000001211 001__ 1211
000001211 005__ 20150222204548.0
000001211 041__ $$ačesky
000001211 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rothovaeliska$$aRothová, Eliška
000001211 245__ $$aKazuistika
000001211 300__ $$a13 s.
000001211 520__ $$aMými klienty jsou tedy rodiny, resp. většinou matky, které mají dítě se zrakovým a kombinovaným postižením od narození do 4 až 6 let. Pracovníci střediska hledali někoho, kdo bude rodičům věnovat čas pro řešení jiných, než speciálně pedagogických a dalších poradenských problémů, např. když se rodiče dlouhodobě necítí dobře a chtějí si povídat, když řeší nějaký náročnější problém, či obtížnou situaci.
000001211 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001211 65017 $$akazuistiky
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001211 653__ $$azdravotní postižení
000001211 653__ $$astředisko rané péče
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon$$xicon
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001211 980__ $$aTHESIS
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hKim Bergová Insoo$$mPosílení rodiny. ISZ, Praha 1992$$o1$$rKN26
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. PALLATA, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha, 1992$$o3$$rKN38
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hSchlieppe Arist. Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství.Cesta,Brno, 2001$$o4$$rKN1
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek, 1996$$o5$$rKN32

000001200 001__ 1200
000001200 005__ 20150222204548.0
000001200 041__ $$aslovensky
000001200 100__ $$0AUTHOR|(SYS)petrasovarenata$$aPetrášová, Renata
000001200 245__ $$aUmenie pomahať
000001200 260__ $$c2012
000001200 300__ $$a26 s.
000001200 520__ $$aViac ako kedykoľek predtým som si uvedomila, že klientova kompetentnosť je aj o tom, že si vie zhodnotiť natoľko svoju situáciu, pri ktorej dospeje k poznaniu, že niečo nevie, že nie je schopný, že dospel na koniec svojich schopností či možností, a preto vyhľadáva pomoc.
000001200 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001200 65017 $$akazuistiky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001200 653__ $$asoukromá praxe
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001200 653__ $$anemoc
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001200 980__ $$aTHESIS
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat. Praha Slon, 2007$$o2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Institut pro systemickou zkušenost. Praha, 2007$$o3$$rKN2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hYalom, Irvin. D$$mLži na pohovce. Portál, 2006$$o4$$rKN68
000001200 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 17:49:54$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001195 001__ 1195
000001195 005__ 20150222204548.0
000001195 041__ $$ačesky
000001195 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pajerlucie$$aPajer, Lucie
000001195 245__ $$aStačí nevidět černě...
000001195 260__ $$c2007
000001195 300__ $$a11 s.
000001195 500__ $$4AUTHOR|(SYS)chvistkova$$aChvístková, Lucie
000001195 520__ $$aUvědomoval si čím dál tím více, jak svým chováním od sebe „odpuzuje své okolí“. Před nedávnou dobou navíc v hádce „ztratil nejlepšího a zároveň jediného kamaráda“ a švagra. Dle jeho slov „má problémy se sebeovládáním“. Touha (a naděje) po odpovědích ho přiměla hledat odbornou pomoc.
000001195 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001195 65017 $$akazuistiky
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001195 653__ $$asoukromá praxe
000001195 653__ $$avztek
000001195 653__ $$agrafy
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001195 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.pdf
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.gif?subformat=icon$$xicon
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001195 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1195/files/pajer lucie.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001195 980__ $$aTHESIS
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hEvan George$$mChůze po špičkách$$o1$$rKN84
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$o2$$rKN1
000001195 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$o3$$rKN32

000001172 001__ 1172
000001172 005__ 20150331081126.0
000001172 041__ $$ačesky
000001172 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mikulasekondrej$$aMikulášek, Ondřej
000001172 245__ $$aZbytečná námaha
000001172 260__ $$aProvodov$$c2012
000001172 300__ $$a21 s.
000001172 520__ $$aPokud se uskuteční třetí setkání, tak mám vypozorováno, že více kontroluji – mám potřebu klienta trochu brzdit, když si myslím, že staví vzdušné zámky a nepřipouští si i možné obtíže. V těchto setkáních musím hodně využívat reflektování, v rámci techniky „pražský výtah“ sjíždět do přízemí a uvědomovat si, co a proč tam dělám a z jakého důvodu nebo mé osobní zkušenosti a předpokladů pokládám tyto otázky nebo mám potřebu si ověřovat motivaci a náhled klienta.
000001172 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09$$hPROJECT|(SYS)ut09
000001172 65017 $$akazuistiky
000001172 653__ $$apřepis rozhovoru
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001172 653__ $$aléčba závislostí
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon$$xicon
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001172 980__ $$aTHESIS

