000001161 001__ 1161
000001161 005__ 20150222204547.0
000001161 041__ $$ačesky
000001161 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lauterbachovaludmila$$aLauterbachová, Ludmila
000001161 245__ $$aPísemná práce k obhajobě výcviku „Umění terapie“
000001161 300__ $$a14 s.
000001161 520__ $$aPopíši stručně, co se v konzultacích odehrálo, jak jsem pracovala, co mne při tom napadalo, jak to probíhalo. Zpětné reflexe své práce popíši na závěr celého případu.
000001161 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001161 65017 $$akazuistiky
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001161 653__ $$asoukromá praxe
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.pdf
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.gif?subformat=icon$$xicon
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001161 980__ $$aTHESIS
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie. Praha, Pallata 1994$$o1$$rKN2
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S.$$mZpráva o systemické terapii. Praha, ISZ 1993$$o2$$rKN38
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat. Praha, Slon 2005$$o4$$rKN32
000001161 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 17:05:33$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001159 001__ 1159
000001159 005__ 20150222204547.0
000001159 041__ $$ačesky
000001159 100__ $$0AUTHOR|(SYS)krupikovajitka$$aKrupíková, Jitka
000001159 245__ $$aZávěrečná práce
000001159 260__ $$c2012
000001159 300__ $$a12 s.
000001159 520__ $$aPtám se, jak je teď připravená na rozhovor o dětech? Je více připravená. Zase si uvědomila, jak je to pro ni důležité. Na škále se nakonec umísťuje na osmičku! Oceňuji. Pomáhá jí to, co děláme? Hodně, když může s někým to takhle probrat, dokonce i když se to píše na papír, má to strukturu, je to víc jasné. „Myslím, že mám chuť mu to říct zejtra“!!
000001159 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001159 65017 $$akazuistiky
000001159 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001159 653__ $$apatnerské vztahy
000001159 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001159 653__ $$atěhotentství
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.pdf
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.gif?subformat=icon$$xicon
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001159 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1159/files/krupikova jitka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001159 980__ $$aTHESIS
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I.K.$$m(1991) Posílení rodiny. London BT Press$$o1$$rKN26
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S., Dolan, Y.$$m(2011) Zázračná otázka. Praha Portal$$o2$$rKN21
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(2007) Systemická terapie Základy klinické teorie a praxe. Praha ISZ$$o3$$rKN2
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hParma, P.$$m(2006) Umění koučovat. Praha Alfa publishing$$o4$$rKN69
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hVon Schlippe, A., Schweitzer, J.$$m(2006) Systemická terapie a poradenství. Brno Cesta$$o5$$rKN1
000001159 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1996): Umění pomáhat. Písek: Renesance$$o6$$rKN32
000001159 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 15:29:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001123 001__ 1123
000001123 005__ 20150222204547.0
000001123 041__ $$ačesky
000001123 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrazdilovajana$$aHrazdilová, Jana
000001123 245__ $$aSobě vstříc
000001123 300__ $$a25 s.
000001123 500__ $$aPoznámky garanta
000001123 520__ $$aPro psaní práce jsem zvolila právě Helenin případ, protože si vážím jejího odhodlání nevzdávat věci a prát se s nimi. Zároveň mně samotné spolupráce s Helenou umožnila dívat se na moji práci zblízka, zabývat se kriticky tím, co dělám a proč to dělám.
000001123 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001123 65017 $$akazuistiky
000001123 653__ $$apřepis rozhovoru
000001123 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001123 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001123 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001123 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001123 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001123 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001123 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1123/files/hrazdilova jana.pdf
000001123 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1123/files/hrazdilova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001123 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1123/files/hrazdilova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001123 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1123/files/hrazdilova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001123 980__ $$aTHESIS
000001123 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, Jill, Combs, Gene$$o1$$rKN33
000001123 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, Kurt.$$mZáklady systemické terapie. Grada publishing, 2011$$o2$$rKN34
000001123 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Sociologické nakladatelství, 2007$$o3$$rKN32

000001122 001__ 1122
000001122 005__ 20150222210844.0
000001122 041__ $$ačesky
000001122 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hosekpetr$$aHošek, Petr
000001122 245__ $$aZávěrečná práce
000001122 300__ $$a21 s.
000001122 520__ $$aPostupně jsem si v terapeutické práci nejvíce oblíbil Shazerův na řešení orientovaný přístup. Věřím mu nejvíc, myslím si, že v rámci něho dokážu nejlépe uvažovat. Jedním ze spouštěčů mé náklonnosti byla kasuistika Kim Soo Berg, která v ní pracuje s nevyléčitelně nemocnou prostitutkou. Styl práce mi vyrazil dech. Zároveň se Shazerovým přístupem nejvíce myšlenkově rvu – vadí mi jeho využití za všech okolností - tzn. pomáhat klientovi otáčet oči příliš rychle na to, co funguje, na výjimky apod., bez toho, abych mu dal prostor být určitý omezený čas i u toho, že je mu zle a něco v životě mu nefunguje. Proto ve své práci nechávám vědomě klienta i u toho druhého.
000001122 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001122 65017 $$akazuistiky
000001122 653__ $$apřepis rozhovoru
000001122 653__ $$aodvaha
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001122 653__ $$asoukromá praxe
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001122 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon$$xicon
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001122 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1122/files/hosek petr.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001122 980__ $$aTHESIS

000000829 001__ 829
000000829 005__ 20150222204549.0
000000829 041__ $$ačesky
000000829 100__ $$0AUTHOR|(SYS)pernickovadagmar$$aPerníčková, Dagmar
000000829 245__ $$aKomentovaná kazuistika
000000829 260__ $$aPraha$$c2004
000000829 300__ $$a11 s.
000000829 520__ $$aBěhem naslouchání tomu, jaká vysvětlení svých potíží sama klientka nabízí - tato vysvětlení se mi možná i pro svou vnitřní logiku a srozumitelnost jevila jako dobře propracovaný „problémem nasycený příběh“ - jsem začala uplatňovat postoj „dekonstruktivního naslouchání“, který jak doufám v průběhu další práce přispěl k úspěšné dekonstrukci problémového příběhu.
000000829 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000000829 65017 $$akazuistiky
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000829 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000000829 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon$$xicon
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000829 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/829/files/cerna dagmar.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000829 980__ $$aTHESIS
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mAdersen,T. (1993). See and Hear, and be Seen and Heard. In Friedman,S. (Ed.), The New Language of Change: Constructive Collaboration in Psychotherapy. New York: Guilford Press$$o1$$rKN35
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mFreedman,J., Combs,G. (1996). Narrative Therapy. The Social Construction of preffered Realities. New York: Norton.$$o2$$rKN33
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mJonesová,E., Asen,E. (2004). Systemická párová terapie a deprese. Hradec Králové: Konfrontace$$o3$$rKN36
000000829 999C5 $$9CURATOR$$mWhite,M.; Epston,D. (1990). Narrative means to therapeutic ends. New York: WW Norton & Co$$o4$$rKN37