000001498 001__ 1498
000001498 005__ 20140922122657.0
000001498 035__ $$aSUBJECT|(SYS)zazracnaotazka
000001498 150__ $$azázračná otázka
000001498 450__ $$aotázka na zázrak
000001498 678__ $$aMám takovou zvláštní, možná nezvyklou otázku; otázku která vyžaduje kus představivosti...
000001498 700__ $$aÚlehla, Ivan
000001498 700__ $$aShazer, Steve de
000001498 8564_ $$s1388335$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1498/files/Zazracna otazka.pdf
000001498 8564_ $$s25600$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1498/files/Original.doc$$yOriginal$$zOriginal
000001498 980__ $$aSUBJECT
000001498 980__ $$aAUTHORITY

000001499 001__ 1499
000001499 005__ 20140811141321.0
000001499 035__ $$aSUBJECT|(SYS)zakazka
000001499 150__ $$azakázka
000001499 450__ $$aformulování zakázky
000001499 678__ $$aStejně jako pojem pomoc je i zakázka nešťastné slovo, které se běžně začalo používat ve smyslu, že klient „přichází se zakázkou“.
000001499 700__ $$aÚlehla, Ivan
000001499 8564_ $$s2598307$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1499/files/zakazka.pdf
000001499 980__ $$aSUBJECT
000001499 980__ $$aAUTHORITY

000001889 001__ 1889
000001889 005__ 20150515060948.0
000001889 041__ $$ačesky
000001889 245__ $$a10 let výcviku Umění terapie
000001889 520__ $$aVšechno, co o systemice opravdu potřebuju znát, jsem se sice nenaučil ve školce, ale v mnohém je to tak prosté, jako by to ze školky bylo. Během posledních asi 25 let se mi tenhle styl uvažování a práce s klienty stal vlastní. V naivních začátcích a prvotním nadšení jsme začali už od roku 1990 systemiku učit.
000001889 65017 $$astudijní materiály/autorské práce
000001889 653__ $$0SUBJECT|(SYS)klasika$$aklasika
000001889 653__ $$avýcvik
000001889 700__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlaivan$$aÚlehla, Ivan
000001889 700__ $$0AUTHOR|(SYS)macekzdenek$$aMacek, Zdeněk
000001889 773__ $$d23.9.2014$$pSOFTfórum
000001889 8564_ $$s38890$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1889/files/vycvik.pdf
000001889 909C4 $$dhttp://www.soft-zs.cz/softforum/vsechny-clanky-abecedne/142-ulehla-ivan-macek-zdenek-10-let-vycviku-umeni-terapie$$pSOFT
000001889 980__ $$aARTICLE

000002515 001__ 2515
000002515 005__ 20221011133113.0
000002515 041__ $$ačesky
000002515 245__ $$aFenomén jazyka v psychoterapii
000002515 260__ $$aISZ Praha$$c1996
000002515 520__ $$aAčkoli od dob Charcota panuje poměrně dalekosáhlá shoda v tom, že psychoterapie je jednoduše „léčbou psychologickými prostředky“, je dnes velmi obtížné tento lapidární a tautologický výrok vhodně a aktuálně interpretovat, aby bylo přitom zachováno tehdejší ambivalentní zakotvení psychologie do pomezí mezi fyziologií (psychofyzikou)  a metafyzikou. Je významné, že psychologie a psychoterapie si do dnešní doby ponechaly ambivalentní vztah ke své identitě, dodnes  jsou zatíženy analogiemi z oblasti fyziky, biologie a nověji z oblasti kybernetiky, teorie systémů a informatiky.Tyto analogie ovšem předmět psychologie nevyjasňují, nýbrž  jej činí ještě nejasnějším.
000002515 65017 $$asam
000002515 700__ $$0AUTHOR|(SYS)strnadvratislav$$aStrnad, Vratislav
000002515 700__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlaivan$$aÚlehla, Ivan
000002515 8564_ $$s105402$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2515/files/Jazyk.pdf
000002515 980__ $$aREPORT