000002295 001__ 2295
000002295 005__ 20170603073234.0
000002295 020__ $$a1 871697 67 0
000002295 041__ $$aanglicky
000002295 100__ $$0AUTHOR|(SYS)berginsookim$$aBerg, Insoo Kim
000002295 245__ $$aFamily Preservation$$bA Brief Therapy Workbook
000002295 260__ $$aLondon$$bBrief Therapy Press$$c1991
000002295 520__ $$aThis manual is designed to ease your pain a little, to increase your excitement about your work, and to help you grow through your discovery of the amazing human spirit, in both yourself and the client.
000002295 65017 $$acitováno studenty
000002295 65017 $$azlatý fond
000002295 653__ $$aproblémové rodiny
000002295 653__ $$0SUBJECT|(SYS)rodinaterapie$$arodinná psychoterapie
000002295 653__ $$asanace rodiny
000002295 653__ $$asociální péče
000002295 653__ $$0SUBJECT|(SYS)socialniprace$$asociální práce
000002295 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000002295 8564_ $$s683682$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2295/files/family- preservation.pdf
000002295 909C4 $$dhttps://systemika.g-i.cz/record/874$$pPŘEKLAD
000002295 980__ $$aBOOK

000001971 001__ 1971
000001971 005__ 20170304213241.0
000001971 041__ $$ačesky
000001971 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001971 245__ $$aKonverzace vedoucí k unikátním výsledkům
000001971 520__ $$aPřestože je život bohatý na prožité zážitky, dáváme mnohým z těchto zážitků jen málo pozornosti. Prvky těchto prožitých zážitků, které jsou považovány za důležité se stanou součástí našeho vědomí a našeho životního příběhu (jen velmi malé množství zážitků je vybráno). Obrovnské množství zážitků z každodenního života jen blikne na obrazovce našeho vědomí a je zapomenuto v historickém vakuu. Mnoho těchto zážitků je “mimo fázi” v kontextu dominantích příběhů našeho života a proto nejsou ani zaregistrovány a nepřikládá se jim žádná váha. Tyto mimo-fázové zážitky mohou ale být potenciálně důležité a při vhodných podmínkách mohou vézt k “unikátním výsledkům” nebo “vyjímkám”. Identifikace těchto mimo-fázových prvků prožitých zážitků může zajistit první krok ve vývoji alternativního životního příběhu.
000001971 653__ $$apřepis rozhovoru
000001971 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001971 65017 $$apřeklady
000001971 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1206$$xMaps of narrative practice. New York, N.Y ; London: W. W. Norton & Company, 2007. 5. kapitola
000001971 8564_ $$s54480$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1971/files/5 kap unique outcomes.pdf
000001971 980__ $$aTRANSLATION

000001970 001__ 1970
000001970 005__ 20170411104454.0
000001970 041__ $$ačesky
000001970 100__ $$0AUTHOR|(SYS)whitemichael$$aWhite, Michael
000001970 245__ $$aReautorizační konverzace
000001970 520__ $$aKdyž lidé konzultují s terapeutem,vyprávějí příběhy, hovoří o historii svých problémů, nesnázích nebo dilematech, které je přivádějí do terapie a vyhodnocují, co stálo za jejich rozhodnutím vyhledat pomoc. Když toto dělají, propojují jednotlivé události svého života do posloupností, které rozvíjejí v průběhu času dle tématu nebo zápletky. V těchto tématech se často odráží selhání, ztráty, nekompetentnost, beznaděj nebo marnost. Společně s tím lidé opakovaně odkazují na figury nebo protagonisty, kteří hrají hlavní roli v příběhu a sdílejí s terapeutem své závěry nejen o identitě těchto figur nebo protagonistů, ale také o jejich motivech, záměrech a osobních charakteristikách. Reautorizační konverzace zvou lidi k tomu, abypokračovali v rozvíjení příběhů o svých životech. Kromě toho ale také pomáhají lidem zahrnout některé z nejvíce odmítaných, ale potenciálně významých, událostí a zkušeností, které stojí mimo jejich dominující příněh. Tyto události a zkušenosti jsou nazývány “unique outcomes” nebo“výjimky”.
000001970 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001970 653__ $$apřepis rozhovoru
000001970 65017 $$apřeklady
000001970 700__ $$0AUTHOR|SYSkrupikovajitka$$aKrupíková, Jitka$$epřeklad
000001970 700__ $$0AUTHOR|SYSsafrovakaterina$$aŠafrová, Kateřina$$epřeklad
000001970 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1206$$xMaps of narrative practice. New York, N.Y ; London: W. W. Norton & Company, 2007.2. kapitola
000001970 8564_ $$s337252$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1970/files/Reautorizacni konverzace.pdf
000001970 980__ $$aTRANSLATION

