000001161 001__ 1161
000001161 005__ 20150222204547.0
000001161 041__ $$ačesky
000001161 100__ $$0AUTHOR|(SYS)lauterbachovaludmila$$aLauterbachová, Ludmila
000001161 245__ $$aPísemná práce k obhajobě výcviku „Umění terapie“
000001161 300__ $$a14 s.
000001161 520__ $$aPopíši stručně, co se v konzultacích odehrálo, jak jsem pracovala, co mne při tom napadalo, jak to probíhalo. Zpětné reflexe své práce popíši na závěr celého případu.
000001161 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001161 65017 $$akazuistiky
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001161 653__ $$asoukromá praxe
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)samota$$asamota
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)externalizace$$aexternalizace
000001161 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.pdf
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.gif?subformat=icon$$xicon
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001161 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1161/files/lauterbachova ludmila.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001161 980__ $$aTHESIS
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig K.$$mSystemická terapie. Praha, Pallata 1994$$o1$$rKN2
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hPecháčková S.$$mZpráva o systemické terapii. Praha, ISZ 1993$$o2$$rKN38
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe A., Schweitzer L.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno, Cesta 2001$$o3$$rKN1
000001161 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla I.$$mUmění pomáhat. Praha, Slon 2005$$o4$$rKN32
000001161 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 17:05:33$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001158 001__ 1158
000001158 005__ 20150222204547.0
000001158 041__ $$ačesky
000001158 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kroupovalenka$$aKroupová, Lenka
000001158 245__ $$aJak odborníci nepomohou
000001158 260__ $$aPlzeň$$c2013
000001158 300__ $$a14 s.
000001158 520__ $$aPřestože je naše lékařská praxe vybavená na vysoké odborné úrovni a vychováváme špičkové odborníky, přesto se může stát, a v praxi se to mnohdy stává, že velmi vysoké finanční nároky na léčbu klientů jsou zmařeny tím jediným, co je ve zdravotnické praxi zadarmo. Co nic nestojí a přesto je to jeden z nejdůležitějších požadavků klientů. Přístup a umění vlídné komunikace. Ve zkratce se pokusím popsat hlavní děje během setkávání s klientkou, která se od odborníků v nemocničničním zařízení setkala s takovým způsobem jednání, který ji nepomohl.
000001158 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut08$$aUT08
000001158 65017 $$akazuistiky
000001158 653__ $$aneplodnost
000001158 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001158 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001158 653__ $$atěhotenství
000001158 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kutani$$akutání
000001158 653__ $$0SUBJECT|(SYS)strach$$astrach
000001158 653__ $$asoukromá praxe
000001158 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1158/files/kroupova jitka.pdf
000001158 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1158/files/kroupova jitka.gif?subformat=icon$$xicon
000001158 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1158/files/kroupova jitka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001158 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1158/files/kroupova jitka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001158 980__ $$aTHESIS

