vstupu jsem opět spojila dva cíle v jeden. Otázku, kdo určuje, jak a kdy má klientka skončit terapii a potřebu vysvětlit jí, že se necítím kompetentní tohle za ni rozhodnout. V čem by to bylo jiné, kdybych to za Vás rozhodla já?
000001154 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001154 65017 $$akazuistiky
000001154 653__ $$apřepis rozhovoru
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001154 653__ $$asoukromá praxe
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001154 653__ $$amanipulace
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001154 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001154 653__ $$avyjasňování
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon$$xicon
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001154 980__ $$aTHESIS
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hG. Cecchin$$m(1994) Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi, KONS č.17/ 00, Praha ISZ$$o1$$rKN54
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(1999) Lži na pohovce, Praha Portál$$o2$$rKN67
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(2001) Dvojitá expozice In Máma a smysl života, Praha Portál$$o3$$rKN68
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1999):Uměnípomáhat,Praha:Slon$$o5$$rKN32
000001154 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 12:02:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001152 001__ 1152
000001152 005__ 20150222204547.0
000001152 041__ $$ačesky
000001152 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kovarvratislav$$aKovář, Vratislav
000001152 245__ $$aZávěrečná práce
000001152 260__ $$c2008
000001152 300__ $$a17 s.
000001152 520__ $$aVe hře bylo několik objednávek, které klientka uváděla: „vyrovnávání se s faktem nemoci; moci volně hovořit o tom, co ji zasahuje a co je v ní oslabené; naučit se vyplavovat své emoce konstruktivním způsobem; vnímat sebe a svůj život naplno a neutíkat od něj; zvládat lépe svůj život, něž tomu bylo před onemocněním rakovinou.“ Klientka chtěla víc než jen úspěšně zvládnout léčbu. Samotný fakt nemoci byl pro klientku určitým spouštěčem, který posílil její potřebu změnit svůj přístup k životu a jeho zvládání.
000001152 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001152 65017 $$akazuistiky
000001152 653__ $$anemoc
000001152 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001152 653__ $$asoukromá praxe
000001152 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001152 653__ $$asebedestrukce
000001152 653__ $$avina
000001152 653__ $$apřepis rozhovoru
000001152 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1152/files/kovar vratislav.pdf
000001152 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1152/files/kovar vratislav.gif?subformat=icon$$xicon
000001152 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1152/files/kovar vratislav.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001152 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1152/files/kovar vratislav.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001152 980__ $$aTHESIS
000001152 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan
000001152 999C5 $$o2$$rKN32
000001152 999C5 $$9CURATOR
000001152 999C5 $$o1
000001152 999c5 $$mUmění pomáhat. SLON 1999
000001152 999c5 $$hStrnad Vratislav$$mZdroje v příbězích - narativní management. ISZ 2003
000001152 999c5 $$rKN66

000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS