000001518 001__ 1518
000001518 005__ 20180709134525.0
000001518 041__ $$ačesky
000001518 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001518 245__ $$aDěti, trauma a rozvíjení podřízené (alternativní) dějové linie příběhu
000001518 520__ $$aV tomto článku vyzdvihuje Michael White důležitost rozvíjení podřízených dějových linií příběhu v rozhovorech s dětmi, které byly vystaveny traumatické zkušenosti. Jejich rozvíjení poskytuje dětem bezpečný prostor pro vyjádření jejich identity, díky němuž mohou začít vyjadřovat traumatickou zkušenost. Tímto způsobem je možné, aby si děti vytvořily jistou míru odolnosti před re-traumatizací v situaci, kdy jsou vybízeny, aby své zážitky sdílely. Článek nabízí také ukázky možností užití těchto konceptů v konzultaci s dětmi.
000001518 65017 $$astudentské překlady
000001518 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativni přístup
000001518 700__ $$0AUTHOR|(SYS)soldanjan$$aSoldán, Jan$$epřeklad
000001518 700__ $$0AUTHOR|(SYS)burianovamartina$$aBurianová, Martina$$epřeklad
000001518 765__ $$tChildren, Trauma and Subordinate Storyline Development
000001518 773__ $$n3-4$$pThe International Journal of Narrative Therapy and Community Work$$y2005
000001518 8564_ $$s944753$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1518/files/White_deti.pdf
000001518 980__ $$aTRANSLATION