000001972 001__ 1972
000001972 005__ 20150906082701.0
000001972 041__ $$ačesky
000001972 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001972 245__ $$aPoziční mapy: Čtyři kategorie dotazování
000001972 520__ $$aHlavní předmět této kapitoly je použití v externalizujícího rozhovoru, aby vysvětlil s jakými problémy lidé vyhledají terapii. Nicméně externalizující rozhovor může být také použit všestranně v korigování a rekonstruování toho, co lidé často nazývají „síly“ a „zdroje“.
000001972 65017 $$apřeklady
000001972 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001972 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zdroje$$azdroje
000001972 653__ $$apřepis rozhovoru
000001972 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátraní po zdrojích
000001972 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1206$$xMaps of narrative practice. New York, N.Y ; London: W. W. Norton & Company, 2007. 1. kapitola
000001972 8564_ $$s132091$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1972/files/1 kap pozicni mapy externalizace.pdf
000001972 980__ $$aTRANSLATION

000001496 001__ 1496
000001496 005__ 20150222204550.0
000001496 041__ $$ačesky
000001496 100__ $$0AUTHOR|(SYS)volfpetr$$aVolf, Petr
000001496 245__ $$aZávěrečná kasuistika
000001496 260__ $$aMělník$$c2014
000001496 300__ $$a14 s.
000001496 520__ $$aNa druhou stranu, pokud terapeut nereflektuje, že jakákoliv změna nastala spíše zásluhou šikovného klienta, může mít o svých schopnostech zkreslené představy, které tvrdě narazí v průběhu první konzultace s „nespolupracujícím” klientem. Tím nemyslím klienta, který nechce spolupracovat, ale klienta, který to neumí tak, jak bychom si často představovali.
000001496 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001496 65017 $$akazuistiky
000001496 653__ $$aazylový dům
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001496 653__ $$azdravotní postižení
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)problem$$aproblém
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001496 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001496 8564_ $$s562951$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1496/files/volf petr.pdf
000001496 980__ $$aTHESIS

000001494 001__ 1494
000001494 005__ 20150222204550.0
000001494 041__ $$ačesky
000001494 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vasakovaalice$$aVašáková, Alice
000001494 245__ $$aZávěrečná práce
000001494 260__ $$aKratochvilka$$c2014
000001494 300__ $$a9 s.
000001494 520__ $$aDojednáváme si náplň poslední konzultace‐paní Iveta si přeje zrekapitulovat, co vše si v terapii objevila‐stále má pocit, že na ničem vlastně vědomě nepracuje, nemusí o tom přemýšlet, věci „se mění“. Proto by ráda pojmenovala své objevy v terapii, aby pro ni byly dostupnější, kdyby je potřebovala v budoucnu využít.
000001494 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001494 65017 $$akazuistiky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001494 653__ $$aporadenství pro děti
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001494 8564_ $$s148439$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1494/files/vasakova alice.pdf
000001494 980__ $$aTHESIS

000001760 001__ 1760
000001760 005__ 20150311121642.0
000001760 041__ $$ačesky
000001760 100__ $$0AUTHOR|(SYS)tumadaniel$$aTůma, Daniel
000001760 245__ $$aKazuistika č. 5
000001760 300__ $$a10 s.
000001760 520__ $$aVysvětluji dívce, že je mi v situaci vědomí o jejím suspektním úmyslu nedobře, pokouším se dojednat a podmínit další spolupráci slibem, že prášky vrátí ještě dnes večer matce a dojednáváme, že si s matkou pro kontrolu zavolám. Přebírám v systemickém rámci kontrolu, přebírám dozor a opatruji. Dále s dívkou hovoříme o významu, který pro ni má naše spolupráce, vysvětluji jí svůj postoj a profesionální povinnosti. Zbytek sezení trávíme tímto tématem, ošetřuji sebe i svou  pozici, večer hovořím s matkou, která je velmi ráda, že jí dcera dala zbytek prášků na spaní, matka neskrývaně oceňuje význam a přínos prvního sezení.
000001760 65017 $$akazuistiky
000001760 653__ $$apřepis rozhovoru
000001760 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001760 653__ $$apartnerské vztahy
000001760 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001760 8564_ $$s80408$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1760/files/Tuma, Daniel - Kazuistika 5.pdf
000001760 980__ $$aREPORT

000001759 001__ 1759
000001759 005__ 20150311121713.0
000001759 041__ $$ačesky
000001759 100__ $$0AUTHOR|(SYS)tumadaniel$$aTůma, Daniel
000001759 245__ $$aKazuistika č. 4
000001759 300__ $$a21 s.
000001759 520__ $$aPokračuji v, pro systemiku klasickém, opracovávání objednávky. Ptám se klienta, zdali se máme spíš věnovat té situaci, a jak ji zvládat (Shazerův solution focused approach), nebo máme-li hovořit o tátovi a nebo zdali mi může říci, co z těch témat považuje za nejdůležitější pořešit, aby vedly podle něj ke kýženému efektu terapie. Jinými slovy ho zplnomocňuji k tomu, aby určil on cestu a téma rozhovoru a aby on sám posoudil, zdali je mu užitečné vše, o čem hovoříme a kudy rozhovor vedeme. Zároveň se ho ptám, podle čeho pozná, že naše setkávání může skončit. Odpovídá, že: ,,Budu zase sám sebou“.
000001759 65017 $$akazuistiky
000001759 653__ $$apřepis rozhovoru
000001759 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000001759 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001759 653__ $$aodvaha
000001759 653__ $$aškola
000001759 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001759 8564_ $$s119373$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1759/files/Tuma, Daniel - Kazuistika 4.pdf
000001759 980__ $$aREPORT