000001555 001__ 1555
000001555 005__ 20140908111026.0
000001555 035__ $$aSUBJECT|(SYS)vyjimky
000001555 150__ $$avýjimky
000001555 980__ $$aSUBJECT
000001555 980__ $$aAUTHORITY

000001494 001__ 1494
000001494 005__ 20150222204550.0
000001494 041__ $$ačesky
000001494 100__ $$0AUTHOR|(SYS)vasakovaalice$$aVašáková, Alice
000001494 245__ $$aZávěrečná práce
000001494 260__ $$aKratochvilka$$c2014
000001494 300__ $$a9 s.
000001494 520__ $$aDojednáváme si náplň poslední konzultace‐paní Iveta si přeje zrekapitulovat, co vše si v terapii objevila‐stále má pocit, že na ničem vlastně vědomě nepracuje, nemusí o tom přemýšlet, věci „se mění“. Proto by ráda pojmenovala své objevy v terapii, aby pro ni byly dostupnější, kdyby je potřebovala v budoucnu využít.
000001494 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001494 65017 $$akazuistiky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001494 653__ $$aporadenství pro děti
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)psychosomatika$$apsychosomatika
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)stres $$astres
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001494 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001494 8564_ $$s148439$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1494/files/vasakova alice.pdf
000001494 980__ $$aTHESIS

000001490 001__ 1490
000001490 005__ 20150222204549.0
000001490 041__ $$ačesky
000001490 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janacikovanovakovatereza$$aJanačíková-Nováková, Tereza
000001490 245__ $$aSimonino klubíčko
000001490 260__ $$aBrno$$c2014
000001490 300__ $$a13 s.
000001490 520__ $$aSimona byla hodně rozbíhavá, chaotická, plačtivá, ... bylo důležité a nutné ji často vracet k mým otázkám, což vyžadovalo hodně mé koncentrace. A tak jsem se i (anebo zejména?) z důvodu navýšení vlastního bezpečí a komfortu rozhodla pro SFBT, jistá direktivita tohoto přístupu i vize jasného směřování a konkrétních kroků SFBT mi dodávala jakýsi v té chvíli pro mě příjemný, byť možná iluzorní pocit pevnosti (mám to pevněji v rukou). Vnímala jsem to jako snad užitečnější též pro Simonu, lapenou zmateností svého problémového systému.
000001490 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000001490 65017 $$akazuistiky
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001490 653__ $$asoukromá praxe
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)solutionfocused$$aSF
000001490 653__ $$ačas na rozmyšlenou
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)silnapetka$$asilná pětka
000001490 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001490 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001490 8564_ $$s124635$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1490/files/Janacikova Novakova Tereza.pdf
000001490 980__ $$aTHESIS
000001490 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-07-19 07:03:27$$vInvenio/1.9999 refextract/1.5.40
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H.$$mKonverzace, jazyk a jejich možnosti, NC Publishing, a.s., 2009$$rKN52
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPosílení rodiny, Renesance 1993$$rKN26
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hBERG, I. K$$mPoplácání po rameni, návod pro ocenění („compliment") v terapii zaměřené na řešení. Studijní texty$$rKN111
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mBERG, I. K., MILLER, S. D. Práce s problémovými pijáky. Studijní texty$$rKN10
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mCECCHIN Cianfranco, Gerry Lane Campbell, Ros Draper editors: Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi. Studijní texty.$$rKN54
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hEUGENIDES, J.$$mHra o manželství, Host. 2012$$rKN114
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hLIPCHIK, E.$$mTechniky v terapii orientovanej na riešenie: Práca s emóciami a terapeutickým vzťahom.Kapitola IV. Emócie v terapii orientovanej na riešenie. Studijní texty. 2002$$rKN107
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hSHAZER,S.$$mNechme rozdíly pracovat. Studijní texty$$rKN113
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mDOLAN, A; SHAZER KOL. Zázračná otázka: Krátká terapie zaměřená na řešení. 1.vyd. Praha: Portál, 2011$$rKN21
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mSCHLIPPE, A., SCHWEITZER, J. : Systemická terapie a poradenství. Brno: Cesta, 2006$$rKN1
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hZATLOUKAL, L.$$mPráce se zakázkami v psychoterapii a poradenství - systemický přístup. Sociální práce 2008, 3, s. 82 - 93$$rKN63
000001490 999C5 $$9CURATOR$$hANDERSON, H$$mRozvoj organizací a koučování: workshop s americkými psychoterapeuty Harlene Anderson a J.Shotterem Brno: 16h., 04/2013
000001490 999C5 $$9CURATOR$$mEFRAN, J.,GREENE, M : Radikální konstruktivismus - otázky a odpovědi. Studijní texty$$rKN112

