000000944 001__ 944
000000944 005__ 20150701112912.0
000000944 041__ $$ačesky
000000944 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bertrandopaolo$$aBertrando, Paolo
000000944 245__ $$aText a kontext: narativní přístup, postmodernismus a kybernetika
000000944 520__ $$aV současnosti je systemický pohled v rodinné terapii nahrazován postmoderním narativním přístupem, zatímco perspektivy, které nabízí kybernetika, začínají být vnímány jako zastaralé a příspěvek kybernetiky k terapii je přehlížen. Tento článek předkládá epigenetický pohled na vznik (evoluci) teorií, podle kterého je narativní terapie bez zbylého systému neúplná. Článek uvádí implicitní i explicitní recepty, kterým je postmoderní, narativní terapeut vystaven, a přehodnocuje některé kritické názory postmoderních autorů na systemické perspektivy. V článku jsou řešeny některé vnitřní nesrovnalosti postmoderních narativních terapií a jsou navrhovány některé cesty do budoucnosti.
000000944 65017 $$astudentské překlady
000000944 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kybernetika$$akybernetika
000000944 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000944 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000000944 653__ $$ateorie
000000944 653__ $$ahistorie
000000944 765__ $$tText and context: narrative, postmodernism and cybernetics
000000944 773__ $$c83-103$$n1$$pJournal of Family Therapy$$v22$$y2002
000000944 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2079$$xText and context: narrative, postmodernism and cybernetics
000000944 8564_ $$s158517$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/944/files/Bertrando Paolo Text a kontext.pdf$$ypreklad
000000944 8564_ $$s16175$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/944/files/Bertrando Paolo Text a kontext.gif?subformat=icon$$xicon$$ypreklad
000000944 8564_ $$s63262$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/944/files/Bertrando Paolo Text a kontext.gif?subformat=icon-700$$xicon-700$$ypreklad
000000944 8564_ $$s175148$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/944/files/Bertrando Paolo Text a kontext.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa$$ypreklad
000000944 909C4 $$dhttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1467-6427.00139/abstract$$pWiley Online Library
000000944 980__ $$aTRANSLATION

000000935 001__ 935
000000935 005__ 20150701113803.0
000000935 037__ $$aKN57
000000935 041__ $$ačesky
000000935 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000000935 245__ $$aStudentský koutek
000000935 520__ $$aZačala jsem si všímat, že o svých neúspěších hodně mluvím na kontrolních a konzultačních sezeních, obvykle ve formě mých vlastních “zpětně řešených” problémů, to znamená, že se zdálo, jako bych stále dělala chyby. Ačkoli jsem nebyla zvyklá dělat tolik chyb, pilně jsem studovala, vedena touhou být dobrým terapeutem. Zpozorovala jsem mnoho věcí, které mě nutily pochybovat o sobě a přístupu, který jsem se učila.
000000935 65017 $$acitováno studenty
000000935 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000000935 65017 $$astudentské překlady
000000935 653__ $$anávody
000000935 653__ $$adůvěra
000000935 653__ $$ahistorie
000000935 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2080$$xFor Students Only
000000935 8564_ $$s139791$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .pdf
000000935 8564_ $$s14224$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .gif?subformat=icon$$xicon
000000935 8564_ $$s56975$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000935 8564_ $$s169061$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/935/files/Berg Insoo Kim Studentsky koutek .pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000935 980__ $$aTRANSLATION