000001250 001__ 1250
000001250 005__ 20150310194225.0
000001250 041__ $$ačesky
000001250 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vaclavkovarenata$$aVáclavková, Renata
000001250 245__ $$aKomentovaná kasuistika
000001250 260__ $$aValašské Meziříčí$$c2005
000001250 300__ $$a13 s.
000001250 520__ $$aŘekla jsem klientce o tom, jak „funguji“ v zařízení a nabídla spolupráci v rámci terapeutických setkávání. Souhlasila. Většina klientů azylového domu v nové situaci souhlasí se vším, co je jim nabízeno. Zde je velmi důležité vyjasnění nabídky. S ohledem na množství klientů jsme se domluvily, že se pro terapii budeme setkávat jedenkrát za dva týdny. Paní Lidka provedla ve svém životě dalo by se říci radikální změnu. Opustila domov, partnera, chce být utajeným klientem.
000001250 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001250 65017 $$akazuistiky
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001250 653__ $$aazylový dům pro matky s dětmi
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001250 653__ $$avymezení nabídky
000001250 653__ $$arituály
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$atupé prázdno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)tristavymysli$$aosvícené jasno
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001250 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001250 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1250/files/vaclavkova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001250 980__ $$aTHESIS
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hVodáčková, D.$$mKrizová intervence, Portál,s.r.o., Praha, 2002$$o1$$rKN90
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A, Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001250 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat, Slon, Praha,1996$$o3$$rKN32
000001250 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 17:24:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001238 001__ 1238
000001238 005__ 20150222204548.0
000001238 041__ $$ačesky
000001238 100__ $$0AUTHOR|(SYS)stepankovahana$$aŠtěpánková, Hana
000001238 245__ $$aZávěrečná obhajovací práce
000001238 260__ $$aOolomouc$$c2007
000001238 300__ $$a12 s.
000001238 520__ $$aDva hlavní aspekty, na které jsem kladla důraz v dialogu s klientkou, jsou potvrzování a otevírání. Potvrzování do té míry, do jaké to klientka potřebovala, aby došlo k navázání důvěry ve vzájemném dialogu. A zároveň, abych já jako terapeutka vnášela nové, neočekávané a podněcující, tak aby došlo k destabilizaci, „rozpuštění“ problémového systému.
000001238 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001238 65017 $$akazuistiky
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001238 653__ $$asoukromá praxe
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres$$astres
000001238 653__ $$0SUBJECT|(SYS)potvrzovani$$apotvrzování
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.pdf
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.gif?subformat=icon$$xicon
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001238 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1238/files/stepankova hana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001238 980__ $$aTHESIS
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno 2001$$o1$$rKN1
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla,I.$$mUmění pomáhat. SLON, Praha 2005$$o2$$rKN32
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,K.$$mSystemická terapie. ISZ, Praha 1994$$o3$$rKN2
000001238 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková,S.$$mZpráva o systemické terapii. ISZ, Praha 1993$$o4$$rKN38
000001238 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 14:12:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001229 001__ 1229
000001229 005__ 20150311122258.0
000001229 041__ $$ačesky
000001229 100__ $$0AUTHOR|(SYS)stankovazemanovayvona$$aStaňková-Zemanová, Yvona
000001229 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000001229 260__ $$c2006
000001229 300__ $$a12 s.
000001229 520__ $$aMým osobním předpokladem pro práci v programu je pochybnost, zda klient, který projde terapeutickým procesem, začínajícím určením diagnózy závislosti (popis problémového systému), pokračujícím odhalováním příčin problémového chování a končí popisy vzorců chování, které v budoucnu klient nemá opakovat (rozšiřování problémového systému). Zda to umožňuje klientovi návrat mezi lidi, kteří problém se závislostí nemají, a tedy ho ani neřeší.
