000001013 001__ 1013
000001013 005__ 20150218105024.0
000001013 041__ $$ačesky
000001013 100__ $$0AUTHOR|(SYS)changjeff$$aChang, Jeff
000001013 245__ $$aReflektující tým: metoda ve vzdělávání rodinných poradců
000001013 500__ $$aBibliografie
000001013 520__ $$aNavzdory nadšenému přijetí reflektujících týmů (Friedman, 1995; Hoffman, 1995), nebyla technika RT očividně převzata ve zcela (teoreticky) přesné podobě. Ti, kteří si RT osvojili, měli pro ně ve srovnání s Andersenem odlišná teoretická vysvětlení a procesní cíle 1987, 1991). Například narativní terapeuti používali RT ve Foucaultovském stylu se záměremrozšířit zotročené vědění čelící dominantnímu a problém posilujícímu diskursu (White & Epston, 1990).
000001013 653__ $$0SUBJECT|(SYS)reflektujicitym$$areflektující tým
000001013 653__ $$avzdělávání
000001013 653__ $$0SUBJECT|(SYS)supervizeterapie$$asupervize
000001013 653__ $$anávody
000001013 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000001013 65017 $$azlatý fond
000001013 65017 $$astudentské překlady
000001013 765__ $$tThe Reflecting Team: A Training Method for Family Counselors
000001013 773__ $$a10.1177/1066480709357731$$c36-44$$n1$$pThe Family Journal$$v18$$y2010
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.pdf
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.gif?subformat=icon$$xicon
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000001013 8564_ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/1013/files/Chang, Jeff  Reflektujici tym.pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000001013 909C4 $$dhttp://tfj.sagepub.com$$pThe Family Journal
000001013 980__ $$aTRANSLATION

000000988 001__ 988
000000988 005__ 20150714084143.0
000000988 041__ $$ačesky
000000988 100__ $$0AUTHOR|(SYS)bremondpierre$$aBrémond, Pierre
000000988 245__ $$aNa břehu řeky$$bAneb jak zůstat nezaujatý ve vztahu k příběhu svého klienta
000000988 520__ $$aToto je příběh, který prožili Cristina, Pierre, Philippe a Gilles, všichni koučové, v průběhu výcviku praktické analýzy. Kristina si velmi přála pracovat na své situaci. Smysl výcviku se opíral o praxi vyprávění. V této „terapeutické aréně“, jak to nazval Michael White, jsem já vedoucí moderátor odpovědný za rámec a celkovou situaci. Navrhl jsem Cristině posadit se doprostřed, před své kolegy, „externí svědky“ svého vyprávění, kteří seděli v půlkruhu proti ní. Já jsem seděl stranou, abych ji provázel. Cristina začala vyprávět.
000000988 65017 $$astudentské překlady
000000988 653__ $$akoučování
000000988 653__ $$0SUBJECT|(SYS)kazuistika$$akazuistika
000000988 653__ $$azměna
000000988 653__ $$0SUBJECT|(SYS)narativnipristup$$anarativní přístup
000000988 700__ $$aJanečková, Míla$$epřeklad$$oAUTHOR|(SYS)janeckovamila
000000988 773__ $$uhttps://systemika.g-i.cz/record/2099$$xAu bord de la riviere
000000988 8564_ $$s87297$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .pdf
000000988 8564_ $$s8694$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .gif?subformat=icon$$xicon
000000988 8564_ $$s41837$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .gif?subformat=icon-700$$xicon-700
000000988 8564_ $$s70583$$uhttps://systemika.g-i.cz/record/988/files/Fusellier Cristina et al Na brehu reky .pdf?subformat=pdfa$$xpdfa
000000988 980__ $$aTRANSLATION

000000354 001__ 354
000000354 005__ 20150207154132.0
000000354 035__ $$aAUTHOR|(SYS)whitemichael
000000354 100__ $$aWhite, Michael
000000354 909C4 $$dhttp://www.dulwichcentre.com.au/writings-by-michael-white.html$$pDalší publikace
000000354 980__ $$aAUTHOR
000000354 980__ $$aAUTHORITY