000002192 001__ 2192
000002192 005__ 20160217094624.0
000002192 041__ $$ačesky
000002192 100__ $$0AUTHOR|(SYS)horackovajana$$aHoráčková, Jana
000002192 245__ $$aCesta k mámě
000002192 260__ $$c2016
000002192 300__ $$a61 s.
000002192 520__ $$aK obhajobě jsem si vybrala případ individuální práce s desetiletým chlapcem - Pájou, který z počátku odmítal společné sezení s rodiči a chtěl se mnou o situaci v rodině mluvit sám. Myslím, že případ tohoto chlapce potvrzuje názor, že dítě je od určitého věku kompetentní posoudit, jaký typ sezení pro něho bude vhodnější. Situaci v rodině zná lépe, než terapeut, je jeho každodenní realitou
000002192 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002192 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002192 653__ $$aděti
000002192 653__ $$apráce s dětmi
000002192 653__ $$apsychoterapie dětí
000002192 65017 $$akazuistiky
000002192 8564_ $$s1007127$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2192/files/horackova-jana.pdf
000002192 980__ $$aTHESIS

000002191 001__ 2191
000002191 005__ 20160217094209.0
000002191 041__ $$aslovensky
000002191 100__ $$0AUTHOR|(SYS)arvaikatarina$$aÁrvai, Katarína
000002191 245__ $$aPodnecovanie, alebo ako pracujem terapeuticky s deťmi
000002191 260__ $$c2016
000002191 300__ $$a24 s.
000002191 520__ $$aPrípad Kiky nepovažujem za klasický učebnicový príklad, avšak dobre ilustruje to, ako reálne moja práca vyzerá. Ako nad ňou premýšľam a akými zmenami som prešla počas výcviku. Mojou klientelou sú deti, najmä deti v období školského veku. Práca s nimi sa v podstatnej miere (oproti dospelým) líši v tom, že často nie je „iba“ o rozhovore, otázkach a technikách. Ide naozaj skôr o to, ako nad ňou premýšľame a uvažujeme.
000002191 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002191 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002191 653__ $$aděti
000002191 653__ $$apodněcování
000002191 653__ $$adětský domov
000002191 65017 $$akazuistiky
000002191 8564_ $$s923047$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2191/files/arvai-katarina.pdf
000002191 980__ $$aTHESIS

000002086 001__ 2086
000002086 005__ 20171005084852.0
000002086 041__ $$aanglicky
000002086 100__ $$0AUTHOR|(SYS)furmanben$$aFurman, Ben
000002086 245__ $$aKids'skills in action: an exciting new way of helping childern overcome emotional and behavioural problems
000002086 520__ $$aKids’ Skills is an innovative way of helping children aged three and up to overcome emotional and behavioural problems. This book brings the method alive. It illustrates, with stories from around the world, how Kids’ Skills can be used in a variety of settings to solve a wide range of problems typical for children.
000002086 653__ $$aděti
000002086 773__ $$c2014$$pKids'skills in action: an exciting new way of helping childern overcome emotional and behavioural problems based on solution focus therapy. St Luke's Innovative Resources$$z978-0958018890
000002086 8564_ $$s2015441$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2086/files/Kid Skills in Action.pdf
000002086 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1519$$pPŘEKLAD a PREZENTACE
000002086 980__ $$aARTICLE

000001798 001__ 1798
000001798 005__ 20171226181559.0
000001798 041__ $$aanglicky
000001798 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000001798 245__ $$aBuilding Solution-focused Partnerships in Children's Protective and Family services
000001798 260__ $$aEnglewood$$bAmerican Humane$$c2004
000001798 300__ $$a68 s.
000001798 520__ $$aOver the past 15 years, the human services field has been shifting its approach to pertnership and strengths-based directions.
000001798 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001798 653__ $$aděti
000001798 653__ $$avztah klient terapeut
000001798 653__ $$aterapie
000001798 653__ $$aochrana dětí
000001798 700__ $$0AUTHOR|(SYS)dejongpeter$$aDe Jong, Peter
000001798 8564_ $$s524121$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1798/files/Berg only.pdf
000001798 980__ $$aBOOK

000001519 001__ 1519
000001519 005__ 20171005084937.0
000001519 041__ $$ačesky
000001519 100__ $$0AUTHOR|(SYS)furmanben$$aFurman, Ben
000001519 245__ $$aKids' skills v akci$$bvzrušující nový způsob, jak dětem pomoci překonat emocionální obtíže s problémy v chování za využití SFBT
000001519 260__ $$c2014
000001519 300__ $$a21 s.
000001519 500__ $$aPodrobný referát o knize
000001519 520__ $$aDospělí mívají tendenci vnímat problémy jako symptomy konkrétní poruchy, kterou je potřeba vyléčit. Děti naopak mívají tendenci vnímat problémy jako nedostatek dovedností, které se musí naučit. Kids' Skills se drží pohledu dětí. Jejich cílem je dodat dětem odvahu a pomoci jim osvojit si dovednosti, které potřebují pro to, aby překonaly své problémy.
000001519 65017 $$astudentské překlady
000001519 653__ $$aděti
000001519 700__ $$0AUTHOR|(SYS)hoskovahelena$$aHošková, Helena$$epřeklad
000001519 700__ $$0AUTHOR|(SYS)neuwirthovabarbora$$aNeuwirthová, Barbora$$epřeklad
000001519 773__ $$c2014$$pKids'skills in action: an exciting new way of helping childern overcome emotional and behavioural problems based on solution focus therapy. St Luke's Innovative Resources$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2086$$z978-0958018890
000001519 8564_ $$s307988$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/Kids Skills in Action.pdf$$ypreklad
000001519 8564_ $$s1727721$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/prezentace.pdf$$yprezentace
000001519 8564_ $$s57940$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/Kids Skills prace s detmi.pdf$$yexcerpta (Dalet)
000001519 8564_ $$s34091$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1519/files/literatura, odkazy.pdf
000001519 980__ $$aTRANSLATION

