000001194 001__ 1194
000001194 005__ 20151005201645.0
000001194 037__ $$aKN85
000001194 041__ $$aanglicky
000001194 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kormanharry$$aKorman, Harry
000001194 245__ $$aThe common project
000001194 520__ $$aAsking the common-project question is far from simple. You may experience the question as making a promise to the client that the conversation will be helpful and that things will be different, which are promises no wise therapist would ever give. The biggest difficulty though is: What do I do after I asked the question? How do I listen to – and what do I do with the client’s answer. The foundation for the common-project-question is a firm belief – or knowledge – that clients know what they want even if they don’t yet know that they know. Once that belief is firmly an- chored in the therapist the common-project-question becomes obvious and necessary. Until then – there is only hard work and self-discipline.
000001194 65017 $$acitováno studenty
000001194 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/Creating%20a%20common%20project.PDF$$pThe common project
000001194 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/Korman-Spolecny%20projekt.pdf$$pPŘEKLAD
000001194 980__ $$aARTICLE

000001025 001__ 1025
000001025 005__ 20150218105023.0
000001025 041__ $$ačesky
000001025 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kormanharry$$aKorman, Harry
000001025 245__ $$aÚkol profesionála ve druhém sezení
000001025 520__ $$aLidé za námi chodí, protože si přejí, aby se jim dařilo lépe. Můžeme proto prohlásit, že ono „lépe“ nejen že je jediné téma, které je namístě – ale že by také bylo nerespektuplné vůči klientovi, kdybychom o něm nemluvili. Vždy začínáme sezení zřetelem k tomuto tématu, a to až do chvíle, kdy se dialog stočí ke účelu sezení. „Druhým sezením“ míníme proces, který se uskutečňuje, když profesionál a klient mluví o tom, co se zlepšilo. Je proto mnohem užitečnější mluvit o „jednání prvního sezení“ , „first- session-bahavior“, které nastává, když terapeut a klient hledají a vypočítávají, podle čeho mohou poznat, že terapie už nadále není zapotřebí; a o „jednání druhého sezení“ , “second-session-behavior“ , kdy terapeut a klient hledají a vypočítávají, co se zlepšilo a jak se to stalo.
000001025 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001025 653__ $$anávody
000001025 653__ $$astruktura rozhovoru
000001025 65017 $$azlatý fond
000001025 65017 $$astudentské překlady
000001025 765__ $$tThe task of the interviewer in the second session
000001025 773__ $$n1$$pThe Journal of Contemporary Family Therapy$$p105-115$$v19$$y1997
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.pdf
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.gif?subformat=icon$$xicon
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001025 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1025/files/Korman, Harry Druhe sezeni.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001025 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/The%20second%20session.pdf$$pThe task of the interviewer in the second session
000001025 980__ $$aTRANSLATION

000001024 001__ 1024
000001024 005__ 20150222204547.0
000001024 041__ $$ačesky
000001024 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kormanharry$$aKorman, Harry
000001024 245__ $$aK etike konštruovania realít
000001024 520__ $$aNa súčasnej úrovni poznania v psychiatrii, je potvrdené, že nemusíme poznať „skutočné príčiny“ základných „ochorení“, ale predpokladá sa, že pri pokračujúcom výzkume ich budeme poznať a toto poznanie prinesie špecifickú liečbu. Toto môže byť správne, ale môže to byť aj nesprávne. Je možné, že ideme nesprávnym smerom. Môže to byť tak, že problémy vznikajú a udržiavajú sa v reči, tak ako výsledok, dôvod, príčina a účinok ako navrhujú postmoderní myslitelia. Ak je to tak, naše dnešné úsilie príde do slepej uličky.
000001024 65017 $$azlatý fond
000001024 65017 $$astudentské překlady
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)etika$$aetika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000001024 765__ $$tOn the ethics of diagnosis
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon$$xicon
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001024 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/On%20ethics.PDF$$pOn the ethics of diagnosis
000001024 980__ $$aTRANSLATION

000000442 001__ 442
000000442 005__ 20150207154132.0
000000442 035__ $$aAUTHOR|(SYS)kormanharry
000000442 100__ $$aKorman, Harry
000000442 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/eng%20articles.htm$$pDalší publikace
000000442 980__ $$aAUTHOR
000000442 980__ $$aAUTHORITY