000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS

000001128 001__ 1128
000001128 005__ 20150311122123.0
000001128 041__ $$ačesky
000001128 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jargusmarek$$aJargus, Marek
000001128 245__ $$aSystemická psychoterapie drogového faráře
000001128 300__ $$a12 s.
000001128 500__ $$aPoznámky garanta
000001128 520__ $$aPomáhání slovem a nasloucháním je pro mne už 12 let záležitostí srdce, vždy znovu zajímavou a dobrodružnou. Od prvního nesmělého naslouchání drogově závislým v terapeutické komunitě, přes poradenskou činnost ve vězení a duchovní službu lidem ve farnosti, až po tabulku s nápisem: katolický kněz a psychoterapeut. Bez systemického psychoterapeutického výcviku, bych si tuto poslední „nehoráznost“ nikdy nedovolil.
000001128 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001128 65017 $$akazuistiky
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001128 653__ $$adrogy
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001128 653__ $$akontaktní centrum
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001128 653__ $$aléčba závislostí
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon$$xicon
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001128 980__ $$aTHESIS

000001127 001__ 1127
000001127 005__ 20150222204547.0
000001127 041__ $$ačesky
000001127 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janeckovamiluse$$aJanečková, Miluše
000001127 245__ $$aNebýt hodná holka
000001127 260__ $$c2011
000001127 300__ $$a15 s.
000001127 520__ $$aV tomto případu jsem si vyzkoušela, co se stane, když nebudu tak lpět na přesném používání metod, které jsou užitečné v přístupu SFBT. Bylo pro mne zajímavé nechat na klientce, co vlastně se má stát a být jen tak zvědavá na její pokroky. Témata přílišného lpění na efektivitě terapie jsem si zpracovala v supervizích v rámci výcviku a s radostí konstatuji, že jsem v tomto zaznamenala velký posun. Objevilo se to především na komfortu, který jsem prožívala během sezení s klientkou a na znovuobjevení radosti z pomáhání, které se předtím jaksi někam vytratilo.
000001127 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001127 65017 $$akazuistiky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001127 653__ $$anemoc
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001127 653__ $$asoukormá praxe
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001127 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon$$xicon
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001127 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1127/files/janeckova mila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001127 980__ $$aTHESIS
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mOrientace na řešení: Jak vést rozhovor ke změně$$o1
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo Kim Berg$$mStudentský koutek$$o2$$rKN57
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hJill Freedman$$mNarativní psychoterapie, Portál 2009$$o3$$rKN33
000001127 999C5 $$9CURATOR$$hMarie Cheung,$$mTeorie sociálního konstruktivizmu a model Satirové$$o4$$rKN58

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001124 001__ 1124
000001124 005__ 20150222204547.0
000001124 041__ $$ačesky
000001124 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hrdlickovavladimira$$aHrdličková, Vladimíra
000001124 245__ $$aBubliny paní H.
000001124 260__ $$aSkalice u České Lípy$$c2007
000001124 300__ $$a13 s.
000001124 520__ $$aV případě paní H. ke změně vedla především externalizace „řečí“ a vytvoření metafory „bubliny“ jako ochrany proti „řečem“. Klientka pak již sama rozšířila možnosti používání „bublin“ na jiné problémové oblasti. Dalším významným momentem byla dekonstrukce odpočinku. Umožnila klientce změnit k odpočinku vztah, obrátit se k sobě, začít o sebe pečovat, hospodařit s energií.
000001124 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001124 65017 $$akazuistiky
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001124 653__ $$apřepis rozhovoru
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)metafory$$ametafory
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001124 653__ $$anapadení
000001124 653__ $$aporadna pro mezilidské vztahy
000001124 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon$$xicon
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001124 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1124/files/hrdlickova vladka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001124 980__ $$aTHESIS
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie,Praha Pallata,1994$$o2$$rKN2
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A.,Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství,Brno Cesta,2001$$o4$$rKN1
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S$$mZpráva o systemické terapii,Praha:ISZ,1993$$o3$$rKN38
000001124 999C5 $$9CURATOR$$hKratochvíl S.$$mZáklady psychoterapie,Praha:Portál,2002$$o4$$rKN56
000001124 999C5 $$9CURATOR$$mKontext, XIII.-Ročenka 1997, Praha, 1997$$o5
000001124 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:36:03$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001121 001__ 1121
000001121 005__ 20150315120206.0
000001121 041__ $$ačesky
000001121 100__ $$0AUTHOR|(SYS)honsurenata$$aHonsů, Renata
000001121 245__ $$aZávěrečná práce
000001121 260__ $$aPraha$$c2011
000001121 300__ $$a20 s.
000001121 520__ $$aPostřehla jsem, když klientka vypovídala své příhody, mohla pracovat s mými otázkami a naopak k mému dotazování vyhledala následnou další příhodu. Pravděpodobně více jako vyjádření než únik. Došlo i k posunu od první konzultace, kdy se klientka neverbálně popudlivě udivovala mému dotazování a v poslední konzultaci se snaživě zamýšlela a pracovala s dotazem.
000001121 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001121 65017 $$akazuistiky
000001121 653__ $$apřepis rozhovoru
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001121 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001121 653__ $$aparadox
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)mluveni$$amluvení a naslouchání
000001121 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001121 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1121/files/honsu renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001121 980__ $$aTHESIS
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman J., Combs G.$$mNarativní psychoterapie, nakladatelství Portál, 2009$$o1$$rKN33
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie, vydal Institut pro systemickou zkušenost Praha, 2007$$o2$$rKN2
000001121 999C5 $$9CURATOR$$hSchlipe A., Schweitzer J.$$mSystemická terapie a poradenství, nakladatelství Cesta, 1998$$o3$$rKN1

