000001200 001__ 1200
000001200 005__ 20150222204548.0
000001200 041__ $$aslovensky
000001200 100__ $$0AUTHOR|(SYS)petrasovarenata$$aPetrášová, Renata
000001200 245__ $$aUmenie pomahať
000001200 260__ $$c2012
000001200 300__ $$a26 s.
000001200 520__ $$aViac ako kedykoľek predtým som si uvedomila, že klientova kompetentnosť je aj o tom, že si vie zhodnotiť natoľko svoju situáciu, pri ktorej dospeje k poznaniu, že niečo nevie, že nie je schopný, že dospel na koniec svojich schopností či možností, a preto vyhľadáva pomoc.
000001200 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001200 65017 $$akazuistiky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001200 653__ $$asoukromá praxe
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000001200 653__ $$anemoc
000001200 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001200 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1200/files/petrasova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001200 980__ $$aTHESIS
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat. Praha Slon, 2007$$o2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Institut pro systemickou zkušenost. Praha, 2007$$o3$$rKN2
000001200 999C5 $$9CURATOR$$hYalom, Irvin. D$$mLži na pohovce. Portál, 2006$$o4$$rKN68
000001200 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 17:49:54$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001211 001__ 1211
000001211 005__ 20150222204548.0
000001211 041__ $$ačesky
000001211 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rothovaeliska$$aRothová, Eliška
000001211 245__ $$aKazuistika
000001211 300__ $$a13 s.
000001211 520__ $$aMými klienty jsou tedy rodiny, resp. většinou matky, které mají dítě se zrakovým a kombinovaným postižením od narození do 4 až 6 let. Pracovníci střediska hledali někoho, kdo bude rodičům věnovat čas pro řešení jiných, než speciálně pedagogických a dalších poradenských problémů, např. když se rodiče dlouhodobě necítí dobře a chtějí si povídat, když řeší nějaký náročnější problém, či obtížnou situaci.
000001211 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001211 65017 $$akazuistiky
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001211 653__ $$azdravotní postižení
000001211 653__ $$astředisko rané péče
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001211 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon$$xicon
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001211 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1211/files/rothova eliska.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001211 980__ $$aTHESIS
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hKim Bergová Insoo$$mPosílení rodiny. ISZ, Praha 1992$$o1$$rKN26
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. PALLATA, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková Soňa$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha, 1992$$o3$$rKN38
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hSchlieppe Arist. Schweitzer Jochen$$mSystemická terapie a poradenství.Cesta,Brno, 2001$$o4$$rKN1
000001211 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat. Renesance, Písek, 1996$$o5$$rKN32

000001263 001__ 1263
000001263 005__ 20150222204548.0
000001263 041__ $$ačesky
000001263 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zaverkovamarketa$$aZávěrková, Markéta
000001263 245__ $$aPísemná práce - komentovaná kasuistika
000001263 260__ $$c2005
000001263 300__ $$a14 s.
000001263 520__ $$a„Máš něco o čem bychom si mohli dnes povídat?“ J. „No, přemýšlím nad hodně věcmi, pak je udělám jinak.“... „Když si něco naplánuju, proč se to pak nepovede?“ Přes otázky na výjimky „Kdy se to povedlo podle plánu?, měřící otázku „Jakou část trablů to v tvém životě to zabírá?“ „Hodně, 70%“, jsme se dostali k tomu, že se budeme zabývat tím, jak neuhnout z plánu, plány uskutečnit. J. chce porozumět tomu, proč naplánované věci neuskuteční, chtěl by poradit, proč to neudělá, když už si to naplánoval.
000001263 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001263 65017 $$akazuistiky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001263 653__ $$avýchovný ústav pro děti a mládež
000001263 653__ $$atrestná činnost
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001263 653__ $$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon$$xicon
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001263 980__ $$aTHESIS
000001263 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 08:19:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie Základy klinické teorie praxe.Pallata, Praha$$o1$$rKN2
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hMatousek, O. Kroftová. A.$$m(1998) Mládež a delikvence. Portál. Praha$$o2$$rKN109
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer J. Schlippe, von A$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o3$$rKN1
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2005) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLomnická, M.$$m(2000) Väzenie zo systemického pohľadu. Kons Institut pro systemickou zkušenost, č. 21$$o5$$rKN110

