000002152 001__ 2152
000002152 005__ 20160206113934.0
000002152 041__ $$ačesky
000002152 100__ $$0AUTHOR|(SYS)adamektomas$$aAdámek, Tomáš
000002152 245__ $$aPříklad systemické práce s traumatem
000002152 260__ $$c2016
000002152 300__ $$a23 s.
000002152 520__ $$aV budoucnu bych se chtěl hlouběji specializovat na terapeutickou práci s traumatem. Domnívám se, že by hasičský psycholog měl být na tuto oblast specializovaný, protože ho v této oblasti může kdykoli oslovit traumatizovaný hasič nebo jeho rodinný příslušník. Proto si navzdory svému časově náročnému povolání u hasičů držím mini-úvazek v krizovém centru. A také, když mám příležitost nad rámec svých standardních povinností pracovat s traumatizovanými lidmi mimo hasičskou obec, tak se ji snažím využít.
000002152 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002152 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002152 653__ $$atrauma
000002152 65017 $$akazuistiky
000002152 8564_ $$s865773$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2152/files/adamek-tomas.pdf
000002152 980__ $$aTHESIS

000000520 001__ 520
000000520 005__ 20170717123108.0
000000520 035__ $$aAUTHOR|(SYS)adamektomas
000000520 046__ $$f4.12.1980
000000520 100__ $$aAdámek,Tomáš
000000520 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000000520 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut10$$aUT10
000000520 520__ $$aUT10 přerušil, absolvoval v UT12
000000520 65017 $$aabsolvent
000000520 925__ $$a29.1.2016
000000520 980__ $$aAUTHOR
000000520 980__ $$aAUTHORITY

000002191 001__ 2191
000002191 005__ 20160217094209.0
000002191 041__ $$aslovensky
000002191 100__ $$0AUTHOR|(SYS)arvaikatarina$$aÁrvai, Katarína
000002191 245__ $$aPodnecovanie, alebo ako pracujem terapeuticky s deťmi
000002191 260__ $$c2016
000002191 300__ $$a24 s.
000002191 520__ $$aPrípad Kiky nepovažujem za klasický učebnicový príklad, avšak dobre ilustruje to, ako reálne moja práca vyzerá. Ako nad ňou premýšľam a akými zmenami som prešla počas výcviku. Mojou klientelou sú deti, najmä deti v období školského veku. Práca s nimi sa v podstatnej miere (oproti dospelým) líši v tom, že často nie je „iba“ o rozhovore, otázkach a technikách. Ide naozaj skôr o to, ako nad ňou premýšľame a uvažujeme.
000002191 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002191 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002191 653__ $$aděti
000002191 653__ $$apodněcování
000002191 653__ $$adětský domov
000002191 65017 $$akazuistiky
000002191 8564_ $$s923047$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2191/files/arvai-katarina.pdf
000002191 980__ $$aTHESIS

000002157 001__ 2157
000002157 005__ 20160206211122.0
000002157 035__ $$aAUTHOR|(SYS)arvaikatarina
000002157 046__ $$f14.2.1986
000002157 100__ $$aÁrvai, Katarína
000002157 400__ $$aKráčalová, Katarína
000002157 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002157 65017 $$aabsolvent
000002157 925__ $$a29.1.2016
000002157 980__ $$aAUTHOR
000002157 980__ $$aAUTHORITY

000002158 001__ 2158
000002158 005__ 20160207072944.0
000002158 041__ $$ačesky
000002158 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bilkovazuzana1$$aBílková, Zuzana 1
000002158 245__ $$aZávěrečná práce
000002158 260__ $$c2016
000002158 300__ $$a20 s.
000002158 520__ $$aTento případ jsme si vybrala proto, že podle mě dobře ilustruje moje přemýšlení a přesvědčení, že problémy s dětmi se dají zvládnout tím, že budeme pracovat s rodiči či osobami, které se o děti starají (Vendula není biologickým rodičem). V tomto případě to bylo o něco jednodušší, protože toto přesvědčení sdíleli i oba partneři.
000002158 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002158 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002158 653__ $$apárová terapie
000002158 653__ $$avýchovné problémy
000002158 65017 $$akazuistiky
000002158 8564_ $$s309614$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2158/files/bilkova-zuzana.pdf
000002158 980__ $$aTHESIS

