People who viewed this page also viewed:
-
232
Učení jako konstruktivní aktivita
- Glasersfeld, Ernst von et al
-
229
Posílení rodiny: základy krátké terapie zaměřené na řešení
- Berg, Insoo Kim et al
- KN26
-
226
Jak být manželským terapeutem, i když neumíte prakticky nic
- Haley, jay et al
- Wiley Online Library:
-
226
What The Frogs Eye Tells The Frogs Brain
- Maturana, Humberto et al
- PŘEKLAD:
-
223
- webové stránky:
-
223
Mít předsudky k předsudkům
- Cecchin, Gianfranco et al
- New Therapist Magazine:
-
222
- Maturana, Humberto
- Oikos:
-
221
When Relationships Generate Realities:: Therapeutic Communication Reconsidered
- Gergen, Kenneth J.
- When Relationships Generate Realities:
- KN73
-
220
The Double Bind Theory: Still Crazy-Making After All These Years
- Gibney, Paul
- The Double Bind Theory:
-
220
Reautorizační konverzace
- White, Michael et al
People who downloaded files from this page also viewed:
-
1
- Úlehla, Ivan
-
1
UT12
-
1
Přehled o případu zaznamenaném na videonahrávkách
- Činka, Libor
-
1
Horké tipy: Dělat běžné (obyčejné) výjimečným - "Jak se s tím vyrovnáte (jak si s tím poradíte)?"
- Berg, Insoo Kim et al
-
1
Konstruktivismus: k čemu nám může být dobrý: Vědět, kdy stůl není pohovka
- Efran, Jay Steven et al
- KN104
-
1
- Lettvin, Jy
-
1
Závěrečná práce
- Honsů, Renata
-
1
Závěrečná práce
- Kovář, Vratislav
-
1
Dovolit si nebrat odpovědnost za druhého
- Novotná, Nora
-
1
Závěrečná práce
- Šafrová, Kateřina