000001013 001__ 1013
000001013 005__ 20150218105024.0
000001013 041__ $$ačesky
000001013 100__ $$0AUTHOR|(SYS)changjeff$$aChang, Jeff
000001013 245__ $$aReflektující tým: metoda ve vzdělávání rodinných poradců
000001013 500__ $$aBibliografie
000001013 520__ $$aNavzdory nadšenému přijetí reflektujících týmů (Friedman, 1995; Hoffman, 1995), nebyla technika RT očividně převzata ve zcela (teoreticky) přesné podobě. Ti, kteří si RT osvojili, měli pro ně ve srovnání s Andersenem odlišná teoretická vysvětlení a procesní cíle 1987, 1991). Například narativní terapeuti používali RT ve Foucaultovském stylu se záměremrozšířit zotročené vědění čelící dominantnímu a problém posilujícímu diskursu (White & Epston, 1990).
000001013 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001013 653__ $$avzdělávání
000001013 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001013 653__ $$anávody
000001013 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001013 65017 $$azlatý fond
000001013 65017 $$astudentské překlady
000001013 765__ $$tThe Reflecting Team: A Training Method for Family Counselors
000001013 773__ $$a10.1177/1066480709357731$$c36-44$$n1$$pThe Family Journal$$v18$$y2010
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.pdf
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.gif?subformat=icon$$xicon
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001013 909C4 $$dhttp://tfj.sagepub.com$$pThe Family Journal
000001013 980__ $$aTRANSLATION

000001003 001__ 1003
000001003 005__ 20150311124220.0
000001003 037__ $$aKN110
000001003 041__ $$ačesky
000001003 100__ $$0AUTHOR|(SYS)gratzwolfgang$$aGratz, Wolfgang
000001003 245__ $$aVäzenie zo systemického pohľadu
000001003 500__ $$aPoznámka vydavatele
000001003 520__ $$aText má nesmírnou hodnotu srovnávací praktické zkušenosti na téma “jak vstupovat do svébytného, uzavřeného sociálního kontextu“: „Jako vyučení a nadšení systemici se pokoušíme akceptovat rozpory a odrážet je, nestavět se jednostranně na jednu stranu, ale upravovat, vyvažovat a komunikovat ji v celém systému...“
000001003 65017 $$apřeklady
000001003 65017 $$acitováno studenty
000001003 653__ $$avězení
000001003 653__ $$ainstitucionální diskurz
000001003 653__ $$apodrobení
000001003 653__ $$avzdělávání
000001003 653__ $$0SUBJECT|(SYS)socialniprace$$asociální práce
000001003 653__ $$aoblasti aplikace
000001003 700__ $$0AUTHOR|(SYS)lomnickamarta$$aLomnická, Marta$$epřeklad
000001003 765__ $$tDas Gefängnis systemisch gesehen – Das Gefängnis als Ort systemischer Veränderungsarbeit
000001003 773__ $$c166-190$$pHeitger, Schmitz & Gester (Ed.): Managerie, 3. Jahrbuch$$y1995
000001003 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1003/files/Gratz, Wolfgang - Veznice.pdf
000001003 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1003/files/Gratz, Wolfgang - Veznice.gif?subformat=icon$$xicon
000001003 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1003/files/Gratz, Wolfgang - Veznice.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001003 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1003/files/Gratz, Wolfgang - Veznice.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001003 980__ $$aREPORT