000002155 001__ 2155
000002155 005__ 20160206205855.0
000002155 035__ $$aAUTHOR|(SYS)bilkovazuzana1
000002155 046__ $$f23.10.1984
000002155 100__ $$aBílková, Zuzana 1
000002155 400__ $$aNěmečková Zuzana
000002155 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002155 65017 $$aabsolvent
000002155 925__ $$a29.1.2016
000002155 980__ $$aAUTHORITY
000002155 980__ $$aAUTHOR

000000724 001__ 724
000000724 005__ 20160206211802.0
000000724 035__ $$aAUTHOR|(SYS)burianovamartina
000000724 100__ $$aBurianová, Martina
000000724 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000000724 520__ $$anedokončila
000000724 65017 $$aneodevzdali práci
000000724 980__ $$aAUTHOR
000000724 980__ $$aAUTHORITY

000000725 001__ 725
000000725 005__ 20160206211727.0
000000725 035__ $$aAUTHOR|(SYS)fejkusovapavlina
000000725 046__ $$f8.4.1981
000000725 100__ $$aFejkusová, Pavlína
000000725 511__ $$4PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000000725 65017 $$aabsolvent
000000725 925__ $$a29.1.2016
000000725 980__ $$aAUTHOR
000000725 980__ $$aAUTHORITY

000002159 001__ 2159
000002159 005__ 20160207073634.0
000002159 041__ $$ačesky
000002159 100__ $$0AUTHOR|(SYS)fejkusovapavlina$$aFejkusová, Pavlína
000002159 245__ $$aZávěrečná kazuistika
000002159 260__ $$c2016
000002159 300__ $$a27 s.
000002159 520__ $$aPetr (22 let) přichází do mé soukromé konzultovny v březnu 2015 po předchozí telefonické domluvě, kdy první telefonický kontakt proběhl s jeho matkou, která terapii objednala z důvodů obtíží Petra vrátit se do společnosti po hospitalizaci na psychiatrii. Pro dojednání termínu si již zavolal sám
000002159 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002159 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002159 653__ $$apískoviště
000002159 653__ $$anásledná péče
000002159 653__ $$aduševní choroby
000002159 65017 $$akazuistiky
000002159 8564_ $$s1342465$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2159/files/fejkusova-pavlina.pdf
000002159 980__ $$aTHESIS

000002160 001__ 2160
000002160 005__ 20160207074155.0
000002160 041__ $$ačesky
000002160 100__ $$0AUTHOR|(SYS)hladkavlasta$$aHladká, Vlasta
000002160 245__ $$aMůžete koně přivést k řece, ale pít ho nedonutíte
000002160 260__ $$c2016
000002160 300__ $$a24 s.
000002160 520__ $$aČtrnáctiletou Petru přivedla do naší pedagogicko-psychologické poradny její matka na doporučení učitelky zeměpisu, abychom posoudili její obtíže se psaním. Z konzultace vyplynulo, že Petra má také výchovné problémy, a to ve škole i v domácím prostředí. Výukové problémy zmíněná učitelka připisuje její nesoustředěnosti, negativismu a nezájmu o školu.
000002160 611__ $$0PROJECT|(SYS)ut12$$aUT12
000002160 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000002160 653__ $$avýchovné problémy
000002160 653__ $$apedagogická poradna
000002160 65017 $$akazuistiky
000002160 8564_ $$s400093$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2160/files/hladka-vlasta.pdf
000002160 980__ $$aTHESIS