000001154 001__ 1154
000001154 005__ 20150222204547.0
000001154 041__ $$ačesky
000001154 100__ $$0AUTHOR|(SYS)kozonovajirina$$aKozoňová, Jiřina
000001154 245__ $$aObhajoba psychoterapeutického stylu
000001154 260__ $$aBrno$$c2004
000001154 300__ $$a9 s.
000001154 520__ $$aV této druhé ukázce vyjasňování se více držím toho, co klient přináší. I když se snažím nějak pojmenovávat, jak to klient má, třeba v případě, že říkám, že klientka byla jinde. V alternativním postupu bych se potřebovala doptávat na to, co znamená, že se problémy rozptýlily. Jestli to znamená, že pominuly, nebo co s nimi je, a zda se mohou zase zhmotnit? Ve druhém vstupu jsem opět spojila dva cíle v jeden. Otázku, kdo určuje, jak a kdy má klientka skončit terapii a potřebu vysvětlit jí, že se necítím kompetentní tohle za ni rozhodnout. V čem by to bylo jiné, kdybych to za Vás rozhodla já?
000001154 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001154 65017 $$akazuistiky
000001154 653__ $$apřepis rozhovoru
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001154 653__ $$asoukromá praxe
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001154 653__ $$amanipulace
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)bezpeci$$abezpečí
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001154 653__ $$0PROJECT|(SYS)mnohomluvnyklient$$amnohomluvný klient
000001154 653__ $$avyjasňování
000001154 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon$$xicon
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001154 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1154/files/kozonova jirina.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001154 980__ $$aTHESIS
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hG. Cecchin$$m(1994) Kybernetika předsudků v psychoterapeutické praxi, KONS č.17/ 00, Praha ISZ$$o1$$rKN54
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(1999) Lži na pohovce, Praha Portál$$o2$$rKN67
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hI.D. Yalom$$m(2001) Dvojitá expozice In Máma a smysl života, Praha Portál$$o3$$rKN68
000001154 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, Ivan$$m(1999):Uměnípomáhat,Praha:Slon$$o5$$rKN32
000001154 999C6 $$a0-0-0-1-0-0-1$$t2014-04-30 12:02:45$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001146 001__ 1146
000001146 005__ 20150222204547.0
000001146 041__ $$ačesky
000001146 100__ $$0AUTHOR|(SYS)konicarovajana$$aKonicarová, Jana
000001146 245__ $$aKasuistika
000001146 300__ $$a10 s., 13 stran příloh
000001146 500__ $$aV příloze jsou uvedeny domácí úkoly klientky.
000001146 520__ $$aZkušenosti mě naučily, jak důležité je ošetření a vyjasňování kontextu terapie pro vývoj a zrání terapeutického vztahu. Proto mi k vyjasňování kontextu také napomáhá dopis klientovi, který zasílám, pokud je to možné, ještě před prvním sezením.
000001146 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut01$$aUT01
000001146 65017 $$akazuistiky
000001146 653__ $$apřepis rozhovoru
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001146 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zazracnaotazka$$aotázka na zákrak
000001146 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001146 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1146/files/konicarova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001146 980__ $$aTHESIS

000001128 001__ 1128
000001128 005__ 20150311122123.0
000001128 041__ $$ačesky
000001128 100__ $$0AUTHOR|(SYS)jargusmarek$$aJargus, Marek
000001128 245__ $$aSystemická psychoterapie drogového faráře
000001128 300__ $$a12 s.
000001128 500__ $$aPoznámky garanta
000001128 520__ $$aPomáhání slovem a nasloucháním je pro mne už 12 let záležitostí srdce, vždy znovu zajímavou a dobrodružnou. Od prvního nesmělého naslouchání drogově závislým v terapeutické komunitě, přes poradenskou činnost ve vězení a duchovní službu lidem ve farnosti, až po tabulku s nápisem: katolický kněz a psychoterapeut. Bez systemického psychoterapeutického výcviku, bych si tuto poslední „nehoráznost“ nikdy nedovolil.
000001128 611__ $$0PROJECT|(SYS)sp03$$aSP03
000001128 65017 $$akazuistiky
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001128 653__ $$adrogy
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001128 653__ $$akontaktní centrum
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001128 653__ $$aléčba závislostí
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001128 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon$$xicon
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001128 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1128/files/jargus marek.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001128 980__ $$aTHESIS

000001126 001__ 1126
000001126 005__ 20150222204547.0
000001126 041__ $$ačesky
000001126 100__ $$0AUTHOR|(SYS)penickovajana$$aPěničková, Jana
000001126 245__ $$aZávěrečná práce k obhajobě psychoterapeutického výcviku
000001126 300__ $$a8 s.
000001126 520__ $$aZískala jsem také náměty pro svoji další práci - snažit se více vytěžit ze změny (toho se někdy při konzultacích vzdávám a je to škoda), více pokračovat v doptávání ( „jak to ten klient dělá“), více „hned nerozumět“, více kutat.
000001126 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut03$$aUT03
000001126 65017 $$akazuistiky
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)medikace$$amedikace
000001126 653__ $$asoukromá praxe
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)deprese$$adeprese
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebeduvera$$asebedůvěra
000001126 653__ $$0PROJECT|(SYS)ukolydopisyaosvedceni$$adomácí úkoly
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001126 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon$$xicon
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001126 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1126/files/chladova jana.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001126 980__ $$aTHESIS
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hK. Ludewig$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe. Pallata. Praha$$o1$$rKN2
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, Schweitze$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta. Brno, 2001$$o2$$rKN1
000001126 999C5 $$9CURATOR$$hI. Úlehla$$mUmění pomáhat, Slon, Praha, 2005$$o3$$rKN32
000001126 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-29 07:59:18$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4

