000001122 001__ 1122
000001122 005__ 20150222210844.0
000001122 041__ $$ačesky
000001122 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hosekpetr$$aHošek, Petr
000001122 245__ $$aZávěrečná práce
000001122 300__ $$a21 s.
000001122 520__ $$aPostupně jsem si v terapeutické práci nejvíce oblíbil Shazerův na řešení orientovaný přístup. Věřím mu nejvíc, myslím si, že v rámci něho dokážu nejlépe uvažovat. Jedním ze spouštěčů mé náklonnosti byla kasuistika Kim Soo Berg, která v ní pracuje s nevyléčitelně nemocnou prostitutkou. Styl práce mi vyrazil dech. Zároveň se Shazerovým přístupem nejvíce myšlenkově rvu – vadí mi jeho využití za všech okolností - tzn. pomáhat klientovi otáčet oči příliš rychle na to, co funguje, na výjimky apod., bez toho, abych mu dal prostor být určitý omezený čas i u toho, že je mu zle a něco v životě mu nefunguje. Proto ve své práci nechávám vědomě klienta i u toho druhého.
000001122 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001122 65017 $$akazuistiky
000001122 653__ $$apřepis rozhovoru
000001122 653__ $$aodvaha
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001122 653__ $$asoukromá praxe
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon$$xicon
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001122 980__ $$aTHESIS

000001115 001__ 1115
000001115 005__ 20150310193740.0
000001115 041__ $$ačesky
000001115 100__ $$0AUTHOR|(SYS)haslarovamarta$$aHašlarová, Marta
000001115 245__ $$aZávěrečná práce
000001115 300__ $$a14 s.
000001115 520__ $$aNenašla jsem patřičnou literaturu na to, jak má terapeut nakládat s vnitřními pocity, obrazy, vnímáním nebo přesvědčeními. Nikde se nepíše, že terapeut má v tu chvíli nekonečné množství voleb, jak zareagovat, jak pokračovat. Ale nakonec může zvolit a volí jen jednu jedinou. Tu , která ho prozrazuje a vypovídá jen o něm - kdo je teď a v tuto chvíli.
000001115 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000001115 65017 $$akazuistiky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násílí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001115 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon$$xicon
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001115 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1115/files/haslarova marta.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001115 980__ $$aTHESIS
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe- Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství$$o1$$rKN1
000001115 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie$$o2$$rKN2
000001115 999C5 $$9CURATOR$$mRodinná sousoší a jiné metaforické techniky$$o3

000000834 001__ 834
000000834 005__ 20150222204549.0
000000834 041__ $$ačesky
000000834 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janikdavid$$aJaník, David
000000834 245__ $$aZávěrečná práce (kazuistika)
000000834 260__ $$aPraha$$c2007
000000834 300__ $$a6 s.
000000834 520__ $$aV dalším průběhu konzultace jsem se opět ptal, co by si Martina chtěla odnést dnes, o čem by chtěla mluvit. Sdělila, že o tom přemýšlí už od minule, zajímal by ji můj názor na celou věc. Když se ptám na užitek, k čemu jí to bude, říká, že asi k ničemu a vyjmenovává možné varianty, co bych jí mohl říct a na odpovědi dále netrvá, už se k tomu nevrací. Tuto situaci jsem využil ke krátké rekapitulaci celého našeho setkávání. Mluvím o změně, kterou vidím a slyším, krátce popisuji cestu, která vedla k posunu a řešení.
000000834 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000000834 65017 $$akazuistiky
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.pdf
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.gif?subformat=icon$$xicon
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000834 980__ $$aTHESIS

000000831 001__ 831
000000831 005__ 20150311122759.0
000000831 041__ $$ačesky
000000831 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cervinkovaalice$$aČervinková, Alice
000000831 245__ $$aKasuistika
000000831 300__ $$a7 s.
000000831 500__ $$aPoznámky garanta
000000831 520__ $$aPoložení zázračné otázky Kateřině bylo intuitivní rozhodnutí a uvědomovala jsem si možné riziko práce jen s jedním klientem v kontextu párové terapie. Ale ukázalo se, že bylo užitečné a s otázkou jsme nakonec pracovali společně a interaktivně i s Tomášem. Odrazilo se to v atmosféře setkání, v tom, že takto otevřené téma může přinést řadu podnětů a nových pohledů, které jsme mohli zapracovat do společné zakázky. Zároveň při příštím setkání oba reflektovali důležitost takto vytvořeného prostoru pro Kateřinu.
000000831 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000000831 65017 $$akazuistiky
000000831 653__ $$adrogy
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000831 653__ $$asubstituční léčba
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000831 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon$$xicon
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000831 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/831/files/cervinkova alice.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000831 980__ $$aTHESIS