000001494 001__ 1494
000001494 005__ 20150222204550.0
000001494 041__ $$ačesky
000001494 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vasakovaalice$$aVašáková, Alice
000001494 245__ $$aZávěrečná práce
000001494 260__ $$aKratochvilka$$c2014
000001494 300__ $$a9 s.
000001494 520__ $$aDojednáváme si náplň poslední konzultace‐paní Iveta si přeje zrekapitulovat, co vše si v terapii objevila‐stále má pocit, že na ničem vlastně vědomě nepracuje, nemusí o tom přemýšlet, věci „se mění“. Proto by ráda pojmenovala své objevy v terapii, aby pro ni byly dostupnější, kdyby je potřebovala v budoucnu využít.
000001494 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001494 65017 $$akazuistiky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001494 653__ $$aporadenství pro děti
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001494 8564_ $$s148439$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1494/files/vasakova alice.pdf
000001494 980__ $$aTHESIS

000001263 001__ 1263
000001263 005__ 20150222204548.0
000001263 041__ $$ačesky
000001263 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zaverkovamarketa$$aZávěrková, Markéta
000001263 245__ $$aPísemná práce - komentovaná kasuistika
000001263 260__ $$c2005
000001263 300__ $$a14 s.
000001263 520__ $$a„Máš něco o čem bychom si mohli dnes povídat?“ J. „No, přemýšlím nad hodně věcmi, pak je udělám jinak.“... „Když si něco naplánuju, proč se to pak nepovede?“ Přes otázky na výjimky „Kdy se to povedlo podle plánu?, měřící otázku „Jakou část trablů to v tvém životě to zabírá?“ „Hodně, 70%“, jsme se dostali k tomu, že se budeme zabývat tím, jak neuhnout z plánu, plány uskutečnit. J. chce porozumět tomu, proč naplánované věci neuskuteční, chtěl by poradit, proč to neudělá, když už si to naplánoval.
000001263 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001263 65017 $$akazuistiky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001263 653__ $$avýchovný ústav pro děti a mládež
000001263 653__ $$atrestná činnost
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001263 653__ $$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon$$xicon
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001263 980__ $$aTHESIS
000001263 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 08:19:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie Základy klinické teorie praxe.Pallata, Praha$$o1$$rKN2
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hMatousek, O. Kroftová. A.$$m(1998) Mládež a delikvence. Portál. Praha$$o2$$rKN109
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer J. Schlippe, von A$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o3$$rKN1
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2005) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLomnická, M.$$m(2000) Väzenie zo systemického pohľadu. Kons Institut pro systemickou zkušenost, č. 21$$o5$$rKN110

000001221 001__ 1221
000001221 005__ 20150222204548.0
000001221 041__ $$ačesky
000001221 100__ $$0AUTHOR|(SYS)simeckovatatana$$aŠimečková, Taťána
000001221 245__ $$aPřípadová studie
000001221 260__ $$c2005
000001221 300__ $$a18 s.
000001221 520__ $$aZde se terapeutka vydala cestou, v níž nehledala „jádro“ problému dospělosti či nedospělosti, neusilovala o jeho popis. Naopak se snažila o sestavení takového příběhu, který je postavený na popisech a situacích, ve kterých se klient cítí či jedná jako dospělý. Předpoklad takové terapeutické práce je, že takové výjimky z „problémového příběhu“ existují, jen jim klient nepřikládá takovou váhu a pozornost.
000001221 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001221 65017 $$akazuistiky
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001221 653__ $$aporadna pro děti a mládež
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon$$xicon
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001221 980__ $$aTHESIS
000001221 999C6 $$a0-0-0-2-0-0-1$$t2014-05-02 14:22:23$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hMaturana, H.$$m(1998) Úvahy o lásce. Kons č. 9$$o2$$rKN96
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata, Praha$$o3$$rKN2
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hRieger, Z. Vyhnálková, H.$$m(1996) Ostrov rodiny. Konfrontace, Hradec Králové$$o4$$rKN97
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Terapie poststrukturální revize. Kons, teoretická řada č. 4$$o5$$rKN98
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Nechme rozdíly pracovat. Kons, klinická řada č. 2$$o6$$rKN99
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, A.$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o7$$rKN1
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hTomm, K.$$m(1997) Sociálně konstrukcionistický Přístup k psychoterapii. Workschop, Praha (1998) Jak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o8
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hWatzlawick, P.$$mJak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o9$$rKN100
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová, E.$$mTerapie rodinných systémů. Konfrontace, Hradec Králové$$o10$$rKN55

000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70