000001116 001__ 1116
000001116 005__ 20150222204547.0
000001116 041__ $$ačesky
000001116 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hazukovamartina$$aHazuková, Martina
000001116 245__ $$aZávěrečná písemná práce k obhajobě
000001116 260__ $$aŘevnice$$c2007
000001116 300__ $$a8 s.
000001116 520__ $$aTyto konzultace byly plné zvratů a změn. To bylo pro moji práci důležité z hlediska vnímání mých předpokladů. Po každé konzultaci jsem měla určitou hypotézu, přemýšlela, kam se společně s klientkou dostaneme. Snažila jsem se nechat „dveře spolupráce a okna mých předpokladů“, co nejvíce otevřená. Nechápat situaci jako neměnnou, ale vnímat možnosti změn a změny samotné jako přirozené a možné.
000001116 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001116 65017 $$akazuistiky
000001116 653__ $$alhaní
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001116 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001116 653__ $$asoukromá praxe
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon$$xicon
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001116 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1116/files/hazukova martina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001116 980__ $$aTHESIS
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha: Pallata, 1992$$o1$$rKN2
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer, J.$$o2$$rKN1
000001116 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Praha: Slon, 2005$$o3$$rKN32

000000832 001__ 832
000000832 005__ 20150222204549.0
000000832 041__ $$ačesky
000000832 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cinkalibor$$aČinka, Libor
000000832 245__ $$aPřehled o případu zaznamenaném na videonahrávkách
000000832 260__ $$c2005
000000832 300__ $$a7 s.
000000832 520__ $$aBěhem prvního setkání jsem se rozhodnul použít metodiku zázračné otázky, která se mi v naprosté většině případů při rozvedení do podrobností ukázala jako metodou, kterou mohu pomáhat, jako jedním z nejdůležitějších nástrojů. V tomto případě mi dává mnoho práce vracet klientku ke konstruování alternativní budoucnosti.
000000832 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000000832 65017 $$akazuistiky
000000832 653__ $$alhaní
000000832 653__ $$aprostituce
000000832 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000832 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.pdf
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.gif?subformat=icon$$xicon
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000832 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/832/files/cinka libor.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000832 980__ $$aTHESIS
000000832 999C5 $$9CURATOR$$mUmění pomáhat – Ivan Úlehla. Praha 2005 SLON - Sociologické nakladatelství$$rKN32