Translations / studentské překlady

Reflektující tým MRI: integrovaný přístup / Eubanks, Robert A. -- (překlad)

In: Journal of Systemic Therapies. - Roč. 21, č. 1, s. 10-19. - 2002
In: MRI and Reflceting Teams
Hostitelský dokument

Postmodernistické hnutí otevírá cesty jedinečným integrovaným přístupům k terapii. Postmodernismus podněcuje společné úsilí klienta a terapeuta směřující k vyřešení aktuálních problémů. Příkladem tohoto hnutí je reflektující tým Mental Research Institute (MRI), který využívá eklektické a integrované přístupy k terapii s důrazem na klientovu schopnost nalézt nejlepší řešení svých problémů. Tato studie ukazuje zapojení reflektujících týmů do terapie MRI.

V kolekcích: Theses > Translations



Person: Hujerová, A.

See also: HH91

Datum obhajoby: 19.3.1993



Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)hujerovaa



Person: Langová, A.

See also: HH91

Datum obhajoby: 19.3.1993



Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)langovaa



Person: Kelly, George A.

*28.4.1905 6.3.1967

George Alexander Kelly se narodil na farmě v Kansasu a vyrůstal na statku ve východním Coloradě. Jeho vzdělávání bylo zprvu hodně nepravidelné, do školy chodil v podstatě tehdy, když mohli rodiče zůstat několik dní ve městě, jinak se učil doma. Později odjel studovat na Friends Univerzity, soukromou křesťanskou univerzitu ve Wichite v Kansase a dále na Park College, kde r. 1926 dokončil bakalářské studium fyziky a matematiky. V té době se již zajímal o sociální problémy, proto přešel na Kansas Univerzity, kde si jako obor zvolil pedagogickou sociologii a napsal závěrečnou práci na téma využívání volného času pracovníků. V průběhu dalších let působil převážně jako učitel, na střední škole v Iowě se seznámil s Gladys Thompsonovou, učitelkou, která se stala jeho manželkou. Dále studoval sociologii a během výměnného pobytu v Edinburgu získal titul bakaláře pedagogiky. Po návratu začal studovat psychologii a získal doktorát na Státní univerzitě v Iowě. Jeho disertační práce se týkala řeči a poruch čtení. Během svého učitelského působení rozvinul program putovní kliniky, která školám v Kansase poskytovala klinicko-psychologické služby. V průběhu 2.sv.v. sloužil jako psycholog u námořnictva. V r. 1945 se stal profesorem psychologie a o rok později vedoucím katedry klinické psychologie na Státní univerzitě v Ohiu, kde v r. 1955 publikoval svou významnou práci Psychologie osobních konstruktů. Kelly působil také jako prezident klinického a konzultačního oddělení Americké psychologické asociace. V letech 1960-1961 cestoval kolem světa v rámci projektu dotovaného Nadací humánní ekologie a snažil se aplikovat teorii osobních konstruktů na mezinárodní problémy. Roku 1965 přijal místo vedoucího katedry behaviorálních věd na Brandejsově univerzitě. Zemřel za 2 roky, dříve než stihl dokončit práci na knize sebraných přednášek, kterou dokončil Maher v r. 1969.


Kelly
Kelly2

Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)kellygeorgea



Person: Ray, Wendel A.

Celkem záznamů: 1



Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)raywendela



Person: Eubanks, Robert A.

Celkem záznamů: 2



Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)eubanksroberta


Articles / studijní materiály/autorské práce

The MRI reflecting team: an integrated approach / Eubanks, Robert A.

In: Journal of Systemic Therapies. - Roč. 21, č. 1, s. 10-19. - 2002

The postmodern movement has opened avenues for unique, integrated ap- proaches to therapy. Postmodernism encourages a collaborative effort by the client and therapist in resolving presenting problems. The Mental Re- search Institute (MRI) reflecting team exemplifies this movement toward eclectic and integrated approaches to therapy, drawing upon the clients’ ability to find what will work best as a solution to their problems. This paper illustrates the integration of reflecting teams with MRI therapy.

Viz též: PŘEKLAD

V kolekcích: Books, Articles & Reports > Articles


Articles / studijní materiály/autorské práce

Getting personal on reflecting teams / Cole, Patricia M. -- Shatz, Karen -- Sapoznik, Marcia -- Demeritt, Lisa A.

In: Journal of Systemic Therapies. - Roč. 20, č. 2, s. 74-87. - 2001

Reflecting teams remain a creative way of bending the tradition of a therapy team hidden behind a one way mirror. Several therapists have adapted the original reflecting team concept to fit with a more narrative tradition, particularly that of encouraging reflecting team members to talk about their personal experiences. This concept will be illustrated through a case example with the therapist, team members, and supervisor sharing their different perspectives. The discussion concludes with specific guidelines to help ensure the effectiveness of reflecting team self disclosure.

V kolekcích: Books, Articles & Reports > Articles



Person: Demeritt, Lisa A.

Celkem záznamů: 1



Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)demerittlisaa



Person: Boudourides, Moses A.

Celkem záznamů: 1



Control Number(s):

  • AUTHOR|(SYS)boudouridesmosesa