Translations / studentské překlady

Učení jako konstruktivní aktivita / Glasersfeld, Ernst von -- Štěpánová, Berta (překlad)


In: Key Works in Radical Constructivism. Rotterdam, Sense Publishers. 2007. 1. kapitola
Hostitelský dokument

Obecné téma této kapitoly, které mi bylo zadáno, je „Výzkum ve výuce matematiky z epistemologického hlediska“. To nezní o nic více nebezpečně než mnoho jiných akademických témat. Ale nenechte se zmást prozaicky znějícím názvem. Zavádění epistemologických hledisek do diskuze o vzdělávání bylo vždy výbušným tématem. Když se o to pokusil Sokrates, vzápětí dostal odvar z bolehlavu. Giambattista Vico to udělal v 18 století a filosofický establishment se ho zbavil, jak nejrychleji to šlo.

Hesla: klasika ; kybernetika ; poznání

V kolekcích: Theses > Translations


Fulltext:
Download fulltext
PDF

Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)