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001124 001__ 1124
000001124 005__ 20150222204547.0
000001124 041__ $$ačesky
000001124 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrdlickovavladimira$$aHrdličková, Vladimíra
000001124 245__ $$aBubliny paní H.
000001124 260__ $$aSkalice u České Lípy$$c2007
000001124 300__ $$a13 s.
000001124 520__ $$aV případě paní H. ke změně vedla především externalizace „řečí“ a vytvoření metafory „bubliny“ jako ochrany proti „řečem“. Klientka pak již sama rozšířila možnosti používání „bublin“ na jiné problémové oblasti. Dalším významným momentem byla dekonstrukce odpočinku. Umožnila klientce změnit k odpočinku vztah, obrátit se k sobě, začít o sebe pečovat, hospodařit s energií.
000001124 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001124 65017 $$akazuistiky
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001124 653__ $$apřepis rozhovoru
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001124 653__ $$anapadení
000001124 653__ $$aporadna pro mezilidské vztahy
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon$$xicon
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001124 980__ $$aTHESIS
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie,Praha Pallata,1994$$o2$$rKN2
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A.,Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství,Brno Cesta,2001$$o4$$rKN1
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S$$mZpráva o systemické terapii,Praha:ISZ,1993$$o3$$rKN38
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hKratochvíl S.$$mZáklady psychoterapie,Praha:Portál,2002$$o4$$rKN56
000001124 999C5 $$9CURATOR$$mKontext, XIII.-Ročenka 1997, Praha, 1997$$o5
000001124 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:36:03$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000001008 001__ 1008
000001008 005__ 20150222204118.0
000001008 041__ $$ačesky
000001008 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hargensjurgen$$aHargens, Jürgen
000001008 245__ $$aPraktická orientácia na riešenia - duchovná zameranosť na zdroje
000001008 520__ $$aExistuje vôbec niečo také, ako nejaká špecifická "na riešenie orientovaná, krátka terapia" ? Ak dobre chápem úsilie svojich kolegov, potom som presvedčený, že každá terapeutická koncepcia sa snaží o riešenie problémov, liečenie chorôb, či odstraňovanie ťažkostí. Idea riešenia je predsa základným znakom každej pomoci.
000001008 65017 $$astudentské překlady
000001008 653__ $$akrátká terapie
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001008 653__ $$ařešení
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001008 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001008 773__ $$pW. Eberling: Kurzgefasst. Dortmund$$y1998
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.pdf
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.gif?subformat=icon$$xicon
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001008 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1008/files/Hargens, Jurgen - Prakticka orientacia na riesenia.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001008 980__ $$aTRANSLATION

000000953 001__ 953
000000953 005__ 20181022092339.0
000000953 037__ $$aKN54
000000953 041__ $$ačesky
000000953 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000000953 245__ $$aKybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi
000000953 500__ $$aPoznámka překladatele
000000953 520__ $$aText, který jsem vybral, tvoří pro mne nejzajímavější asi čtvrtinu celé knihy. Kapitoly Úvod a Klinické předsudky jsou v celku až na nepatrné krácení označené [...]. Z ostatních kapitol, jsem poznamenal některé odstavce a věty, které se mi zdají důležité pro pochopení souvislostí a záměru autorů. Podstatné se mi jeví sepsání vlastních předpokladů autorů, předsudků jimž sami věří viz kapitola Klinické předsudky.
000000953 65017 $$apřeklady
000000953 65017 $$azlatý fond
000000953 65017 $$acitováno studenty
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)klasika$$aklasika
000000953 653__ $$ateorie
000000953 653__ $$aznevažování
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samozrejmost$$asamozřejmost
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nesamozrejmostcehokoli$$anesamozřejmost
000000953 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)lanegerry$$aLane, Gerry
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)raywendela$$aRay, Wendel A.
000000953 700__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlaivan$$aÚlehla, Ivan$$epřeklad
000000953 765__ $$tThe Cybernetics of Prejudices in the Practice of Psychotherapy
000000953 773__ $$pSystemic Thinking and Practice Series. London, Karnac Books 1994$$z1855750562
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.pdf
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.gif?subformat=icon$$xicon
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000953 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/953/files/Cecchin Gianfranco Kybernetika predsudku.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000953 909C4 $$dhttp://site.ebrary.com/lib/alltitles/docDetail.action?docID=10428082$$pebrary
000000953 980__ $$aREPORT

000000952 001__ 952
000000952 005__ 20191027184536.0
000000952 041__ $$ačesky
000000952 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000000952 245__ $$aMít předsudky k předsudkům
000000952 520__ $$a„Něco dělat a reflektovat to“ byl pro mě vždycky zvyk. V současné době máme takové množství případů jako cest na počátku 70. let, během vznikající rodinné terapie Milánské školy. Cecchinovými „spolurevolucionáři“ byli v té době Boscolo, Prata a Selvini Palazzoli, kteří se vydali stejným psychoanalytickým směrem jako jejich učitelé. Ale psychoanalytické myšlení nesituovalo věci dost jasně v jejich souvislostech, poznamenává. Jeho úkolem a úkolem jeho kolegů tak bylo nastavit hlavní směr jejich nového přístupu. A tak přichází intervence zaměřené na narušení strukturálních her rodin a jejich odporu změnit chování. Ale rostoucí tradice reflexe výsledků tohoto terapeutického směru umožnila vzestup dalším myšlenkám a oblastem pro zkoumání, které se týkaly mnohem více terapeutů než jejich klientů.
000000952 655__ $$arozhovor
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000952 653__ $$aznevažování
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000000952 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000952 653__ $$ainterview
000000952 65017 $$azlatý fond
000000952 65017 $$astudentské překlady
000000952 700__ $$0AUTHOR|(SYS)soderlundjohn$$aSoderlund, John
000000952 700__ $$0AUTHOR|(SYS)brychtovapavla$$aBrychtová, Pavla$$epřeklad
000000952 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2078$$xPrejudiced about prejudice
000000952 8564_ $$s123293$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.pdf$$ypreklad
000000952 8564_ $$s14166$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.gif?subformat=icon$$xicon$$ypreklad
000000952 8564_ $$s67882$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.gif?subformat=icon-700$$xicon-700$$ypreklad
000000952 8564_ $$s134341$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/952/files/Cecchin Gianfranco Predsudky o predsudcich.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa$$ypreklad
000000952 909C4 $$dhttp://www.newtherapist.com/cecchin.html$$pNew Therapist Magazine
000000952 980__ $$aTRANSLATION