000000924 001__ 924
000000924 005__ 20150206141649.0
000000924 041__ $$ačesky
000000924 245__ $$aKonstruktivismus jako paradigma pro výuku a učení
000000924 520__ $$aStejně jako řada dalších metod probíraných na této sérii workshopů konstruktivistická forma vyučování se snaží přesunout pozornost z učitele na žáky. Učebna přestává být místem, kde učitel (odborník) chrlí vědomosti na pasivní žáky, kte říčekají jako prázdné lodě v přístavu, až budou naplněny. V případě konstruktivistického modelu jsou studenti podněcováni k aktivnímu zapojení do procesu vlastního vzdělávání. Učitel působí spíš jako facilitátor, který slouží jako prostředník, koučuje, napovídá a pomáhá studentům rozvíjet a hodnotit jejich porozumění a tím tedy jejich vzdělávání. Jedním z nejdůležitějších úkolů učitele je KLÁST DOBRÉ OTÁZKY.
000000924 65017 $$astudentské překlady
000000924 653__ $$akonstruktivismus
000000924 653__ $$apedagogika
000000924 653__ $$avyučování
000000924 653__ $$aoblasti aplikace
000000924 765__ $$tConstructivism as a Paradigm for Teaching and Learning
000000924 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/924/files/Autor neuveden  Konstruktivismus jako paradigma pri vyuce a studiu.pdf
000000924 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/924/files/Autor neuveden  Konstruktivismus jako paradigma pri vyuce a studiu.gif?subformat=icon$$xicon
000000924 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/924/files/Autor neuveden  Konstruktivismus jako paradigma pri vyuce a studiu.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000924 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/924/files/Autor neuveden  Konstruktivismus jako paradigma pri vyuce a studiu.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000924 909C4 $$dhttp://www.thirteen.org/edonline/concept2class/constructivism/index.html
000000924 980__ $$aTRANSLATION