000001738 001__ 1738
000001738 005__ 20141002205529.0
000001738 035__ $$aSUBJECT|(SYS)samostatnost
000001738 150__ $$asamostatnost
000001738 980__ $$aAUTHORITY
000001738 980__ $$aSUBJECT

000001484 001__ 1484
000001484 005__ 20150222204549.0
000001484 041__ $$ačesky
000001484 100__ $$0AUTHOR|(SYS)cernalenka$$aČerná, Lenka
000001484 245__ $$aPísemná práce
000001484 260__ $$aÚstí nad Labem$$c2005
000001484 300__ $$a10 s.
000001484 520__ $$aZ dnešního pohledu bych ráda znala též objednávku a očekávání vychovatele, se kterým L. trávil více osobního času. Dle mého pozorování tvoří nejnižší výchovný personál v zařízení pro chlapce dobré zázemí, každý z nich má někoho, ke komu se obrací s důvěrou pro radu a pomoc. Jelikož L. spolu s vedoucím doporučil právě vychovatel, ráda bych dnes věděla, proč doporučuje pro práci právě L.
000001484 65017 $$akazuistiky
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001484 653__ $$avýchovné zařízení
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001484 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001484 8564_ $$s111420$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1484/files/cerna lenka.pdf
000001484 980__ $$aTHESIS

000001371 001__ 1371
000001371 005__ 20150222204549.0
000001371 041__ $$ačesky
000001371 100__ $$0AUTHOR|(SYS)svobodovapavla$$aSvobodová, Pavla
000001371 245__ $$aIndividuální terapie s paní Š.
000001371 300__ $$a11 s.
000001371 520__ $$aPaní Š. je pro mě doposud nejtěžší klient, se kterým jsem pracovala. Otevřela mi spoustu témat, která jsem do té doby měla sama pro sebe “jasná”, např.: Jak dobře umím dát klientovi mantinely? Kde je moje hranice v tom, s kým mohu a chci pracovat? Je ku prospěchu tu hranici posunout? Jak vím, že klientovi nepomáhám v ubližování druhým? Mám dost pochopení? V průběhu terapie jsem si tato témata řešila na supervizích, a to mi pomáhalo s klientkou dál pracovat.
000001371 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001371 65017 $$akazuistiky
000001371 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001371 653__ $$apřepis rozhovoru
000001371 653__ $$akrizové centrum
000001371 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001371 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.pdf
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.gif?subformat=icon$$xicon
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001371 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1371/files/svobodova pavla.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001371 980__ $$aTHESIS

000001245 001__ 1245
000001245 005__ 20150222204548.0
000001245 041__ $$aslovensky
000001245 100__ $$0AUTHOR|(SYS)topolskaalexandra$$aTopol'ská, Alexandra
000001245 245__ $$aCesta k samostatnosti - práca s klientkou Lesanou
000001245 300__ $$a13 s.
000001245 520__ $$aSnažila som sa Lesanu pobádať otázkami k postupnému otváraniu jej príbehu, zároveň som dbala na to, aby sme sa príliš neponáhľali. Nedarilo sa mi to však vždy. Moje otázky smerovali k preskúmaniu klientkinho priania, čo by si potrebovala z našich stretnutí odniesť do života, ako to urobiť tak, aby sa jej žilo v budúcnosti lepšie. Bolo zrejmé, že na takéto uvažovanie - ako by to malo byť - nebola príliš zvyknutá. Doposiaľ skôr popisovala svoje problémy a keďže má zrakový hendikep „prirodzene“ cez prizmu tohto postihnutia.
000001245 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001245 65017 $$akazuistiky
000001245 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001245 653__ $$azdravotní postižení
000001245 653__ $$asoukromá praxe
000001245 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001245 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001245 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001245 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1245/files/topolska alexandra.pdf
000001245 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1245/files/topolska alexandra.gif?subformat=icon$$xicon
000001245 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1245/files/topolska alexandra.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001245 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1245/files/topolska alexandra.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001245 980__ $$aTHESIS
000001245 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta.1998.$$o1$$rKN1
000001245 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat. Slon 2004$$o2$$rKN32
000001245 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata, 1994$$o3$$rKN1

000001201 001__ 1201
000001201 005__ 20150222204548.0
000001201 041__ $$ačesky
000001201 100__ $$0AUTHOR|(SYS)popelkovasarka$$aPopelková, Šárka
000001201 245__ $$aKazuistika
000001201 300__ $$a10 s.
000001201 520__ $$aBylo potřeba důkladně si vyjasnit kontext. Potřebovala jsem si být jistá, že já i klientka rozumíme nové situaci, že se budeme setkávat v nových rolích. Zejména jsem nás vyčlenila z instituce, v rámci které jsme se setkávaly. Klientce jsem vyjasnila, že by se měla cítit pohodlně a bezpečně a že se může ohradit vůči všemu, co se jí nebude líbit nebo jí nebude příjemné. To, že novému kontextu obě rozumíme, jsem si ověřila také na začátku první konzultace.
000001201 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001201 65017 $$akazuistiky
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001201 653__ $$adomov mládeže
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001201 653__ $$azdravotní postižení
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000001201 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ramovani$$arámování
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.pdf
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.gif?subformat=icon$$xicon
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001201 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1201/files/popelkova sarka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001201 980__ $$aTHESIS
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hHaley, J.$$mNeobvyklá psychoterapie Miltona H. Ericksona. Triton, Praha 2003$$o1$$rKN86
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová, E. Asen, E.$$mSystemická párová terapie a deprese. Konfrontace, Praha 2004$$o2
000001201 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Slon, Praha 1999$$o3$$rKN32
000001201 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 18:02:27$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000000825 001__ 825
000000825 005__ 20150222204549.0
000000825 041__ $$ačesky
000000825 100__ $$0AUTHOR|(SYS)buchlerveronika$$aBüchler, Veronika
000000825 245__ $$aZávěrečná práce
000000825 300__ $$a12 s.
000000825 520__ $$aNa případu Václava jsem se také naučila, že i když klient má velmi jasné cíle, je dobré setrvat déle u diskuze, zda takto postavené cíle opravdu přinesou to, co chtěl. Václav je dobrou zkušeností v tom smyslu, že i když dovedu do rozhovoru vnést své pochybnosti o formulaci cílů, nemusí to stačit k tomu, aby klient dosáhl změny svého vnímání. Příště budu muset být u takto zaníceného klienta zřejmě vytrvalejší a nepřistoupit na cíle, o nichž nejsem přesvědčená.
000000825 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000825 65017 $$akazuistiky
000000825 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000825 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samostatnost $$asamostatnost
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.pdf
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.gif?subformat=icon$$xicon
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000825 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/825/files/buchler veronika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000825 980__ $$aTHESIS
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mÚlehla I: Umění pomáhat, Slon, Praha 2007$$o1$$rKN32
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mSchlipe, A., Schweitzer, J.: Systematická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2006$$o2.$$rKN1
000000825 999C5 $$9CURATOR$$mNarrative Therapy: The Social Construction of Preferred Realities, W. W. Norton & Company NY 1996$$o3$$rKN33