000002405 001__ 2405
000002405 005__ 20200110133338.0
000002405 041__ $$ačesky
000002405 100__ $$0AUTHOR|(SYS)simkovalenka$$aŠimková, Lenka
000002405 245__ $$aSilná pětka$$búprava Lenka Šimková
000002405 520__ $$aMůžeme ji vidět poeticky jako pět Rychlých šípů a  nebo také jako komplexní systém, jehož prvky vyjadřují budování vztahu s klientem a zároveň novou kvalitu celku, kde jednotlivé prvky jsou spolu ve vztahu, vzájemně se ovlivňují, vyrůstají ze sebe navzájem ne v předem dané posloupnosti, i když především bezpečí a připojení jsou svým způsobem „silná dvojice“, která má vždy co do činění s navazováním vztahu a další prvky se pak „vyhoupnou“ do popředí jako vlnky na hladině podle okolností.
000002405 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000002405 8564_ $$s86096$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2405/files/Silna petka.pdf
000002405 980__ $$aREPORT

000002278 001__ 2278
000002278 005__ 20170226095440.0
000002278 041__ $$ačesky
000002278 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zubovadana$$aZubová, Dana
000002278 245__ $$aKomentovaná kazuistika k závěrečným obhajobám
000002278 260__ $$c2017
000002278 300__ $$a22 s.
000002278 520__ $$aV práci s klientkou vyuţívam predovšetkým koncept „ Silnej päťky“, ktorá zahŕňa základné postupy systemicej a konstruktivistickej terapie. Pomáha mi pri vytváraní a udrţaní vhodnej pracovnej atmosféry, nastoluje môj vnútorný pokoj, vytvára môj pocit bezpečia a ľahšieho pripojenie sa ku klientovi. Pri práci s klientom sa snaţím dívať na svet jeho očami, prijať jeho priania za témy. V ocenení sa snaţím zdôrazniť všetky, aj malé pokroky, ktoré sa klientovi podarili a ktoré urobil vlastným úsilím. Zameriavam sa na hľadanie klientových vlastných zdrojov a posilovanie schopností, ktoré sa „len kdesi schovali“. Verím v samotného klienta. Vnímam jeho trápenie, aj keď som si vedomá, ţe mu nemôţem porozumieť tak dobre, ako si rozumie klient sám. Celá moja terapeutická práca je charakteristická nedirektívnym, partnerským prístupom smerom ku klientke.
000002278 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut13$$aUT13
000002278 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000002278 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strukturaterapie$$astruktura terapie
000002278 65017 $$akazuistiky
000002278 8564_ $$s1112354$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2278/files/Klientka pani V..pdf
000002278 980__ $$aTHESIS

000001494 001__ 1494
000001494 005__ 20150222204550.0
000001494 041__ $$ačesky
000001494 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vasakovaalice$$aVašáková, Alice
000001494 245__ $$aZávěrečná práce
000001494 260__ $$aKratochvilka$$c2014
000001494 300__ $$a9 s.
000001494 520__ $$aDojednáváme si náplň poslední konzultace‐paní Iveta si přeje zrekapitulovat, co vše si v terapii objevila‐stále má pocit, že na ničem vlastně vědomě nepracuje, nemusí o tom přemýšlet, věci „se mění“. Proto by ráda pojmenovala své objevy v terapii, aby pro ni byly dostupnější, kdyby je potřebovala v budoucnu využít.
000001494 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001494 65017 $$akazuistiky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001494 653__ $$aporadenství pro děti
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001494 8564_ $$s148439$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1494/files/vasakova alice.pdf
000001494 980__ $$aTHESIS

000001490 001__ 1490
000001490 005__ 20150222204549.0
000001490 041__ $$ačesky
000001490 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janacikovanovakovatereza$$aJanačíková-Nováková, Tereza
000001490 245__ $$aSimonino klubíčko
000001490 260__ $$aBrno$$c2014
000001490 300__ $$a13 s.
000001490 520__ $$aSimona byla hodně rozbíhavá, chaotická, plačtivá, ... bylo důležité a nutné ji často vracet k mým otázkám, což vyžadovalo hodně mé koncentrace. A tak jsem se i (anebo zejména?) z důvodu navýšení vlastního bezpečí a komfortu rozhodla pro SFBT, jistá direktivita tohoto přístupu i vize jasného směřování a konkrétních kroků SFBT mi dodávala jakýsi v té chvíli pro mě příjemný, byť možná iluzorní pocit pevnosti (mám to pevněji v rukou). Vnímala jsem to jako snad užitečnější též pro Simonu, lapenou zmateností svého problémového systému.
000001490 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001490 65017 $$akazuistiky
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001490 653__ $$asoukromá praxe
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001490 653__ $$ačas na rozmyšlenou
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001490 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001490 8564_ $$s124635$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1490/files/Janacikova Novakova Tereza.pdf
000001490 980__ $$aTHESIS
000001490 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-07-19 07:03:27$$vInvenio/1.9999 refextract/1.5.40
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti, NC Publishing, a.s., 2009$$rKN52
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPosílení rodiny, Renesance 1993$$rKN26
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPoplácání po rameni, návod pro ocenění („compliment") v terapii zaměřené na řešení. Studijní texty$$rKN111
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mBERG, I. K., MILLER, S. D. Práce s problémovými pijáky. Studijní texty$$rKN10
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mCECCHIN Cianfranco, Gerry Lane Campbell, Ros Draper editors: Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. Studijní texty.$$rKN54
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hEUGENIDES, J.$$mHra o manželství, Host. 2012$$rKN114
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hLIPCHIK, E.$$mTechniky v terapii orientovanej na riešenie: Práca s emóciami a terapeutickým vzťahom.Kapitola IV. Emócie v terapii orientovanej na riešenie. Studijní texty. 2002$$rKN107
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hSHAZER,S.$$mNechme rozdíly pracovat. Studijní texty$$rKN113
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mDOLAN, A; SHAZER KOL. Zázračná otázka: Krátká terapie zaměřená na řešení. 1.vyd. Praha: Portál, 2011$$rKN21
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J. : Systemická terapie a poradenství. Brno: Cesta, 2006$$rKN1
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hZATLOUKAL, L.$$mPráce se zakázkami v psychoterapii a poradenství - systemický přístup. Sociální práce 2008, 3, s. 82 - 93$$rKN63
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H$$mRozvoj organizací a koučování: workshop s americkými psychoterapeuty Harlene Anderson a J.Shotterem Brno: 16h., 04/2013
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mEFRAN, J.,GREENE, M : Radikální konstruktivismus - otázky a odpovědi. Studijní texty$$rKN112

000000421 001__ 421
000000421 005__ 20140811180851.0
000000421 035__ $$aSUBJECT|(SYS)silnapetka
000000421 150__ $$asilná pětka
000000421 678__ $$aSilná pětka popisuje kroky, kterými terapeut navozuje pracovní pohodu.  Připojení = mluvte podobně jako mluví klient, koukejte na svět jeho očima, přijměte jeho přání za téma, rozlišujte pečlivě, co klient chce x co by měl“.
000000421 700__ $$aÚlehla, Ivan
000000421 8564_ $$s2598291$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/421/files/silnapetka.pdf
000000421 980__ $$aSUBJECT
000000421 980__ $$aAUTHORITY