000001325 001__ 1325
000001325 005__ 20231218062200.0
000001325 041__ $$ačesky
000001325 100__ $$0AUTHOR|(SYS)ulehlaivan$$aÚlehla, Ivan
000001325 245__ $$aSystemické reflektování
000001325 520__ $$aMají-li zůstat systemické přístupy koherentní filosofii k níž se vztahují, pak musí jako metodu své práce označit to jediné, co v důsledku přijetí uvedených filosofií může terapeut dělat, totiž zacházet sám se sebou a tím podněcovat (perturbovat Maturana) (dnes lépe „nabízet příležitost“) své okolí. Metodou systemické psychoterapie rozumíme způsoby jimiž psychoterapeut v průběhu psychoterapie zachází sám se sebou. (Nemožnost instruktivní interakce, strukturní determinismus...) Tyto způsoby obecně nazýváme reflektování.
000001325 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001325 8564_ $$s33993$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1325/files/Systemicke reflektovani.pdf
000001325 980__ $$aREPORT

000001370 001__ 1370
000001370 005__ 20150222204549.0
000001370 041__ $$ačesky
000001370 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pomajzlovajana$$aPomajzlová, Jana
000001370 245__ $$aZávěrečná kasuistická práce
000001370 260__ $$c2004
000001370 300__ $$a9 s.
000001370 520__ $$aDalší těžkostí, se kterou jsme se potýkaly (a myslím, že stále trochu potýkáme), bylo to, že v řeči Dany zaznívaly pochybnosti o ní samé, často zpochybnila, znevážila to, co právě řekla, opravovala se a přidávala hned další možný pohled apod. Připadalo mi, že je pro Danu vůbec těžké vyjádřit se jednoznačně, stát si za svým názorem, za tím, co řekla. Možná že vnímala všechny ty okolnosti, které mohly hrát roli, možná chtěla dát perfektní bezchybnou odpověď a raději ji zpochybnila, než aby se setkala s tím, že by s ní někdo nemusel souhlasit, nevím. Pro mě bylo každopádně velmi těžké se v její řeči vyznat a pochopit, co vlastně říká, jakou dává odpověď.
000001370 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001370 65017 $$akazuistiky
000001370 653__ $$asoukromá praxe
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001370 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001370 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001370 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1370/files/pomajzlova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001370 980__ $$aTHESIS

000001428 001__ 1428
000001428 005__ 20140908103007.0
000001428 035__ $$aSUBJECT|(SYS)reflektování
000001428 150__ $$areflektování
000001428 550__ $$4SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001428 678__ $$aProměny jimiž terapeut neustále při práci prochází, jsou nevyčerpatelným proudem z něhož lze záměrně čerpat. Reflektování znamená využití schopnosti lidské mysli obrátit pozornost k sobě samé a k tomu jak zachází s těmi změnami. Introspekce už dávno využívala této schopnosti.
000001428 700__ $$aÚlehla, Ivan
000001428 8564_ $$s1748572$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1428/files/Reflektovani.pdf
000001428 980__ $$aSUBJECT
000001428 980__ $$aAUTHORITY