000001229 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001229 65017 $$akazuistiky
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001229 653__ $$adrogy
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001229 653__ $$asubstituční léčba
000001229 653__ $$0PROJECT|(SYS)psychoterapie$$apsychoterapie
000001229 653__ $$apsychoterapeutické zařízení
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001229 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.pdf
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.gif?subformat=icon$$xicon
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001229 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1229/files/stankova-zemanova yvona.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001229 980__ $$aTHESIS
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance, Písek$$o1$$rKN32
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie, Pallata, Praha 1994$$o2$$rKN2
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hJill Freedman, Gene Combs$$o3$$rKN33
000001229 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o4

000001212 001__ 1212
000001212 005__ 20150310193810.0
000001212 041__ $$ačesky
000001212 100__ $$0AUTHOR|(SYS)rychlakaterina$$aRychlá, Kateřina
000001212 245__ $$a(Ne)jsem důležitá!
000001212 300__ $$a14 s.
000001212 520__ $$aZatímco totiž klientka hledala v našich sezeních schopnost žít podle svých představ, já jsem konečně ve vztahu ke své terapeutické práci našla sebejistotu, profesionalitu, otevřenost a přirozenost. Tento případ podle mého názoru velmi dobře dokumentuje změnu od doby mých prvních „terapeutických pokusů“.
000001212 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001212 65017 $$akazuistiky
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní  přístup
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001212 653__ $$adoprovázení
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)nasili$$adomácí násilí
000001212 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon$$xicon
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001212 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1212/files/rychla katerina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001212 980__ $$aTHESIS
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$m(2009) Narativní psychoterapie. Praha, Portál$$o1$$rKN33
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2011) Základy systemické terapie. Praha, Grada$$o2$$rKN2
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu$$o3$$rKN76
000001212 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2009) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001212 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-02 08:32:48$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001206 001__ 1206
000001206 005__ 20150925085021.0
000001206 037__ $$aKN89
000001206 041__ $$aanglicky
000001206 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001206 245__ $$aMaps of narrative practice
000001206 260__ $$aNew York, N.Y ; London$$bW. W. Norton & Company$$c2007
000001206 300__ $$a304 s.
000001206 65017 $$acitováno studenty
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)navody$$anávody
000001206 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001206 678__ $$aPřeklad některých kapitol.
000001206 909C4 $$dhttp://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=004612391&local_base=SKC$$pSouborný katalog
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1973$$pThomas
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1972$$p1.kapitola
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1971$$p5.kapitola
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1970$$pStruktura reautorizace
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1969$$pExternalizace
000001206 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/1968$$pJeffrey
000001206 980__ $$aBOOK

000001167 001__ 1167
000001167 005__ 20150222204547.0
000001167 041__ $$ačesky
000001167 100__ $$0AUTHOR|(SYS)meisnerovapetra$$aMeisnerová, Petra
000001167 245__ $$aZávěrečná obhajovací práce psychoterapeutického výcviku „Umění terapie“
000001167 260__ $$c2005
000001167 300__ $$a13 s.
000001167 520__ $$aZaměřila jsem se v něm na zahrnutí osob do alternativního příběhu pomocí hypotetických událostí. Objeví se tam ukázky „Představ si, že...“ otázek , o kterých jsem se již zmiňovala. Budu se Petra ptát na jeho případné setkání s paní doktorkou a jak se Petr vypořádá s tím, když by paní doktorka měla jiný názor než on. V rozhovoru jsem se snažila, aby přišel při odpovídání na mé otázky na to, zda musí vždy s autoritou souhlasit, nebo zda se může rozhodovat sám za sebe.
