000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001127 001__ 1127
000001127 005__ 20150222204547.0
000001127 041__ $$ačesky
000001127 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janeckovamiluse$$aJanečková, Miluše
000001127 245__ $$aNebýt hodná holka
000001127 260__ $$c2011
000001127 300__ $$a15 s.
000001127 520__ $$aV tomto případu jsem si vyzkoušela, co se stane, když nebudu tak lpět na přesném používání metod, které jsou užitečné v přístupu SFBT. Bylo pro mne zajímavé nechat na klientce, co vlastně se má stát a být jen tak zvědavá na její pokroky. Témata přílišného lpění na efektivitě terapie jsem si zpracovala v supervizích v rámci výcviku a s radostí konstatuji, že jsem v tomto zaznamenala velký posun. Objevilo se to především na komfortu, který jsem prožívala během sezení s klientkou a na znovuobjevení radosti z pomáhání, které se předtím jaksi někam vytratilo.
000001127 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001127 65017 $$akazuistiky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001127 653__ $$anemoc
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001127 653__ $$asoukormá praxe
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon$$xicon
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001127 980__ $$aTHESIS
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mOrientace na řešení: Jak vést rozhovor ke změně$$o1
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mStudentský koutek$$o2$$rKN57
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hJill Freedman$$mNarativní psychoterapie, Portál 2009$$o3$$rKN33
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hMarie Cheung,$$mTeorie sociálního konstruktivizmu a model Satirové$$o4$$rKN58

000001128 001__ 1128
000001128 005__ 20150311122123.0
000001128 041__ $$ačesky
000001128 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jargusmarek$$aJargus, Marek
000001128 245__ $$aSystemická psychoterapie drogového faráře
000001128 300__ $$a12 s.
000001128 500__ $$aPoznámky garanta
000001128 520__ $$aPomáhání slovem a nasloucháním je pro mne už 12 let záležitostí srdce, vždy znovu zajímavou a dobrodružnou. Od prvního nesmělého naslouchání drogově závislým v terapeutické komunitě, přes poradenskou činnost ve vězení a duchovní službu lidem ve farnosti, až po tabulku s nápisem: katolický kněz a psychoterapeut. Bez systemického psychoterapeutického výcviku, bych si tuto poslední „nehoráznost“ nikdy nedovolil.
000001128 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001128 65017 $$akazuistiky
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001128 653__ $$adrogy
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001128 653__ $$akontaktní centrum
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001128 653__ $$aléčba závislostí
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon$$xicon
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001128 980__ $$aTHESIS