000001797 001__ 1797
000001797 005__ 20190725142853.0
000001797 020__ $$a0877736421
000001797 041__ $$aanglicky
000001797 100__ $$0AUTHOR|(SYS)ellenwoodaudreye$$aEllenwood, Audrey E.
000001797 245__ $$aShake Up
000001797 260__ $$aSylvania, Ohio$$bC & E Ltd.$$c2012
000001797 300__ $$a255 s.
000001797 520__ $$aTherapeutic impasses are seduced processes that occur within a therapeutic session between clients and the therapist. When an impasse develops, all members of the therapeutic system become stuck and only minimal progress is made by the clients; often therapy ends prematurely. The purpose of this book is to assist both novice and seasoned therapists to identify and reflect upon the types of professional therapeutic roles that they assume in their practice, some of which may lead to impasses.
000001797 653__ $$apsychoterapie
000001797 653__ $$anávody
000001797 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektování$$areflektování
000001797 653__ $$arole
000001797 653__ $$astudie
000001797 700__ $$0AUTHOR|(SYS)broklars$$aBrok, Lars
000001797 8564_ $$s8066337$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1797/files/ShakeUp.pdf$$yoriginal
000001797 8564_ $$s601235$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1797/files/preklad 1.pdf
000001797 980__ $$aBOOK

000002078 001__ 2078
000002078 005__ 20151005193940.0
000002078 041__ $$aanglicky
000002078 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cecchingianfranco$$aCecchin, Gianfranco
000002078 245__ $$aPrejudiced about prejudice
000002078 520__ $$aIt has always been a habit, he says, "to do something and reflect". That is as much the case now as it was way back in the early 1970's, during the nascent days of the Milan school of family therapy. Cecchin's co-revolutionaries at the time were Boscolo, Prata and Selvini Palazzoli, all of whom had been pointed in a psychoanalytic direction by their teachers.
000002078 655__ $$arozhovor
000002078 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000002078 653__ $$aznevažování
000002078 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000002078 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000002078 653__ $$ainterview
000002078 65017 $$azlatý fond
000002078 700__ $$0AUTHOR|(SYS)soderlundjohn$$aSoderlund, John
000002078 8564_ $$s47104$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2078/files/Original.doc
000002078 909C4 $$dhttp://www.newtherapist.com/cecchin.html$$pNew Therapist Magazine
000002078 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/952$$pPŘEKLAD
000002078 980__ $$aARTICLE

000002165 001__ 2165
000002165 005__ 20170801134518.0
000002165 041__ $$ačesky
000002165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)neuwirthovabarbora$$aNeuwirthová, Barbora
000002165 245__ $$aKudy na doktorát
000002165 260__ $$c2016
000002165 300__ $$a19 s.
000002165 520__ $$aSvůj terapeutický styl se snažím stavět na biologických východiscích systemického myšlení a na postulátech radikálního konstruktivismu. Snažím se rozumět a do praxe uvádět myšlenky H. Maturany a být si při své práci s klienty plně vědomá toho, že každá živá bytost je „autopoietickým systémem determinovaným svou strukturou, operacionálně uzavřeným a autonomním“
000002165 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002165 65017 $$akazuistiky
000002165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektování$$areflektování
000002165 8564_ $$s703082$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2165/files/neuwirthova.pdf
000002165 980__ $$aTHESIS

000002229 001__ 2229
000002229 005__ 20191027202352.0
000002229 041__ $$aanglicky
000002229 100__ $$0AUTHOR|(SYS)roberpeter$$aRober Peter
000002229 245__ $$aThe Therapist's Inner Conversation in Family Therapy Practice$$bSome Ideas About the Self of the Therapist, Therapeutic Impasse, and the Process of Reflection
000002229 520__ $$aIn this article, a distinction is made between the outer therapeutic conversation and the therapist's inner conversation. The therapeutic conversation is a circle of meaning in which both the therapist and the clients play a part. The therapist's inner conversation is described as a negotiation between the self of the therapist and his role. In this process of negotiation the therapist has to take seriously, not only his observations, but also what is evoked in him by these observations, that is, images, moods, emotions, associations, memories, and so on.
000002229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritika$$akritika
000002229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektování$$areflektování
000002229 653__ $$aself
000002229 773__ $$c209-228$$n38$$pFamily Proces$$y1999
000002229 8564_ $$s74450$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2229/files/Therapist's Inner Conversation Impasse.pdf
000002229 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/2244$$pčástečný překlad
000002229 980__ $$aARTICLE