000001167 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut02$$aUT02
000001167 65017 $$akazuistiky
000001167 653__ $$azvracení
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001167 653__ $$amentální postižení
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001167 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.pdf
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.gif?subformat=icon$$xicon
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001167 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1167/files/meisnerova petra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001167 980__ $$aTHESIS
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hBotella, L.$$mConstructivism and Narrative Psychology. Ramon Llull University, Barcelona, 2000$$o1$$rKN71
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$mNarrative Therapy. Norton, New York, 1996$$o2$$rKN33
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer, J. Schlippe,, A.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, Brno, 2001$$o3$$rKN1
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V.$$mCestou příběhu. Psychologie dnes č. 7-8, Portál, Praha, 2002$$o4
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hSpitz, J.$$mKaždý člověk má svůj vlastní svět. Psychologie dnes č. 6, Portál, Praha, 2000$$o5
000001167 999C5 $$9CURATOR$$hWhite, M., Epston, D.$$mNarrative Means to Therapeutic Ends. Norton, New York, 1990$$o6$$rKN37
000001167 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 08:54:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001106 001__ 1106
000001106 005__ 20150715124525.0
000001106 041__ $$ačesky
000001106 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001106 245__ $$aPráce reflektujícího týmu jako procedura definování
000001106 520__ $$aObvykle při práci s reflektujícím týmem navrhuji rozdělit celé setkání do čtyř částí, čtyř samostatných rozhovorů. V první části se setkává terapeut s lidmi hledajícími pomoc (dále budu používat jen „lidi“ nebo „lidi v terapii“), a členové týmu tomuto rozhovoru přihlížejí. Mohou být buď za zrcadlem nebo sledovat konzultaci přes televizi v jiné místnosti nebo jsou v té stejné místnosti a sedí zády k terapeutovi i k lidem. Na začátku rozhovoru se mohou lidé rozhodnout, zda se chtějí setkat s členy reflektujícího týmu před začátkem konzultace nebo se tito představí až před samotným vstupem týmu ve druhé části setkání. Lidé také mohou dostat papír se jmény členů týmu a podrobnostmi o jejich pracovišti.
000001106 653__ $$anávody
000001106 65017 $$astudentské překlady
000001106 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001106 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001106 700__ $$0AUTHOR|(SYS)brzkovskajana$$aBrzkovská, Jana$$epřeklad
000001106 773__ $$pWhite, Michael: Re-Authoring Lives: Interview and Essays. Adelaide: Dulwich Centre Publications
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.pdf
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.gif?subformat=icon$$xicon
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001106 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1106/files/White, Michael Prace reflektujiciho tymu jako procedura definovani.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001106 980__ $$aTRANSLATION

000001092 001__ 1092
000001092 005__ 20150207171543.0
000001092 041__ $$ačesky
000001092 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vassalotony$$aVassalo, Tony
000001092 245__ $$aNarativní skupinová terapie u vážně duševně nemocných: případová studie
000001092 520__ $$aTento text popisuje vytvořený k facilitování skupiny lidí žijící s vážnou duševní nemocí. Skupina byla založena na Anthonyho konceptech úzdravy a začlenění narativního přístupu, přitom zůstává konzistentní s Northenovým modelem práce ve skupině. Určitá pozornost je věnována k plánování dopředu a úvodnímu setkání skupiny, použití dopisů a začlenění přístupu s reflektujícím týmem. Je plně zahrnuta dokumentace objevů členů skupiny v průběhu života [skupiny].
000001092 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001092 65017 $$astudentské překlady
000001092 765__ $$tNarrative Group Therapy with the Seriously Mentally Ill: A Case Study
000001092 773__ $$c15-26$$n1$$pA.N.Z.J Fam. Ther.$$v19$$y1998
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.pdf
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.gif?subformat=icon$$xicon
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001092 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1092/files/Vassallo, Tony Narativni skupinova terapie u vazne dusevne nemocnych.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001092 909C4 $$dhttp://www.anzjft.com/pages/articles/4.pdf$$pNarrative Group Therapy with the Seriously Mentally Ill: A Case Study
000001092 980__ $$aTRANSLATION

000001049 001__ 1049
000001049 005__ 20150715162821.0
000001049 041__ $$ačesky
000001049 100__ $$0AUTHOR|(SYS)muntiglpeter$$aMuntigl, Peter
000001049 245__ $$aOntogeneze v narativní terapii: lingvisticko-sémiotická zkoumání změn u pacienta
000001049 520__ $$aV tomto článku sleduji, jak proces narativní terapie ovlivňuje změny u klienta. Já jsem se zaměřil na změny lingvisticko-sémiotické, tj. jak klient rozvíjí pomocí jazyka svůj myšlenkový potenciál. Chci zde demonstrovat, jak zkoumání lingvisticko-sémiotické úrovně vnese nové pohledy na roli narativní terapie, která vybavuje klienty sémiotickými materiály k vytvoření nových významů. Sledování šesti spojených sezení narativního terapeuta s jedním párem, odhalilo, že změny u klienta neboli jeho ontogeneze se skládá že tří sémiotických fází. V první fázi ontogeneze klienti rozehrají počáteční sémiotický repertoár, kde formulují popisy sama sebe a chování ostatních jako „extrémní případy“.Ve druhé fázi jsou klienti terapeutovými otázkami a přeformulováním jejich výroků dovedeni k tomu, že analyzují události jako problémy a problémy jako činitele negativního chování. V konečné fázi klienti předvádějí vývoj jejich sémiotického potenciálu. Klienti jsou schopní eliminovat problémy a analyzovat sami sebe jako činitele bez předchozího terapeutické pomoci. Proto jsou v pozdějších stadiích narativního procesu klienti schopní rozvinout významy, které se při terapii probíraly, a využít je při vyprávění o sebepůsobení a sebekontrole.