000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS

000001147 001__ 1147
000001147 005__ 20150315120136.0
000001147 041__ $$ačesky
000001147 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kostkovanada$$aKostková, Naďa
000001147 245__ $$aUžitek, respekt, krása ... a láska
000001147 260__ $$aPraha$$c2013
000001147 300__ $$a18 s.
000001147 520__ $$aPráce s více lidmi v terapii pro mne byla novinkou. Zkoušela jsem, jak to funguje, jak funguji v takové situaci já. Co je mi příjemné a nepříjemné. Jak se mi daří nastavovat prostředí pro všechny členy systému. Myslím, že to nakonec bylo dobré. Hodně jsem musela reflektovat své pocity. Co se se mnou děje? Jak to, že mě něco štve, co, čím? Co s tím udělám? Jak to udělám? Za co ocenit každého z nich? Bylo to pro mne jiné, než v individuální terapii. Nejvíce asi tím, že jsem si ve stejnou chvíli přímo uvědomovala navázanost jednotlivých členů a zároveň jejich uzavřenost a autonomii.
000001147 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001147 65017 $$akazuistiky
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001147 653__ $$asoukromá praxe
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001147 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná terapie
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001147 653__ $$avyjasňování
000001147 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.pdf
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.gif?subformat=icon$$xicon
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001147 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1147/files/kostkova nada.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001147 980__ $$aTHESIS
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hLUDEWIG, K.$$mSystemická terapie. Praha, Institut pro systemickou zkušenost, 2007$$o1$$rKN2
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hSCHLIPPE A., SCHWEITZER, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Cesta, 2006$$o2$$rKN1
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hSAROYAN W. Tracyho$$mtygr, Argo, 1999$$o3
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hBRUNEL P., RIEGLER A.$$mMaturana Acrossthe Disciplines, Constructivist Foundation$$o4$$rKN65
000001147 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$mUmění pomáhat. Slon, 2007$$o5$$rKN32
000001147 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 11:13:08$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001154 001__ 1154
000001154 005__ 20150222204547.0
000001154 041__ $$ačesky
000001154 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kozonovajirina$$aKozoňová, Jiřina
000001154 245__ $$aObhajoba psychoterapeutického stylu
000001154 260__ $$aBrno$$c2004
000001154 300__ $$a9 s.
000001154 520__ $$aV této druhé ukázce vyjasňování se více držím toho, co klient přináší. I když se snažím nějak pojmenovávat, jak to klient má, třeba v případě, že říkám, že klientka byla jinde. V alternativním postupu bych se potřebovala doptávat na to, co znamená, že se problémy rozptýlily. Jestli to znamená, že pominuly, nebo co s nimi je, a zda se mohou zase zhmotnit? Ve druhém vstupu jsem opět spojila dva cíle v jeden. Otázku, kdo určuje, jak a kdy má klientka skončit terapii a potřebu vysvětlit jí, že se necítím kompetentní tohle za ni rozhodnout. V čem by to bylo jiné, kdybych to za Vás rozhodla já?
000001154 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001154 65017 $$akazuistiky
000001154 653__ $$apřepis rozhovoru
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001154 653__ $$asoukromá praxe
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001154 653__ $$amanipulace
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001154 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001154 653__ $$avyjasňování
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon$$xicon
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001154 980__ $$aTHESIS
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hG. Cecchin$$m(1994) Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi, KONS č.17/ 00, Praha ISZ$$o1$$rKN54
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(1999) Lži na pohovce, Praha Portál$$o2$$rKN67
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(2001) Dvojitá expozice In Máma a smysl života, Praha Portál$$o3$$rKN68
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1999):Uměnípomáhat,Praha:Slon$$o5$$rKN32
000001154 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 12:02:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001162 001__ 1162
000001162 005__ 20150222204547.0
000001162 041__ $$ačesky
000001162 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mackovajana$$aMacková, Jana
000001162 245__ $$aI tento příběh je pouze příběhem
000001162 260__ $$c2012
000001162 300__ $$a15 s.
000001162 520__ $$aMalým zázrakem je pro mě otázka po zázraku a především způsob, jakým ji dokázala používat Insoo Kim Berg. Vypadá tak jednoduchá k použití, ale skýtá řadu nástrah. Při své krátké terapeutické praxi nemohu říci, že ji často používám. Použila jsem ji několikrát, ale nikdy s dobrým pocitem využití všech možností. Jako kdybych se něčeho zalekla a utekla. Otázku jsem použila také v prezentovaném případě a z mého pohledu se stejnou chybou.
000001162 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001162 65017 $$akazuistiky
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001162 653__ $$asoukromá praxe
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001162 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.pdf
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001162 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1162/files/mackova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001162 980__ $$aTHESIS
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hDE SHAZER, S DOLAN, Y.$$i978-80-262-0007-9$$mZázračná otázka. Praha Portál. 2011$$o1$$rKN21
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hFREEDMAN, J. COMBS, G.$$i978-80-7367-549-3$$mNarativní psychoterapie. Portál. 2009$$o2$$rKN33
000001162 999C5 $$9CURATOR$$hVON SCHLIPPE, A. SCHWEITZER, J.$$i80-7295-082-7$$mSCHWEITZER, J.Systemická terapie a poradenství. Praha Cesta. 2006$$o3$$rKN1
000001162 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-0$$t2014-05-01 06:56:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001165 001__ 1165
000001165 005__ 20150222204547.0
000001165 041__ $$ačesky
000001165 100__ $$0AUTHOR|(SYS)marusakovalenka$$aMarušáková, Lenka
000001165 245__ $$aKlient Petr$$bkrátká terapie orientovaná na řešení
000001165 260__ $$c2005
000001165 300__ $$a7 s.
000001165 520__ $$aPři hodnocení prostoru terapie si uvědomuji, že jsem často byla ovlivněna svojí vlastní osobní zkušeností a také prožíváním problémové situace klientem. Některé jeho zážitky byly tak silné, že sezení byla pro něj uvolněním z napětí a prostorem pro získání nadhledu. V těchto okamžicích jsem se velmi snažila, abych nesklouzla k radám.
000001165 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001165 65017 $$akazuistiky
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001165 653__ $$asoukromá praxe
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001165 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001165 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001165 653__ $$avýchova dětí
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon$$xicon
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001165 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1165/files/marusakova lenka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001165 980__ $$aTHESIS
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hIvan Úlehla$$mUmění pomáhat, Renesance 1996$$o1$$rKN32
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hKurt Ludewig$$mSystemická terapie – Základy klinické teorie a praxe, Pallata 1994$$o2$$rKN2
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hArist von Schlippe, Jochen Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hStanislav Kratochvíl$$mZáklady psychoterapie, Portál 1997$$o4$$rKN56
000001165 999C5 $$9CURATOR$$hWolfgang Schmidbauer$$mPsychická úskalí pomáhajících profesí, Portál 2000$$o5$$rKN70