000001267 001__ 1267
000001267 005__ 20150315120101.0
000001267 041__ $$ačesky
000001267 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zitkovaklara$$aZítková, Klára
000001267 245__ $$aZávěrečná práce pro psychoterapeutický výcvik
000001267 260__ $$aPraha$$c2013
000001267 300__ $$a23 s.
000001267 500__ $$aPoznámky garanta
000001267 520__ $$aTo mi nabídlo možnost zaměřit se více na výjimky, a tím se dostat k tomu, co je jinak, když vzpomínky nejsou. Klientka však na to říká, že to zatím neumí extrahovat. Spontánně opět opakuje chvíle, kdy se to objevuje a co by chtěla. To je pro mne signál, že se musím snažit o lepší připojení a přizpůsobit tempo klientce.
000001267 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000001267 65017 $$akazuistiky
000001267 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001267 653__ $$apsychiatrická léčebna
000001267 653__ $$aztráta blízkého člověka
000001267 653__ $$aocenění
000001267 653__ $$0SUBJECT|(SYS)skalovani$$aškálování
000001267 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001267 653__ $$0SUBJECT|(SYS)smrtaumirani$$asmrt a umírání
000001267 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1267/files/zitkova klara.pdf
000001267 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1267/files/zitkova klara.gif?subformat=icon$$xicon
000001267 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1267/files/zitkova klara.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001267 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1267/files/zitkova klara.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001267 980__ $$aTHESIS
000001267 999C5 $$9CURATOR$$hS. de Shazer, Y. Dolan$$mZázračná otázka, Portál, 2011$$o1$$rKN21
000001267 999C5 $$9CURATOR$$hInsoo K. Berg$$mOrientace na řešení Jak vést rozhovor ke změně, Studijní materiály Umění terapie 09. Praha, Institut pro systemickou zkušenost$$o2$$rKN111
000001267 999C5 $$9CURATOR$$hL. Zatloukal$$mZázračná otázka a její využití, Studijní materiály Umění terapie 09. Praha, Institut pro systemickou zkušenost$$o3$$rKN64
000001267 999C5 $$9CURATOR$$hA. Schlippe, J. Schweitzer$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, 2006$$o4$$rKN1
000001267 999C5 $$9CURATOR$$hGjuričová, J., S Kubička$$mRodinná terapie, systemické a narativní přístupy, Grada 2009$$o5$$rKN31
000001267 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost Praha, r.2007$$o6$$rKN2
000001267 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 09:05:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001263 001__ 1263
000001263 005__ 20150222204548.0
000001263 041__ $$ačesky
000001263 100__ $$0AUTHOR|(SYS)zaverkovamarketa$$aZávěrková, Markéta
000001263 245__ $$aPísemná práce - komentovaná kasuistika
000001263 260__ $$c2005
000001263 300__ $$a14 s.
000001263 520__ $$a„Máš něco o čem bychom si mohli dnes povídat?“ J. „No, přemýšlím nad hodně věcmi, pak je udělám jinak.“... „Když si něco naplánuju, proč se to pak nepovede?“ Přes otázky na výjimky „Kdy se to povedlo podle plánu?, měřící otázku „Jakou část trablů to v tvém životě to zabírá?“ „Hodně, 70%“, jsme se dostali k tomu, že se budeme zabývat tím, jak neuhnout z plánu, plány uskutečnit. J. chce porozumět tomu, proč naplánované věci neuskuteční, chtěl by poradit, proč to neudělá, když už si to naplánoval.
000001263 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001263 65017 $$akazuistiky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001263 653__ $$avýchovný ústav pro děti a mládež
000001263 653__ $$atrestná činnost
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001263 653__ $$areflektování
000001263 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon$$xicon
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001263 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1263/files/zaverkova marketa.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001263 980__ $$aTHESIS
000001263 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-04 08:19:02$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie Základy klinické teorie praxe.Pallata, Praha$$o1$$rKN2
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hMatousek, O. Kroftová. A.$$m(1998) Mládež a delikvence. Portál. Praha$$o2$$rKN109
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hSchweitzer J. Schlippe, von A$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o3$$rKN1
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$m(2005) Umění pomáhat. Slon, Praha$$o4$$rKN32
000001263 999C5 $$9CURATOR$$hLomnická, M.$$m(2000) Väzenie zo systemického pohľadu. Kons Institut pro systemickou zkušenost, č. 21$$o5$$rKN110