000001049 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001049 65017 $$astudentské překlady
000001049 700__ $$0AUTHOR|(SYS)pavlickovamagdalena$$aPavlíčková, Magdalena$$epřeklad
000001049 765__ $$tOntogenesis in Narrative Therapy: A Linguistic-Semiotic Examination of Client Change
000001049 773__ $$aDOI: 10.1111/j.1545-5300.2004.04301009.x$$c109-131$$n1$$pFamily Process$$v43$$y2004
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.pdf
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.gif?subformat=icon$$xicon
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001049 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1049/files/Muntigl, Peter  Ontogeneze v narativni terapii.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001049 909C4 $$dhttp://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1545-5300.2004.04301009.x/abstract$$pWiley Online Library
000001049 980__ $$aTRANSLATION

000001047 001__ 1047
000001047 005__ 20150207171703.0
000001047 041__ $$ačesky
000001047 100__ $$0AUTHOR|(SYS)monkgerald$$aMonk, Gerald
000001047 245__ $$aSociopolitický aktivista nebo partner v rozhovoru?$$bRozdíly v pozici terapeuta v narativní a kolaborativní terapii
000001047 520__ $$aV tomto článku zkoumáme podobnosti a rozdíly mezi dvěma současnými terapeutickými přístupy: narativní a kolaborativní terapií. Tyto dva přístupy jsou porovnávány pomocí popisu pozice narativního terapeuta jako sociopolitického aktivisty a kolaborativního terapeuta jako partnera v rozhovoru. Článek je uveden stručným popisem obou terapeutických přístupů. Následně podáváme přehled vývoje jejich epistemologie a společných rysů v praxi, které vycházejí z teoretických východisek podpírajících tyto přístupy. Poslední část článku pojmenovává teoretické a terapeutické rozdíly v narativním a kolaborativním přístupu tak, jak se odrážejí v pozici terapeuta jako na jedné straně sociopolitického aktivisty a na druhé partnera v rozhovoru. I když narativní a kolaborativní přístup mají více společných znaků než rozdílů co se týče jejich důrazu na konstitutivní charakter jazyka, zaměření na sociálně vztahové kontexty a kritickému postoji k jediné objektivní pravdě, zde do popředí vystupují výraznější kontrasty v chápání politiky, moci, dialogu a diskurzu v obou přístupech. Nastíněním některých provokativních rozdílů mezi narativním a kolaborativním přístupem se rozšiřují možnosti pro objevování nových interakcí a přínosných postupů v terapii.
000001047 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001047 65017 $$astudentské překlady
000001047 700__ $$0AUTHOR|(SYS)gehartdianer$$aGehart, Diane R
000001047 700__ $$0AUTHOR|(SYS)sebkovajana$$aŠebková, Jana$$epřeklad
000001047 765__ $$tSociopolitical activist or conversational partner? Distinguishing the position of the therapist in narrative and collaborative therapies
000001047 773__ $$aDOI:10.1111/j.1545-5300.2003.00019.x$$c19-30$$n1$$pFamily Process$$v42$$y2003
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.pdf
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.gif?subformat=icon$$xicon
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001047 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1047/files/Monk, G. a Gehart, Diane R.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001047 909C4 $$dhttp://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12698596$$pPubMed
000001047 980__ $$aTRANSLATION