000001172 001__ 1172
000001172 005__ 20150331081126.0
000001172 041__ $$ačesky
000001172 100__ $$0AUTHOR|(SYS)mikulasekondrej$$aMikulášek, Ondřej
000001172 245__ $$aZbytečná námaha
000001172 260__ $$aProvodov$$c2012
000001172 300__ $$a21 s.
000001172 520__ $$aPokud se uskuteční třetí setkání, tak mám vypozorováno, že více kontroluji – mám potřebu klienta trochu brzdit, když si myslím, že staví vzdušné zámky a nepřipouští si i možné obtíže. V těchto setkáních musím hodně využívat reflektování, v rámci techniky „pražský výtah“ sjíždět do přízemí a uvědomovat si, co a proč tam dělám a z jakého důvodu nebo mé osobní zkušenosti a předpokladů pokládám tyto otázky nebo mám potřebu si ověřovat motivaci a náhled klienta.
000001172 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09$$hPROJECT|(SYS)ut09
000001172 65017 $$akazuistiky
000001172 653__ $$apřepis rozhovoru
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001172 653__ $$aléčba závislostí
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001172 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon$$xicon
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001172 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1172/files/mikulasek ondrej.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001172 980__ $$aTHESIS

000001187 001__ 1187
000001187 005__ 20150222210844.0
000001187 041__ $$ačesky
000001187 100__ $$0AUTHOR|(SYS)novotnanora$$aNovotná, Nora
000001187 245__ $$aDovolit si nebrat odpovědnost za druhého
000001187 260__ $$aPraha$$c2008
000001187 300__ $$a33 s.
000001187 520__ $$aJedná se tedy spíše o zpětnou reflexi toho, kam se terapie ubírala a jaké jsem měla záměry. Stejně tak je těžké vytipovat „zlomové“ body, které klienta posouvají dál. Mnohdy totiž podle mého názoru hrají velkou roli věci, které jsou některou částí sezení vyprovokovány, nastartovány, ale které klient vykoná nebo vymyslí mezi sezeními. Jak například uvidíme v popisovaném příběhu terapie, kde je jedním ze zlomů právě zamyšlení se nad domácím úkolem.
000001187 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut05a$$aUT05a
000001187 65017 $$akazuistiky
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001187 653__ $$anestátní zdravotnické zařízení
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001187 653__ $$asebereflexe
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)oteviraniterapie$$aotevírání terapie
000001187 653__ $$azodpovědnost
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)ocenovani$$aoceňování
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001187 653__ $$0SUBJECT|(SYS)prazskyvytah$$apražský výtah
000001187 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon$$xicon
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001187 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1187/files/novotna nora2.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001187 980__ $$aTHESIS
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, K. I.$$mPosílení rodiny (Family Perservation). London BT Press, 1991. (v překladu Úlehly, 1992)$$o1$$rKN26
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hNovotná, N.$$mSystemická psychoterapie v teorii a praxi aneb stávání se psychoterapeutem. Praha, 2007$$o2$$rKN81
000001187 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Písek Renesance, 1996$$o3$$rKN32
000001187 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-01 13:31:43$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4