000001115 001__ 1115
000001115 005__ 20150310193740.0
000001115 041__ $$ačesky
000001115 100__ $$0AUTHOR|(SYS)haslarovamarta$$aHašlarová, Marta
000001115 245__ $$aZávěrečná práce
000001115 300__ $$a14 s.
000001115 520__ $$aNenašla jsem patřičnou literaturu na to, jak má terapeut nakládat s vnitřními pocity, obrazy, vnímáním nebo přesvědčeními. Nikde se nepíše, že terapeut má v tu chvíli nekonečné množství voleb, jak zareagovat, jak pokračovat. Ale nakonec může zvolit a volí jen jednu jedinou. Tu , která ho prozrazuje a vypovídá jen o něm - kdo je teď a v tuto chvíli.
000001115 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001115 65017 $$akazuistiky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násílí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon$$xicon
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001115 980__ $$aTHESIS
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe- Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o1$$rKN1
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie$$o2$$rKN2
000001115 999C5 $$9CURATOR$$mRodinná sousoší a jiné metaforické techniky$$o3

000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS

000000824 001__ 824
000000824 005__ 20150308200559.0
000000824 041__ $$ačesky
000000824 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brzkovskajana$$aBrzkovská, Jana
000000824 245__ $$aKazuistika
000000824 260__ $$aBrno$$c2007
000000824 300__ $$a13 s.
000000824 520__ $$aPřiznávám, že kdybych měla na výběr, pro zpracování kazuistiky bych si práci s ní rozhodně nevybrala. Po několika měsících přemýšlení, zvažování, pochybností, (sebe)litování, (sebe)konejšení – vše podpořeno supervizí - jsem se přece jen rozhodla práci napsat. Dokonce jsem dospěla do bodu, kdy mi připadá, že to snad ani jinak nemohlo být, že jsem ke svému posunu potřebovala právě tuhle zkušenost.
000000824 65017 $$akazuistiky
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000824 653__ $$apřepis videokazety
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000000824 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000000824 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.pdf
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.gif?subformat=icon$$xicon
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000824 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/824/files/brzkovska jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000824 980__ $$aTHESIS
000000824 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 17:45:04$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hJONES,E.$$mTerapie rodinných systémů. Konfrontace, Hradec Králové, 1996$$o1
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG,K.$$mSystemická terapie. Pallata, Praha, 1994$$o2$$rKN2
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE, A.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hWATZLAWIK,P.$$mWATZLAWIK,P., BAVELAS,J.B., JACKSON,D.: Pragmatika lidské komunikace. Konfrontace, Hradec Králové, 1999.$$o4$$rKN39
000000824 999C5 $$9CURATOR$$hJones, E.$$mJONES,E.,ASEN,E.: Systemická párová terapie a deprese. Konfrontace, Hradec Králové, 2004.$$o5$$rKN36
000000824 999C5 $$9CURATOR$$mÚLEHLA,I.: Bezpečí a jistota. Zkrácená přednáška z konference rodinné terapie v Košicích, 1996.$$o6
000000824 999C5 $$9CURATOR$$mSIMON, B.F., STIERLIN,H.: Slovník rodinné terapie. Konfrontace, Hradec Králové, 1995$$o7

000000821 001__ 821
000000821 005__ 20150308200404.0
000000821 041__ $$ačesky
000000821 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brisudovaivana$$aBrisudová, Ivana
000000821 245__ $$aZávěrečná práce
000000821 260__ $$aBoršice
000000821 300__ $$a13 s.
000000821 520__ $$aTady se přiznám, vzala jsem na sebe víc, než jsem musela. Uvědomuji si zpětně, že jsem mluvila příliš za klientku. Možná jsem ji měla nechat začít mluvit o tom, proč chce, aby mamka ty kazety viděla, k čemu to bude užitečné  pro naši společnou práci. Hodně by se nám vyjasnil smysl, navíc když přibyl jeden člen navíc, věděly bychom, kam směřujeme. Teď to tam je taky, ale musela jsem moc pracovat.
000000821 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000821 65017 $$akazuistiky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$0SUBJECT|(SYS)probacniamediacnisluzba$$arodinná terapie
000000821 653__ $$aprobační služba
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon$$xicon
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000821 980__ $$aTHESIS
000000821 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 15:59:10$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000821 999C5 $$9CURATOR$$mKons č. 14: J.S. Efran: Přínosy Maturantova strukturního determinismu (výběr z textů)$$rKN45