Subject: komunikace

Celkem záznamů: 5



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)komunikace



Subject: komunikační akty



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)komunikacniakty



Subject: končení terapie

Celkem záznamů: 1

Na konec spolupráce je třeba myslet od počátku - rozhovor končí vyčerpáním domluveného času, dohodou, dosažením cíle spolupráce, naplněním (nenaplněním) představ klienta, klient už nepřijde. V končení se mísí odborné představy pracovníka s konzumentskou spokojeností klienta.



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)konceniterapie



Subject: koncept člena

Vznik, komplexní schéma a model sociálního systému podle K. Ludewiga.



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)konceptclena



Subject: koncepty terapie

Spolupráce ve střední části rozhovoru si terapie se může ubírat různými cestami, podle různých konstruktivistických modelů, či škol. Terapeut mezi nimi volí podle kontextu kýžené změny.



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)konceptyterapie



Subject: konstrukcionismus

Celkem záznamů: 3



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)konstrukcionismus



Subject: konstruktivismus po našom

Solipsisté tvrdili, že realita neexistuje a i kdyby existovala, nemůžeme ji poznat. Naproti tomu vědecký materialismus nepochyboval o její existenci a věřil, že poznání objektivní realitu přímo odráží. My vycházíme z předpokladu, že je nutné rozlišovat interakci a poznání. Jednáme, konáme v interakci s prostředím, získáváme z něj energii a látky potřebné pro život. Poznání je však aktivní činnost probíhající uvnitř organismu, který díky nervové soustavě interpretuje změny, které se uvnitř organismu odehrávají při interakci s prostředím.



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)konstruktivismusponasom



Subject: konstruktivistické školy

See also: narativní přístup

SF, narativní terapie, sytemická terapie, GI



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)konstruktivistickeskoly



Subject: kontrola

Celkem záznamů: 1



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)kontrola



Subject: koučování

Celkem záznamů: 2



Control Number(s):

  • SUBJECT|(SYS)koucovani