000000830 001__ 830
000000830 005__ 20150222204549.0
000000830 041__ $$ačesky
000000830 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cernakaterina$$aČerná, Kateřina
000000830 245__ $$aZávěrečná práce pro psychoterapeutický výcvik „Umění terapie“
000000830 260__ $$aKarlovy Vary$$c2012
000000830 300__ $$a7 s.
000000830 520__ $$aMám-li vybrat klíčový okamžik terapie, pak to bylo položení „zázračné otázky“. Paní H. se k ní ještě několikrát vracela, dokonce si vytvořila vlastní podobu této techniky, kterou nazvala „vizualizace“ a to jí velmi pomáhalo zvládat další a další kroky.
000000830 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000830 65017 $$akazuistiky
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000000830 653__ $$apsychiatrická ambulance
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000000830 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000830 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/830/files/cerna_katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000830 980__ $$aTHESIS
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla I., Umění pomáhat, Slon, 2005$$o1.$$rKN32
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mS. de Shazer, Y. Dolan a kol.., Zázračná otázka, Portál, 2011$$o2.$$rKN21
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mSchlippe A,Schweitzer J., Systemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o3.$$rKN1
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mFriedman J., Combs G., Narativní psychoterapie, Portál, 2009$$o4.$$rKN33
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Systemická terapie- základy klinické teorie a praxe, , Institut pro systemickou zkušenost Praha, r.2007$$o5.$$rKN2
000000830 999C5 $$9CURATOR$$mLudewig K., Základy systemické terapie, Grada, 2011$$o6.$$rKN34

000000821 001__ 821
000000821 005__ 20150308200404.0
000000821 041__ $$ačesky
000000821 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brisudovaivana$$aBrisudová, Ivana
000000821 245__ $$aZávěrečná práce
000000821 260__ $$aBoršice
000000821 300__ $$a13 s.
000000821 520__ $$aTady se přiznám, vzala jsem na sebe víc, než jsem musela. Uvědomuji si zpětně, že jsem mluvila příliš za klientku. Možná jsem ji měla nechat začít mluvit o tom, proč chce, aby mamka ty kazety viděla, k čemu to bude užitečné  pro naši společnou práci. Hodně by se nám vyjasnil smysl, navíc když přibyl jeden člen navíc, věděly bychom, kam směřujeme. Teď to tam je taky, ale musela jsem moc pracovat.
000000821 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000000821 65017 $$akazuistiky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predsudky$$apředsudky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stezovatel$$astěžovatel
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000000821 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$0SUBJECT|(SYS)probacniamediacnisluzba$$arodinná terapie
000000821 653__ $$aprobační služba
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon$$xicon
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000821 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/821/files/brisudova ivana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000821 980__ $$aTHESIS
000000821 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-03-24 15:59:10$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000000821 999C5 $$9CURATOR$$mKons č. 14: J.S. Efran: Přínosy Maturantova strukturního determinismu (výběr z textů)$$rKN45

000000820 001__ 820
000000820 005__ 20150311122714.0
000000820 041__ $$ačesky
000000820 100__ $$0AUTHOR|(SYS)brejchatomas$$aBrejcha, Tomáš
000000820 245__ $$aPřípadová práce k závěrečným obhajobám
000000820 300__ $$a15 s.
000000820 500__ $$aPoznámky garanta
000000820 520__ $$aKdyž jsem se zpětně díval na videu na svoji práci, napadaly mě věci, které bych dělal nyní jinak, protože s odstupem jsem přicházel na nevyužité možnosti, které zázračná otázka skýtá a nedostatečně jsem ji vytěžil. Uvědomoval jsem si zpětně, že jsem klientku málo vtahoval do přítomného okamžiku, kdy se zázrak děje. Také mi pak došlo, že jsem se soustředil na rozdíly, které vnímají lidé kolem Šárky, ale málo jsem propracoval práci s rozdíly.
000000820 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04a$$aUT04a
000000820 65017 $$akazuistiky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000000820 653__ $$adrogy
000000820 653__ $$aterénní sociální práce
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000820 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000000820 653__ $$amotivační rozhovory
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon$$xicon
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000820 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/820/files/brejcha tomas.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000820 980__ $$aTHESIS