000001117 001__ 1117
000001117 005__ 20150222204547.0
000001117 041__ $$ačesky
000001117 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hiresjan$$aHíreš, Jan
000001117 245__ $$aZávěrečná písemná práce
000001117 260__ $$aOpava$$c2007
000001117 300__ $$a8 s.
000001117 520__ $$aZačali „rozvíjet“ hádku.  V této fázi jsem zastavil konzultaci – začal jsem kontrolovat situaci. Reflektoval jsem, jak vidím, že jejich rozhovor probíhá a žádal jsem, aby se vzájemně nerušili ve sdělování, aby nechali druhého domluvit, aby mohli nebo měli možnost uvažovat o tom, co si vzájemně sdělují.
000001117 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000001117 65017 $$akazuistiky
000001117 653__ $$anemoc dítěte
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$areflektování
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001117 653__ $$asoukromá praxe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)pripojeni$$apřipojení
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000001117 653__ $$0SUBJECT|(SYS)parovaterapie$$apárová terapie
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon$$xicon
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001117 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1117/files/hires jan.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001117 980__ $$aTHESIS
000001117 999C6 $$a0-0-0-0-0-0-1$$t2014-04-28 11:39:52$$vInvenio/1.1.2.1243-dc78d refextract/1.4
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hCecchin,G., Lane,G.,Ray,W.A.$$mKybernetika předsudků  psychoterapeutické praxi, KONS$$o1$$rKN54
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o2$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.-Asen,Eia$$mSystemická párová terapie a deprese, Konfrontace, Hradec Králové 2004$$o3$$rKN36
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hJonesová,E.$$mTerapie rodinných systémů, Vývoj v milánských systemických terapiích, Konfrontace, Hradec Králové 1996$$o4$$rKN55
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hLudewig,Kurt$$mSystemická terapie. Základy klinické teorie a praxe, Institut pro systemickou zkušenost, Pallata, Praha 1994$$o5$$rKN2
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe,A., Schweitzer,J.$$mSystemická terapie a poradenství, Cesta, Brno 2001$$o6$$rKN1
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla Ivan$$mUmění pomáhat, Slon, Praha 1999$$o7$$rKN32
000001117 999C5 $$9CURATOR$$hdeShazer,Steve$$mPoststrukturalismus v terapii, studijní materiály KONS$$o8