000001249 001__ 1249
000001249 005__ 20150222204548.0
000001249 041__ $$ačesky
000001249 100__ $$0AUTHOR|(SYS)uhlirovaveronika$$aUhlířová, Veronika
000001249 245__ $$aZávěrečná práce
000001249 260__ $$c2012
000001249 300__ $$a23 s.
000001249 520__ $$aJejí klíčová pracovnice a psycholožka mě požádala o poskytnutí psychoterapie pro Soňu se zadáním: „Potřebujeme, abys jí naučila, že nemá svým dětem poskytovat takový servis a hlavně myslet víc na sebe. Potřebujeme, aby se odstřihla od požadavků svých dětí. Nám se nedaří ji k tomu donutit.“ Co byste dělali na mém místě vy? Přišlo mi absurdní, že mé kolegyně vytvářely stejný příběh požadavků na Soňu jako její děti. A Soňa se snažila poslušně plnit, jenže jí to nešlo. Bohudík.
000001249 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001249 65017 $$akazuistiky
000001249 653__ $$anáhradní rodiny
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001249 653__ $$aobčanské sdružení
000001249 653__ $$asvépomocná skupina
000001249 653__ $$apoddajnost
000001249 653__ $$aformulování zakázky
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)dekonstrukce$$adekonstrukce
000001249 653__ $$0SUBJECT|(SYS)konfliktzajmu$$akonflikt zájmů
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.pdf
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.gif?subformat=icon$$xicon
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001249 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1249/files/uhlirova veronika.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001249 980__ $$aTHESIS
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno Cesta 2001$$o1$$rKN1
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mUmění pomáhat. Praha Slon, 2007$$o2$$rKN32
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hFreedman, J., Combs, G.$$mNarativní psychoterapie. Praha Portál, 2009$$o3$$rKN33
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hStrnad, V., Hesoun, J.$$mCestou příběhu. Výcvikové materiály. ISZ-MC, 2008$$o4$$rKN76
000001249 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Institut pro systemickou zkušenost. Praha 2007$$o5$$rKN2
000001249 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-05-03 17:02:57$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001221 001__ 1221
000001221 005__ 20150222204548.0
000001221 041__ $$ačesky
000001221 100__ $$0AUTHOR|(SYS)simeckovatatana$$aŠimečková, Taťána
000001221 245__ $$aPřípadová studie
000001221 260__ $$c2005
000001221 300__ $$a18 s.
000001221 520__ $$aZde se terapeutka vydala cestou, v níž nehledala „jádro“ problému dospělosti či nedospělosti, neusilovala o jeho popis. Naopak se snažila o sestavení takového příběhu, který je postavený na popisech a situacích, ve kterých se klient cítí či jedná jako dospělý. Předpoklad takové terapeutické práce je, že takové výjimky z „problémového příběhu“ existují, jen jim klient nepřikládá takovou váhu a pozornost.
000001221 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001221 65017 $$akazuistiky
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001221 653__ $$aporadna pro děti a mládež
000001221 653__ $$apřepis rozhovoru
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zázrak
000001221 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon$$xicon
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001221 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1221/files/simeckova tana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001221 980__ $$aTHESIS
000001221 999C6 $$a0-0-0-2-0-0-1$$t2014-05-02 14:22:23$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hMaturana, H.$$m(1998) Úvahy o lásce. Kons č. 9$$o2$$rKN96
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig, K.$$m(1994) Systemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata, Praha$$o3$$rKN2
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hRieger, Z. Vyhnálková, H.$$m(1996) Ostrov rodiny. Konfrontace, Hradec Králové$$o4$$rKN97
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Terapie poststrukturální revize. Kons, teoretická řada č. 4$$o5$$rKN98
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hde Shazer, S.$$m(1997) Nechme rozdíly pracovat. Kons, klinická řada č. 2$$o6$$rKN99
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hvon Schlippe, A.$$m(2001) Systemická terapie a poradenství. Cesta, Brno$$o7$$rKN1
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hTomm, K.$$m(1997) Sociálně konstrukcionistický Přístup k psychoterapii. Workschop, Praha (1998) Jak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o8
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hWatzlawick, P.$$mJak skutečná je skutečnost? Konfrontace, Hradec Králové$$o9$$rKN100
000001221 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová, E.$$mTerapie rodinných systémů. Konfrontace, Hradec Králové$$o10$$rKN55