000001119 001__ 1119
000001119 005__ 20150222204547.0
000001119 041__ $$ačesky
000001119 100__ $$0AUTHOR|(SYS)holmanovaadela$$aHolmanová, Adéla
000001119 245__ $$aBlízká setkání neznámých světů
000001119 260__ $$c2011
000001119 300__ $$a16 s.
000001119 520__ $$aS Natálií se občas dostávám do zvláštní situace. Jako bych měla pocit, že nějak omylem hraje roli, která patří někomu jinému (přece ne té Natálii, pro kterou je vzdělání důležité). V takových chvílích jako bych ji chtěla pomoci, udělat něco za ni, zakřičet, postrčit ji. Je to boj vnitřní, mám pocit, že do průběhu setkání nezasahuje, možná výběrem domácího úkolu.
000001119 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001119 65017 $$akazuistiky
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001119 653__ $$adětská terapie
000001119 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)predpoklady$$apředpoklady
000001119 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001119 653__ $$aškola
000001119 653__ $$apřepis rozhovoru
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon$$xicon
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001119 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1119/files/holmanova adela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001119 980__ $$aTHESIS

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000001110 001__ 1110
000001110 005__ 20150222204547.0
000001110 041__ $$ačesky
000001110 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hacklovarenata$$aHacklová, Renata
000001110 245__ $$aZávěrečná práce
000001110 300__ $$a13 s.
000001110 520__ $$aPokusila jsem se rekapitulovat základní témata a nabídnout jí je – zveřejnit je a vhodně je buď uzavřít nebo na nich pracovat.. Působilo to ale spíš opačně – zarazila se a celá situace působila příliš uměle, strojeně, na což Alžběta reaguje uzavřením se. Pak si sama vybrala aktuální epizodu z nedávné doby.
000001110 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001110 65017 $$akazuistiky
000001110 653__ $$akrizové centrum
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001110 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001110 653__ $$avyjasňování
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon$$xicon
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001110 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1110/files/hacklova renata.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001110 980__ $$aTHESIS

000001024 001__ 1024
000001024 005__ 20150222204547.0
000001024 041__ $$ačesky
000001024 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kormanharry$$aKorman, Harry
000001024 245__ $$aK etike konštruovania realít
000001024 520__ $$aNa súčasnej úrovni poznania v psychiatrii, je potvrdené, že nemusíme poznať „skutočné príčiny“ základných „ochorení“, ale predpokladá sa, že pri pokračujúcom výzkume ich budeme poznať a toto poznanie prinesie špecifickú liečbu. Toto môže byť správne, ale môže to byť aj nesprávne. Je možné, že ideme nesprávnym smerom. Môže to byť tak, že problémy vznikajú a udržiavajú sa v reči, tak ako výsledok, dôvod, príčina a účinok ako navrhujú postmoderní myslitelia. Ak je to tak, naše dnešné úsilie príde do slepej uličky.
000001024 65017 $$azlatý fond
000001024 65017 $$astudentské překlady
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)etika$$aetika
000001024 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kritickauvaha$$akritická úvaha
000001024 765__ $$tOn the ethics of diagnosis
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon$$xicon
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001024 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1024/files/Korman, Harry  K etike konstruovania realit.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001024 909C4 $$dhttp://www.sikt.nu/Articl_and_book/On%20ethics.PDF$$pOn the ethics of diagnosis
000001024 980__ $$aTRANSLATION