000001108 001__ 1108
000001108 005__ 20150331081126.0
000001108 041__ $$ačesky
000001108 100__ $$0AUTHOR|(SYS)guyazovaradka$$aGuyazová, Radka
000001108 245__ $$aSinusoida aneb všechno se vším souvisí
000001108 260__ $$aPraha
000001108 300__ $$a23 s.
000001108 520__ $$aŘíká-li tedy klientka, že pije a potřebuje nastartovat, což děláme, může se jí zdát z počátku, že se nic neděje. Ví-li, že k tomu, aby změna nastala musí sama chtít, a sama bude chtít až když se na sebe naštve, pak musíme počkat. Dojde-li posléze ke zlomu, a klientka si začne všímat těch malých rozdílů a krůčků které se jí daří, začne sama na sebe pohlížet jinak, což následně mění její konverzaci s okolím, a tím také oblast vztahovou.
000001108 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut07a$$aUT07a
000001108 65017 $$akazuistiky
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)alkohol$$aalkohol
000001108 653__ $$aporucha osobnosti
000001108 653__ $$apřepis rozhovoru
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zavislost$$azávislost
000001108 653__ $$apsychoterapeutické centrum
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000001108 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.pdf
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.gif?subformat=icon$$xicon
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001108 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1108/files/guyazova radka.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001108 980__ $$aTHESIS
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hAnderson, H.$$monverzace, jazyk a jejich možnosti. Postmoderní přístup k terapii. Brno : NC Publishing, a.s., 2009.$$o1$$rKN52
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hSchlippe, A., Schweitzer, J.$$mSystemická terapie a poradenství. Brno : Cesta, 2006.$$o2$$rKN1
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hDurecová, K.$$mProblémy komunikace s abnormními osobnostmi. Praha : PVŠPS-PPF s.r.o., seminář, 2006$$o3
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mJiná pohádka. Praha : G&I, 3. výcvikové setkání, 2007$$o4
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hÚlehla, I.$$mTerapie na schodech. Praha : G&I, 5. výcvikové setkání, 2007$$o5
000001108 999C5 $$9CURATOR$$hBerg, I. K.$$mBerg, I. K. Posílení rodiny. Praha : G&I, skripta, překlad : Úlehla, I., 1992$$o6$$rKN26

000000836 001__ 836
000000836 005__ 20150222204549.0
000000836 041__ $$ačesky
000000836 100__ $$0AUTHOR|(SYS)dostalovagabriela$$aDostálová, Gabriela
000000836 245__ $$aVýcvik Umění terapie$$bzávěrečná práce
000000836 260__ $$aPraha$$c2012
000000836 300__ $$a18 s.
000000836 520__ $$aV závěru prvního sezení shrnuji, co všechno zaznělo, parafrázuji všechna pozitiva ve vztahu se sestrou, s cílem je vyzdvihnout a ukázat, že vztah není jenom negativní. Na to Jarmila reagovala slovy :“Zní mi to, ale neumím k tomu...nic říct, nechám si to...“
000000836 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut09$$aUT09
000000836 65017 $$akazuistiky
000000836 653__ $$apřepis rozhovoru
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000000836 653__ $$asoukromá praxe
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)sebereflexe$$asebereflexe
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)patranipozdrojich$$apátrání po zdrojích
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)vyjimky$$avýjimky
000000836 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doptavani$$adoptávání
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.pdf
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.gif?subformat=icon$$xicon
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000836 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/836/files/dostalova gabriela.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000836 980__ $$aTHESIS

000000834 001__ 834
000000834 005__ 20150222204549.0
000000834 041__ $$ačesky
000000834 100__ $$0AUTHOR|(SYS)janikdavid$$aJaník, David
000000834 245__ $$aZávěrečná práce (kazuistika)
000000834 260__ $$aPraha$$c2007
000000834 300__ $$a6 s.
000000834 520__ $$aV dalším průběhu konzultace jsem se opět ptal, co by si Martina chtěla odnést dnes, o čem by chtěla mluvit. Sdělila, že o tom přemýšlí už od minule, zajímal by ji můj názor na celou věc. Když se ptám na užitek, k čemu jí to bude, říká, že asi k ničemu a vyjmenovává možné varianty, co bych jí mohl říct a na odpovědi dále netrvá, už se k tomu nevrací. Tuto situaci jsem využil ke krátké rekapitulaci celého našeho setkávání. Mluvím o změně, kterou vidím a slyším, krátce popisuji cestu, která vedla k posunu a řešení.
000000834 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut04b$$aUT04b
000000834 65017 $$akazuistiky
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zakazka$$aformulování zakázky
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)zkusenyklient$$azkušený klient
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)partnerskevztahy$$apartnerské vztahy
000000834 653__ $$0SUBJECT|(SYS)doprovazeni$$adoprovázení
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.pdf
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.gif?subformat=icon$$xicon
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000834 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/834/files/david janik.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000834 980__ $$aTHESIS