000001757 001__ 1757
000001757 005__ 20150310203821.0
000001757 041__ $$ačesky
000001757 100__ $$0AUTHOR|(SYS)tumadaniel$$aTůma, Daniel
000001757 245__ $$aKazuistika č. 2
000001757 300__ $$a17 s.
000001757 520__ $$aOba dále popisují situaci posledních týdnů, kdy manžel odešel z jejich dcerou ke známým a nedal manželce vědět, neodpovídal na telefonáty a manželka kontaktovala policii. Z této situace vyvstala žádost o rozvod, soud se má prý konat za tři dny a oba manželé potrvzují, že by rádi od poradců věděli, zdali se nedá jejich rodinná situace ,,nějak řešit”.
000001757 65017 $$akazuistiky
000001757 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000001757 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001757 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001757 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$azázračná otázka
000001757 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001757 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001757 8564_ $$s90099$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1757/files/Tuma, Daniel - Kazuistika 2.pdf
000001757 980__ $$aREPORT

000001755 001__ 1755
000001755 005__ 20150310203756.0
000001755 041__ $$ačesky
000001755 100__ $$0AUTHOR|(SYS)tumadaniel$$aTůma, Daniel
000001755 245__ $$aKazuistika č. 1
000001755 300__ $$a15 s.
000001755 520__ $$aObjednávka byla slovy klienta stanovena jako nalezení řešení z tíživé situace, která však nebyla zatím přesně popsána. Klientova žádost, aby se mohl ,,vypovídat” byla terapeutem přijata jako právoplatná potřeba, v níž terapeut věří, že bude-li postupně naplňována, bude i krystalizovat preciznější zakázka v systemickém slova smyslu.
000001755 65017 $$akazuistiky
000001755 653__ $$0SUBJECT|(SYS)lepeformulovanecile$$alépe formulované cíle
000001755 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001755 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001755 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001755 8564_ $$s80324$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1755/files/Tuma, Daniel - Kazuistika 1.pdf
000001755 980__ $$aREPORT

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001171 001__ 1171
000001171 005__ 20150222204547.0
000001171 041__ $$ačesky
000001171 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mikovatereza$$aMiková, Tereza
000001171 245__ $$aSystemické fígle
000001171 260__ $$aOstrava$$c2012
000001171 300__ $$a12 s.
000001171 520__ $$aVýrazný obrat ve mně vyvolal rozhovor s lékařem, který ke mně dívku odeslal. Jeho nadšení z proměny, jež u své pacientky zaznamenal, bylo impulsem k přezkoumání pohledu na dosažené úspěchy.
000001171 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001171 65017 $$akazuistiky
000001171 653__ $$achronické onemocnění
000001171 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001171 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001171 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001171 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001171 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001171 653__ $$apsychologická ambulance
000001171 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1171/files/mikova tereza.pdf
000001171 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1171/files/mikova tereza.gif?subformat=icon$$xicon
000001171 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1171/files/mikova tereza.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001171 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1171/files/mikova tereza.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001171 980__ $$aTHESIS
000001171 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$mNarativní psychoterapie. Praha Portál, 2009$$o1$$rKN33
000001171 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Praha Palata, 1994$$o2$$rKN2
000001171 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta, 2001$$o3$$rKN1
000001171 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat, Praha SLON, 2005$$o4$$rKN32
000001171 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 10:42:30$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001163 001__ 1163
000001163 005__ 20150222204547.0
000001163 041__ $$ačesky
000001163 100__ $$0AUTHOR|(SYS)malakaterina$$aMalá, Kateřina
000001163 245__ $$aPráce s klientem
000001163 260__ $$c2006
000001163 300__ $$a11 s.
000001163 520__ $$aV průběhu jedné z pedagogických porad si stěžovali na jeho „zhoršené chování“, které se projevovalo odmlouváním, vyhýbání se povinnostem, hrubším chováním k vrstevníkům. Vychovatelé vyjádřili potřebu znovu získat kontrolu nad Pavlovým chováním a tedy i udržet stabilitu a disciplínu na oddíle. Pavel sám do té doby ode mne pomoc nežádal, několikrát v diskusích u různých příležitostí prezentoval svou nedůvěru k psychologům, kteří „ho mockrát rozebírali, nevěří jim, raději si pomůže sám, než by se někomu svěřoval“.
000001163 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001163 65017 $$akazuistiky
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001163 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.pdf
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001163 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1163/files/mala katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001163 980__ $$aTHESIS
000001163 995C5 $$9CURATOR$$hPecháčková, Soňa$$mZpráva o systemické terapii, Institut pro systemickou zkušenost, 2000$$o4$$rKN38
000001163 995C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Arist von, Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, 2001$$o5$$rKN1
000001163 995C5 $$hShazer, Steve$$mJazyk a paradox – O jazyce, Institut pro systemickou zkušenost, 1994$$o6
000001163 999C5 $$9CURATOR$$hEfran, S. J., Schenker, D.M.$$mThe Family Therapy Networker č.3, 1993$$o1
000001163 999C5 $$9CURATOR$$hProchaska, J.O., Norcross, J.C.$$mPsychoterapeutické systémy, Grada Publishing, 1999$$o2$$r53
000001163 999C5 $$9CURATOR$$hSimon, F. B., Stierlin, H.$$mSlovník rodinné terapie, Konfrontace, 1995$$o3$$rKN40
000001163 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-05-01 07:14:29$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4